Zadanie realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko – Mazurskiego na lata 2014 – 2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach osi priorytetowej 11 – Włączenie społeczne
Działania 11.2 – Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym.
Poddziałania 11.2.3 – Ułatwienie dostępu do usług społecznych, w tym integracja ze środowiskiem lokalnym – projekty konkursowe
wspólny słownik zamówień (CPV):
18143000-3 akcesoria ochronne
18424300-0 rękawice jednorazowe
35113400-3 odzież ochronna zabezpieczająca
33631600-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
33763000-6 ręczniki papierowe do rąk
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
Niniejsze zapytanie prowadzone jest bez zastosowania rygorów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, tj. na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), który stanowi iż ustawy nie stosuje się do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro.
2. ZAMAWIAJĄCY
Gmina Miejska Giżycko
Al. 1 Maja 14
11-500 Giżycko
tel. 87 732 41 11, faks (87)428 52 41
Godziny pracy: pn. 8.00 -16.00, wt.-pt. 7.30-15.30
NIP: 845-19-51-457
e-mail do korespondencji w sprawie Zamówienia: agnieszka.kuczynska@gizycko.pl
Znak postępowania: BP.042.6.3.2020.AK
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony indywidualnej niezbędnych do walki z epidemią zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia określonym w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 2.1 – 2.3 do zapytania:
Pakiet 1: Akcesoria ochronne:
1.1. Maseczki ochronne jednorazowe – 6800 szt.
1.2. Maseczki ochronne wielorazowe – 150 szt.
1.3. Rękawice ochronne nitrylowe – 108 op. po 100 szt.
1.4. Przyłbice ochronne – 58 szt.
1.5. Ręczniki papierowe typu ZZ – 35 op. (op. 20 bind po 200 listków)
Pakiet 2: Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
2.1. Płyn do dezynfekcji rąk – 100 op. po 5 l.
2.2. Środek do dezynfekcji powierzchni – 70 op. po 750 ml.
Pakiet 3: Odzież ochronna zabezpieczająca
3.1. Fartuch ochronny – 20 szt.
3.2. Kombinezon ochronny – 70 szt.
4. TERMIN I WARUNKI REALIZACJI ORAZ TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
- Termin dostawy: maksymalnie do 10 dni roboczych od daty zawarcia umowy.
- Wykonawca zapewni realizację przedmiotu zamówienia na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do zapytania.
- Wykonawca dostarczy przedmiot umowy we własnym zakresie oraz na własny koszt.
- Termin związania ofertą 30 dni kalendarzowych od daty składania ofert.
5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
6. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODZIAŁEM WAG TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSÓB OBLICZENIA CENY
- Zamawiający dokona wyboru oferty wg następujących kryteriów:
Cena – waga 100 %
Kryterium „cena” będzie liczone w następujący sposób: najwyższą liczbę punktów za to kryterium otrzyma oferta o najniższej cenie netto, pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej, stosownie do wzoru:
najniższa zaoferowana cena netto
A = ------------------------------------------------------- x 100 punktów (100%)
cena netto oferty badanej
A - liczba punktów za kryterium cena
- W cenie zostają zawarte wszystkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia.
- Zamawiający dokona punktacji powyższego kryterium na podstawie informacji podanej
w ofercie stanowiącej załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
- Ceny podane w ofercie muszą być wyrażone w PLN i muszą zawierać wszelkiego rodzaju opłaty i koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia: wartość netto oferowanego przedmiotu zamówienia, podatek VAT, koszty transportu, koszty ubezpieczenia, ewentualne rabaty, upusty, koszty związane z wymianą wadliwego przedmiotu dostawy na nowy wolny od wad, a także należnych opłat wynikających z polskiego prawa podatkowego i celnego
i inne, jeżeli występują. Cena musi być podana cyfrowo i słownie.
- Wszystkie wartości cenowe w ramach niniejszego postępowania mają być określone w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, jeżeli obliczana cena ma więcej miejsc po przecinku należy ją zaokrąglić w ten sposób, że cyfry od 1 do 4 należy zaokrąglić w dół, natomiast cyfry od 5 do 9 należy zaokrąglić w górę.
7. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCĄ
Agnieszka Kuczyńska – Pomoc administracyjna Urząd Miejski w Giżycku
tel. 87 73 24 166, e-mail. agnieszka.kuczynska@gizycko.pl
8. MIEJSCE, TERMIN i FORMA SKŁADANIA OFERT
- Formularz ofertowy wraz z załącznikami, wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli, należy składać drogą elektroniczną w formie skanu na adres: agnieszka.kuczynska@gizycko.pl, w tytule wiadomości wpisując: Oferta na doposażenie pracowników w środki ochrony indywidualnej niezbędne do walki z epidemią wirusa Sars-CoV-2.
- Oferty należy składać do 7 grudnia 2020 r. do godz. 9.00. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
9. ZAWARTOŚĆ OFERTY
Wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty:
- Ofertę na formularzu ofertowym, którego wzór określa załącznik nr 1 wraz ze specyfikacją techniczną (załącznik nr 2.1-2.3) oraz specyfikacją asortymentowo – cenową (załącznik nr 3.1 – 3.3) w zakresie pakietu, którego dotyczy.
- Oświadczenie o braku wzajemnych powiązań kapitałowych lub osobowych, którego wzór określa załącznik nr 5. W przypadku niezłożenia przez Wykonawcę załącznika nr 5 Zamawiający ma możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o jego uzupełnienie. Wezwanie zostanie wysłane na adres poczty elektronicznej wskazany w Formularzu Oferty. W przypadku nieprzedłożenia przez Wykonawcę dokumentów, mimo wezwania, oferta zostanie odrzucona.
- Powyższe dokumenty stanowią integralną część oferty.
10. MIEJSCE i SPOSÓB PUBLIKACJI OGŁOSZENIA.
Zapytanie zostanie rozesłane do co najmniej 3 potencjalnych Wykonawców oraz zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego.
11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE.
- Informacja o rozstrzygnięciu postępowania zostanie przekazana wszystkim Wykonawcom, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
- Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (pakietów).
- Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych. Zaproponowane przez Wykonawców w ofercie produkty równoważne muszą posiadać parametry jakościowe, fizykochemiczne, eksploatacyjne i techniczne (skład surowcowy, wielkość opakowania i jego rodzaj, konsystencja itp.) nie gorsze niż produkty wyszczególnione przez Zamawiającego
w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie produktów równoważnych, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez dołączenie do oferty specyfikacji produktów równoważnych w formie certyfikatu, analizy jakości, karty katalogowej produktu lub dokumentu równoważnego.
- Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej. Wykonawca, którego oferta została wybrana zobowiązany jest do dostarczenia przed podpisaniem umowy aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnej informacji CEDiG.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
- Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. skarga, odwołanie.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie zapytania ofertowego,
b) zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
c) wyłącznej interpretacji zapisów zapytania ofertowego,
d) negocjacji z wybranym Wykonawcą oraz unieważnienia niniejszego zapytania ofertowego na każdym etapie jego trwania bez podawania uzasadnienia, przed i po terminie składania ofert,
a także po dokonaniu wyboru oferty najkorzystniejszej.
Załączniki:
a) załącznik nr 1 – Formularz oferty
b) załącznik nr 2.1 – 2.3 – Specyfikacje techniczne
c) załącznik nr 3.1 – 3.3 – Specyfikacja asortymentowo – cenowa
d) załącznik nr 4 – Wzór umowy
e) załącznik nr 5 – Oświadczenie o braku wzajemnych powiązań kapitałowych lub osobowych Wykonawcy i Zamawiającego