Przetargi

Zaproszenie do składania ofert na zadanie pn. Doposażenie pracowników w środki ochrony indywidualnej niezbędne do walki z epidemią wirusa Sars-CoV-2.


Zadanie realizowane w ramach  Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko – Mazurskiego na lata 2014 – 2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach osi priorytetowej 11 – Włączenie społeczne

Działania 11.2 – Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym.

Poddziałania 11.2.3 – Ułatwienie dostępu do usług społecznych, w tym integracja ze środowiskiem lokalnym – projekty konkursowe

 wspólny słownik zamówień (CPV):

 18143000-3 akcesoria ochronne

18424300-0 rękawice jednorazowe

35113400-3 odzież ochronna zabezpieczająca

33631600-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

33763000-6 ręczniki papierowe do rąk


1.       POSTANOWIENIA OGÓLNE

Niniejsze zapytanie prowadzone jest bez zastosowania rygorów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, tj. na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.),  który stanowi iż ustawy nie stosuje się do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro.

2.       ZAMAWIAJĄCY

Gmina Miejska Giżycko

Al. 1 Maja 14

11-500 Giżycko

tel. 87 732 41 11, faks (87)428 52 41

Godziny pracy: pn. 8.00 -16.00, wt.-pt. 7.30-15.30

NIP: 845-19-51-457

e-mail do korespondencji w sprawie Zamówienia: agnieszka.kuczynska@gizycko.pl

Znak postępowania: BP.042.6.3.2020.AK         

 

3.       OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony indywidualnej niezbędnych do walki z epidemią zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia określonym w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 2.1 – 2.3 do zapytania:

 

Pakiet 1: Akcesoria ochronne:

1.1. Maseczki ochronne jednorazowe – 6800 szt.

1.2. Maseczki ochronne wielorazowe – 150 szt.

1.3. Rękawice ochronne nitrylowe – 108 op. po 100 szt.

1.4. Przyłbice ochronne – 58 szt.

1.5. Ręczniki papierowe typu ZZ – 35 op. (op. 20 bind po 200 listków)

 

Pakiet 2: Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

2.1. Płyn do dezynfekcji rąk – 100 op. po 5 l.

2.2. Środek do dezynfekcji powierzchni – 70 op. po 750 ml.

 

Pakiet 3: Odzież ochronna zabezpieczająca

3.1. Fartuch ochronny – 20 szt.

3.2. Kombinezon ochronny – 70 szt.

 

4.       TERMIN I WARUNKI REALIZACJI ORAZ TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

  1. Termin dostawy: maksymalnie do 10 dni roboczych od daty zawarcia umowy.
  2. Wykonawca zapewni realizację przedmiotu zamówienia na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do zapytania.
  3. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy we własnym zakresie oraz na własny koszt.
  4. Termin związania ofertą 30 dni kalendarzowych od daty składania ofert.

5.       WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.

6.       OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODZIAŁEM WAG TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSÓB OBLICZENIA CENY

  1. Zamawiający dokona wyboru oferty wg następujących kryteriów:

Cena – waga 100 %

Kryterium „cena będzie liczone w następujący sposób: najwyższą liczbę punktów za to kryterium otrzyma oferta o najniższej cenie netto, pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej, stosownie do wzoru:

      najniższa zaoferowana cena netto

A = ------------------------------------------------------- x 100 punktów (100%)

        cena netto oferty badanej

A - liczba punktów za kryterium cena

  1. W cenie zostają zawarte wszystkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia.
  2. Zamawiający dokona punktacji powyższego kryterium na podstawie informacji podanej
    w ofercie stanowiącej załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
  3. Ceny podane w ofercie muszą być wyrażone w PLN i muszą zawierać wszelkiego rodzaju opłaty i koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia: wartość netto oferowanego przedmiotu zamówienia, podatek VAT, koszty transportu, koszty ubezpieczenia, ewentualne rabaty, upusty, koszty związane z wymianą wadliwego przedmiotu dostawy na nowy wolny od wad, a także należnych opłat wynikających z polskiego prawa podatkowego i celnego
    i inne, jeżeli występują. Cena musi być podana cyfrowo i słownie.
  4. Wszystkie wartości cenowe w ramach niniejszego postępowania mają być określone w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, jeżeli obliczana cena ma więcej miejsc po przecinku należy ją zaokrąglić w ten sposób, że cyfry od 1 do 4 należy zaokrąglić w dół, natomiast cyfry od 5 do 9 należy zaokrąglić w górę.

7.       OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCĄ

Agnieszka Kuczyńska – Pomoc administracyjna Urząd Miejski w Giżycku

tel. 87 73 24 166, e-mail. agnieszka.kuczynska@gizycko.pl

8.       MIEJSCE, TERMIN i FORMA SKŁADANIA OFERT

  1. Formularz ofertowy wraz z załącznikami, wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli, należy składać drogą elektroniczną w formie skanu na adres: agnieszka.kuczynska@gizycko.pl, w tytule wiadomości wpisując: Oferta na doposażenie pracowników w środki ochrony indywidualnej niezbędne do walki z epidemią wirusa Sars-CoV-2.
  2. Oferty należy składać do 7 grudnia 2020 r. do godz. 9.00. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  3. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

 9.       ZAWARTOŚĆ OFERTY

Wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty:

  1. Ofertę na formularzu ofertowym, którego wzór określa załącznik nr 1 wraz ze specyfikacją techniczną (załącznik nr 2.1-2.3) oraz specyfikacją asortymentowo – cenową (załącznik nr 3.1 – 3.3) w zakresie pakietu, którego dotyczy.
  2. Oświadczenie o braku wzajemnych powiązań kapitałowych lub osobowych, którego wzór określa załącznik nr 5. W przypadku niezłożenia przez Wykonawcę załącznika nr 5 Zamawiający ma możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o jego uzupełnienie. Wezwanie zostanie wysłane na adres poczty elektronicznej wskazany w Formularzu Oferty. W przypadku nieprzedłożenia przez Wykonawcę dokumentów, mimo wezwania, oferta zostanie odrzucona.
  3. Powyższe dokumenty stanowią integralną część oferty.

10.   MIEJSCE i SPOSÓB PUBLIKACJI OGŁOSZENIA.

Zapytanie zostanie rozesłane do co najmniej 3 potencjalnych Wykonawców oraz zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego.

 11.   POSTANOWIENIA KOŃCOWE.

  1. Informacja o rozstrzygnięciu postępowania zostanie przekazana wszystkim Wykonawcom, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
  2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (pakietów).
  3. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych. Zaproponowane przez Wykonawców w ofercie produkty równoważne muszą posiadać parametry jakościowe, fizykochemiczne, eksploatacyjne i techniczne (skład surowcowy, wielkość opakowania i jego rodzaj, konsystencja itp.) nie gorsze niż produkty wyszczególnione przez Zamawiającego
    w opisie przedmiotu zamówienia.  Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie produktów równoważnych, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez dołączenie do oferty specyfikacji produktów równoważnych w formie certyfikatu, analizy jakości, karty katalogowej produktu lub dokumentu równoważnego.
  4. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej. Wykonawca, którego oferta została wybrana zobowiązany jest do dostarczenia przed podpisaniem umowy aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnej informacji CEDiG.
  5. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
  6. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. skarga, odwołanie.
  7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

a)      żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie zapytania ofertowego,

b)      zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,

c)       wyłącznej interpretacji zapisów zapytania ofertowego,

d)      negocjacji z wybranym Wykonawcą oraz unieważnienia niniejszego zapytania ofertowego na każdym etapie jego trwania bez podawania uzasadnienia, przed i po terminie składania ofert,
a także po dokonaniu wyboru oferty najkorzystniejszej.

 

Załączniki:

a)      załącznik nr 1 – Formularz oferty

b)      załącznik nr 2.1 – 2.3  – Specyfikacje techniczne

c)       załącznik nr 3.1 – 3.3  – Specyfikacja asortymentowo – cenowa

d)      załącznik nr 4 – Wzór umowy

e)      załącznik nr 5 – Oświadczenie o braku wzajemnych powiązań kapitałowych lub osobowych Wykonawcy i Zamawiającego

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 27 listopada 2020 10:43
Dokument wprowadzony do BIP przez: Agnieszka Kuczyńska
Ilość wyświetleń: 1721
09 grudnia 2020 12:14 (Agnieszka Kuczyńska) - Dodanie załącznika [informacja_o_wyniku_postepowania_9122020.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
08 grudnia 2020 14:11 (Agnieszka Kuczyńska) - Dodanie załącznika [informacja_z_otwarcia_ofert_8122020.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
04 grudnia 2020 14:03 (Agnieszka Kuczyńska) - Dodanie załącznika [zapytania_i_wyjasnienia_4122020.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)