Zaproszenie do składania ofert
na wynajem części powierzchni biurowej o pow. 3,00 m2 Urzędu Miejskiego w Giżycku
w ramach akcji „Wieczór z paszportem i dowodem osobistym”
Urząd Miejski w Giżycku, Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko zaprasza do składania ofert na wynajem części powierzchni biurowej o pow. 3,00 m2 Urzędu Miejskiego w ramach prowadzonej akcji kompleksowej obsługi klientów Punktu Paszportowego i Wydziału Spraw Obywatelskich w dniach: 08.01.2020 r., 12.02.2020 r., 11.03.2020 r., 08.04.2020 r., 13.05.2020 r., 10.06.2020 r., 08.07.2020 r., 12.08.2020 r., 09.09.2020 r., 14.10.2020 r., 09.12.2020 r. w godzinach od 10.00 do 20.00 każdego dnia w ramach akcji ,,Wieczór z Paszportem i Dowodem Osobistym” na wykonywanie zdjęć biometrycznych do paszportu lub dowodu osobistego.
Wysokość wyjściową czynszu do przetargu za całość akcji ustala się na kwotę minimum: 300,00 zł netto (słownie: trzysta złotych). W cenie czynszu ujęte są koszty zużycia energii elektrycznej.
Najemca zobowiązany będzie do opłacenia czynszu za całość akcji Wynajmującemu
w terminie do 31 stycznia 2020 r.
Oferty w formie pisemnej należy składać w Punkcie Obsługi Interesanta pok. 7 Urzędu Miejskiego
w Giżycku do dnia 16 grudnia 2019 r. do godz. 10.00.
Otwarcie ofert nastąpi 16 grudnia 2019 r. o godz. 10.10 w Wydziale Ogólnym (pok. 104) Urzędu Miejskiego w Giżycku.
Giżycko, 06 grudnia 2019 r.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku