Giżycko, 15 listopada 2018 r.
ZAMAWIAJĄCY:
Urząd Miejski w Giżycku
ul. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
tel.: 87 7324 113; fax.: 87 428 52 41
e-mail: urzad@gizycko.pl
www.gizycko.pl
Osoba do kontaktów: Natalia Żadziłko – Wydział Mienia, tel.: 87 7324 114,
e-mail: natalia.zadzilko@gizycko.pl
ROZEZNANIE RYNKU Z OPCJĄ ZAWARCIA UMOWY I ZAPROSZENIEM DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ
Zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 1986), ustawy nie stosuje się. Do zaproszenia ofertowego stosuje się zapisy Kodeksu Cywilnego – Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 1025 ze zm.).
Niniejsze Rozeznanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu cywilnego.
Celem Rozeznania jest ustalenie szacunkowej wartości przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zawarcia umowy z oferentem, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
Przedmiot rozeznania rynku z opcją zawarcia umowy
- wykonanie obmiarów lokali wyodrębnionych oraz niewyodrębnionych wraz z pomieszczeniami do nich przynależnymi oraz częściami wspólnymi, w myśl ustawy o własności lokali, wg obowiązujących norm,
- ustalenie właścicieli lokali oraz, w przypadku najemców lokali – użytkowników faktycznie korzystających z pomieszczeń takich jak: komórki, spiżarnie, WC, garaże itp.
- wykonanie dokumentacji fotograficznej wszystkich pomieszczeń oraz części wspólnych budynków w formacie JPG, opisującej stan lokali i części wspólnych z dnia wykonania usługi,
- wykonanie rysunków rzutów poszczególnych kondygnacji z wyszczególnieniem lokali oraz części do nich przynależnych.
6. Inwentaryzacja powinna być wykonana przy zastosowaniu odpowiedniej normy przewidzianej dla konkretnej kategorii obiektu budowlanego, z uwzględnieniem takich parametrów, jak wiek budynku.
7. Zamawiający nie gwarantuje dostępności projektu budowlanego dla obiektów wskazanych do inwentaryzacji oraz innych dokumentów o podobnym charakterze, zobowiązuje się jednak do udostępnienia wszystkich materiałów mogących służyć polepszeniu jakości wykonanych usług, które będą w jego posiadaniu.
8. Zadania winny by realizowane w godzinach umożliwiających wykonania inwentaryzacji w budynkach o niejednolitej strukturze własnościowej.
9. Usługa inwentaryzacji danego budynku/budynków powinna być wykonana w terminie
30 dni od dnia jej zlecenia przy pomocy środków komunikacji elektronicznej lub pisemnego powiadomienia. Opóźnienie w wykonaniu poszczególnych usług powinno być każdorazowo wyjaśnione pisemnie, z podaniem przyczyn jego wystąpienia.
10. Istotne dla stron postanowienia zostaną wprowadzone we wzorze umowy, stanowiącej załącznik nr 3 do niniejszego Rozeznania rynku.
Przygotowanie oferty
1. Oferta powinna być sporządzona na Formularzu ofertowym (załącznik nr 1) do niniejszego Rozeznania, opatrzona pieczątką firmową i podpisem osoby upoważnionej.
2. Oferta musi zawierać następujące dokumenty:
3. Oferta powinna zawierać opis – „Oferta: dokumentacja techniczna - inwentaryzacje GMG 1/2018”.
4. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w ramach niniejszego postępowania.
5. Dopuszcza się powierzenie części lub całości zamówienia podwykonawcom. Informacje na temat udziału podwykonawców należy zamieścić na Formularzu ofertowym.
6. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Punkcie Informacyjnym Urzędu Miejskiego w Giżycku przy Al. 1 Maja 14 lub drogą pocztową na adres siedziby Zamawiającego do dnia 3 grudnia 2018 r. włącznie.
7. Ceny powinny być ujęte w formie ryczałtu. Zamawiający nie odpowiada za błędy w wycenie Wykonawcy usług, a cena nie może ulec zwiększeniu ze względu na okoliczności, których Wykonawca nie wziął pod uwagę przy wykonywaniu usług.
8. Wyliczenie poszczególnych elementów powinno być ujęte kwotowo, do dwóch miejsc po przecinku, z zastosowaniem ogólnie przyjętych zasad zaokrągleń.
9. Oferta musi być napisana czytelnie, w języku polskim (wskazany jest maszynopis lub wydruk komputerowy). Wszystkie kartki oferty powinny być trwale spięte, ponumerowane oraz parafowane lub podpisane przez Wykonawcę bądź osobę (osoby) uprawnioną do występowania w jego imieniu.
10. Oferty niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
11. Kryterium wyboru – 100 % cena.
12. Nie dopuszcza się ofert wariantowych.
13. Zapisy umowne mogą ulec modyfikacjom, dostosowującym umowę ramową do zaistniałych okoliczności faktycznych lub stanowiącym uszczegółowienie stosunku prawnego, bez zmiany konstrukcji oraz sensu niniejszego zamówienia.
14. Informacje o wyniku postępowania zostaną przesłane Wykonawcom za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Załącznik Nr 1
(Wykonawca)
Gmina Miejska Giżycko
FORMULARZ OFERTOWY
Składając ofertę w ramach rozeznania rynku z opcją zawarcia umowy w zakresie sporządzania dokumentacji technicznej - inwentaryzacji „Oferta: dokumentacja techniczna - inwentaryzacje GMG 1/2018” po zapoznaniu się z warunkami niniejszego zapytania oferuję wykonywanie usług polegających na sporządzaniu inwentaryzacji budynków, w których Gminie Miejskiej Giżycko przysługuje własność wyodrębnionych lub niewyodrębnionych lokali wg bieżących wskazań Zamawiającego przez 12 miesięcy do daty zawarcia umowy.
Oferuję wykonanie usługi za kwotę …………………………………. złotych brutto (słownie: ………………………………………………………………………………............................) za wykonanie inwentaryzacji dla 1 lokalu.
Oświadczam, że wykonanie usługi zamierzam/nie zamierzam zlecić podwykonawcy/om.
Dane podwykonawcy………………………………………………………………………….. …………………………………………………………………………….………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
Załącznik Nr 2
(Wykonawca)
OŚWIADCZENIA
Oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu, tj.:
Podpis:…………………………………
Oświadczam, że zapoznałam się / zapoznałem się z treścią projektu umowy, stanowiącym załącznik do niniejszego rozeznania rynku z opcją zawarcia umowy w przedmiocie „Oferta: dokumentacja techniczna - inwentaryzacje GMG 1/2018”. i przyjmuję tę treść bez zastrzeżeń.
Podpis:…………………………………
Załącznik Nr 3
UMOWA
Zawarta w dniu ………………………………… roku pomiędzy Gminą Miejską Giżycko, reprezentowaną przez: Wojciecha Karola Iwaszkiewicza – Burmistrza Miasta Giżycka
Zwaną w treści umowy „Zamawiającym”
a ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
z siedzibą w ……………………………………………………………………………………
reprezentowaną przez: ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
zwaną dalej „Wykonawcą” o następującej treści:
Przedmiot umowy
§ 1
§ 2
- Jacek Markowski – Naczelnik Wydziału Mienia Urzędu Miejskiego w Giżycku lub
- Arkadiusz Konc – Zastępca Naczelnika Wydziału Mienia Urzędu Miejskiego w Giżycku.
§3
Do realizacji usług Wykonawca może posłużyć się podwykonawcami. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania podwykonawcy jak za swoje własne.
§4
wraz ze stosowanymi rozporządzeniami do wskazanych ustaw.
Odbiór dokumentacji inwentaryzacyjnej
§5
Wynagrodzenie
§ 6
§ 7
§ 8
W przypadku rażącego naruszenia przez Wykonawcę postanowień niniejszej umowy, w szczególności § 7 pkt. 3, bądź utraty prawa wykonywania zawodu, Zamawiający ma prawo rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym, bez okresu wypowiedzenia.
Rękojmia za wady
§ 9
Kary umowne
§ 10
Postanowienia końcowe
§ 11
Wykonawca oświadcza, iż posiada odpowiednie uprawnienia, wiedzę, doświadczenie, a także dysponuje potencjałem technicznym oraz personelem niezbędnymi do należytego wykonania niniejszej Umowy.
§ 12
Wykonawca zobowiązuje się ponadto do udzielania Zamawiającemu lub podmiotom działającym na rzecz Zamawiającego wszelkich wyjaśnień oraz wątpliwości dotyczących wykonywanych dokumentacji, w szczególności faktycznego stanu inwentaryzacyjnego oraz zagospodarowania nieruchomości z dnia wykonania usługi przez okres 24 miesięcy od dnia odbioru dokumentacji inwentaryzacyjnej.
§ 13
Zamawiający: Wykonawca:
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku