Giżycko, dnia 12 lipca 2018 roku.
WGK.7021.3.5.2.2018
Rozeznanie rynku
W związku z zamiarem udzielenia zamówienia o wartości do 30 000 euro z wyłączeniem ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późniejszymi zm.) na mocy art. 4 pkt. 8 w/w ustawy proszę o złożenie oferty na:
a) Rozbudowę placu zabaw pn. ,,Plac zabaw na skarpie ul. Moniuszki – etap 1
b) Budowę placu zabaw przy ul. Suwalskiej
Możliwe jest dzielenie zamówienia. Ofertę można złożyć na jedno lub dwa zadania łącznie.
Zamawiający:
Gmina Miejska Giżycko
al. 1 Maja 14,
11-500 Giżycko
Tel. 087 732 41 31
Fax: 087 428 52 41
E mail: ewa.unrug-wiszowaty@gizycko.pl
Na przedmiot zamówienia składają się dwa zadania:
a) Rozbudowa placu zabaw na skarpie ul. Moniuszki – etap 1 w zakresie:
Panele urządzeń wykonane z płyt PE-HD barwionego w pełnej masie. Słupy wykonane z grubościennej stali potrójnie zabezpieczonej antykorozyjnie i malowanej proszkowo
o średnicy 114 mm.
wymiary pojedynczego panela – co najmniej 120 x 120 x 15 cm
zakres wiekowy – 2-12 lat
Urządzenia muszą posiadać certyfikaty potwierdzające zgodność z właściwą normą
z montażem – koncepcję tablicy należy przedstawić Zamawiającemu do akceptacji przed montażem tablicy.
Zamawiający wymaga 36 miesięcznej gwarancji na dostarczone urządzenia zabawowe oraz prace montażowe, liczonej od terminu protokolarnego odbioru przez obie strony umowy.
Wykonawca dostarczy certyfikaty, świadectwa i aprobaty techniczne użytych materiałów, urządzeń i instalacji zamontowanych lub wykonanych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia oraz instrukcje użytkowania i konserwacji urządzeń.
b) Budowę placu zabaw przy ul. Suwalskiej w zakresie:
Dostawa i montaż urządzeń zabawowych j.n.:
Piaskownica wykonana z drewna klejonego zabezpieczonego przed działaniem warunków atmosferycznych. Wyposażona w co najmniej 12 siedzisk z płyty HDPE o wymiarach co najmniej 2,70 m x 2,70 m i wys. 0,3 m. Elementy złączne wystawione na działanie warunków zewnętrznych nierdzewne, natomiast od strony wewnętrznej osłonięte kapturkami z tworzywa sztucznego.
Huśtawka potrójna wyposażona w trzy siedziska typu: bocianie gniazdo – 1 szt., deseczka – 2 szt. Rama nośna wykonana ze stali ocynkowanej i malowanej proszkowo. Elementy złączne wystawione na działanie warunków zewnętrznych nierdzewne, zawiesia huśtawki podwójnie ułożyskowane - stal nierdzewna
maksymalna wys. upadku – 1,33 m
wysokość urządzenia – co najmniej 2,40 m
szerokość urządzenia – co najmniej 1,80 m
długość urządzenia – co najmniej 6,30 m
Jednoosobowe bujaki o kształtach zwierząt(dwa różne) wyposażone w siedzisko
i w odpowiedniej odległości uchwyt. Konstrukcje ze stali ocynkowanej i malowanej proszkowo, elementy kolorowe z HDPE, elementy złączne osłonięte kapturkami z tworzywa sztucznego
Zestaw powinien składać się z wieży wyposażonej w zjazd strażacki i przeplotnie linową. Wieża połączona z podestem za pomocą pomostu tunelowego. Podest wyposażony we ściankę wspinaczkową i ślizg. Przedział wiekowy 3 – 12 lat.
Słupy z drewna klejonego zabezpieczonego przed działaniem warunków atmosferycznych osadzone w fundamencie na kotwach stalowych.
Wszystkie elementy złączne jak śruby, nakrętki i mocowania wystawione na działanie warunków zewnętrznych – nierdzewne. Wystające nakrętki i łby śrub zabezpieczone zaślepkami. Daszki , siedziska oraz zabezpieczenia wykonane z kolorowych płyt HDPE całkowicie odpornych na działanie warunków atmosferycznych. Podesty wykonane z płyt antypoślizgowych. Liny stylonowe o podwyższonej odporności typu pp-multisplit o średnicy 16 mm z rdzeniem stalowym, połączone za pomocą aluminiowych lub plastikowych łączników z poliamidu formowanego metodą wtryskową. Zakończenia lin zaciśnięte w tulejach wykonanych z wytrzymałych stopów aluminium. Drewno klejone z drzew iglastych o przekroju 90 x 90 mm, bezrdzeniowe, klejone warstwowo klejami poliuretanowymi całkowicie odpornymi na wodę. Drewno zabezpieczone przed wpływem warunków atmosferycznych w dwukrotnym procesie impregnacji środkami głęboko penetrującymi ochronnymi do drewna. Elementy konstrukcyjne, takie jak rury, uchwyty i porzeczki wykonane ze stali nierdzewnej.
Skład zestawu: wieża, zjeżdżalnia, przeplotnia linowa łukowa, pomost tunelowy, ścianka wspinaczkowa, zjazd strażacki, podest x 2, balkon.
maksymalna wys. upadku – 1,20 m
wysokość urządzenia – co najmniej 3,20 m
szerokość urządzenia – co najmniej 1,70 m
długość urządzenia – co najmniej 6,00 m
Urządzenia muszą posiadać certyfikaty potwierdzające zgodność z właściwą normą
Zamawiający wymaga 36 miesięcznej gwarancji na dostarczone urządzenia zabawowe oraz prace montażowe, liczonej od terminu protokolarnego odbioru przez obie strony umowy.
Wykonawca dostarczy certyfikaty, świadectwa i aprobaty techniczne użytych materiałów, urządzeń i instalacji zamontowanych lub wykonanych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia oraz instrukcje użytkowania i konserwacji urządzeń.
Cenę brutto należy określić w złotych polskich za każde z zadań.
Termin realizacji zadania – 10 tygodni od daty podpisania umowy.
Za opóźnienie realizacji zadania będzie naliczona kara umowna w wysokości 0,2 % wynagrodzenia brutto za każdy dzień zwłoki.
1) Faktura będzie płatna przelewem w terminie 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wykonanego przedmiotu umowy, na wskazane przez Wykonawcę konto bankowe.
2) Za datę zapłaty uznaje się datę złożenia przez Zamawiającego polecenia przelewu bankowego.
Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Sposób oceny ofert:
Wc = Cn / Cb x 100 pkt
Wc- wartość punktowa oferowanej ceny oferty
Cn - cena najniższa (cena brutto)
Cb – cena badana (cena brutto)
W przypadku odmowy podpisania umowy przez wybranego wykonawcę umowa zostanie zawarta z kolejnym wykonawcą znajdującym się na liście.
W przypadku przekroczenia limitu środków na realizację niniejszego zamówienia zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia przedmiotowego postępowania.
Ofertę należy złożyć drogą elektroniczną na adres e-mail ewa.unrug-wiszowaty@gizycko.pl (oferta powinna mieć formę skanu z uwagi na podpisy).
Oferty należy złożyć w terminie do dnia 20 lipca 2018 roku do godziny 15:30.
Oferty, które wpłyną do Zamawiającego po wyznaczonym terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadają wiedzę doświadczenie w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Należy dołączyć zestawienie zamówień dotyczących takiego samego przedmiotu zamówienia na rzecz innych podmiotów.
Urząd Miejski w Giżycku
Al. 1 Maja 14,
11-500 Giżycko
Dariusz Dowejko – Inspektor Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
Tel. 087 732 41 31,
e-mail: dariusz.dowejko@gizycko.pl
Oferta winna zawierać następujące dokumenty:
Zamawiający zastrzega prawo do:
a) swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów przetargowych lub uznania, że przetarg nie dał rezultatu,
b) zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,
c) odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,
d) wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników,
e) zmiany warunków postępowania do terminu otwarcia ofert,
f) zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
g) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od oferentów na każdym etapie przetargu.
Okres związania ofertą: 30 dni od daty terminu składania ofert.
Załączniki:
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku