Gmina Miejska Giżycko
al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
Bieżące utrzymanie dwóch cmentarzy wojennych przy ul. Moniuszki w Giżycku
w terminie od 1 kwietnia 2018 roku do 31 marca 2020 roku.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
9837111-5 - usługi utrzymania cmentarzy
Zakres zamówienia :
Do zakresu zamówienia wchodzi m.in. następujący zakres prac:
a) zbieranie odpadów z alejek cmentarza, terenów zielonych oraz przyległych do ogrodzenia po stronie zewnętrznej, usuwanie roślinności z ciągów komunikacyjnych na terenie cmentarza, obmiatanie;
b) Wykonawca jako wytwórca odpadów, zagospodaruje odpady powstające w wyniku realizacji umowy na zasadach określonych w przepisach a w szczególności w:
c) zimowe utrzymanie cmentarza, w tym: odśnieżanie ciągów komunikacyjnych, likwidowanie śliskości na ciągach komunikacyjnych w sposób nie powodujący zakłóceń w ruchu pieszych oraz umożliwiający swobodny oraz bezpieczny dostęp do miejsc pochówku,
d) zapewnienie sprawności oświetlenia, utrzymanie ogrodzeń (m.in. naprawa przerwanych siatek ogrodzeniowych, spawanie oderwanych przęseł ogrodzeniowych itp.), a także utrzymywanie sprawności kłódek, zamków, klamek oraz utrzymanie tablic informacyjnych;
e) gospodarowanie zielenią (trawniki, krzewy, żywopłoty), obejmujące w szczególności koszenie trawników zgodnie z terminami zabiegów tj. min. 3 razy w miesiącu w okresie czerwiec - wrzesień, przycinkę krzewów i żywopłotów w miarę potrzeb oraz ochrona mienia komunalnego znajdującego się na terenie cmentarza oraz na terenie przyległym do cmentarza;
f) bieżące informowanie o wszelkich istotnych dla Zamawiającego kwestiach.
Bezwzględnie wymagany termin wykonania od 1 kwietnia 2018 roku do 31 marca 2020 roku.
Termin składania ofert upływa 30 marca 2018 r. o godz. 10.00.
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego, w pokoju 110 w dniu 30 marca 2018 r. o godz. 10.10.
Osoby upoważnione do kontaktów z Oferentami:
- Jacek Stankiewicz – Naczelnik Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, Urzędu Miejskiego w Giżycku, tel. 87 73 24 131, e-mail: jacek.stankiewicz@gizycko.pl.
- Anna Urbaniak – Inspektor Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, Urzędu Miejskiego w Giżycku, tel. 87 73 24 131, e-mail:anna.urbaniak@gizycko.pl
Zawartość oferty:
– oferta cenowa,
– istotne postanowienia umowy,
Kryteria oceny i wyboru oferty: cena 100 %.
Dokumentację przetargową można odebrać osobiście w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, Urzędu Miejskiego w Giżycku, pok. 110 lub pobrać ze strony internetowej www.bip.gizycko.pl
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku