Giżycko, dnia 22 lutego 2018 roku.
WGK.7021.1.8.2018.DD
Rozeznanie rynku
W związku z zamiarem udzielenia zamówienia o wartości do 30.000 euro z wyłączeniem ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późniejszymi zm.) na mocy art. 4 pkt. 8 w/w ustawy proszę o złożenie oferty na zadanie pn. ,,Wykonanie i montaż 6 szt. pergoli ”
Gmina Miejska Giżycko
al. 1 Maja 14,
11-500 Giżycko
Tel. 087 732 41 31
Fax: 087 428 52 41
E mail: jacek.stankiewicz@gizycko.pl
Przedmiot zamówienia pn. „Wykonanie i montaż 6 sztuk pergoli ” obejmuje:
Cenę należy określić w złotych polskich – PLN, cenę brutto za całość zadania.
Nieprzekraczalny termin realizacji zadania dwa miesiące od chwili podpisania umowy.
1) Faktura będzie płatna przelewem w terminie 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wykonanego przedmiotu umowy, na wskazane przez Wykonawcę konto bankowe wskazane na fakturze.
2) Za datę zapłaty uznaje się datę złożenia przez Zamawiającego polecenia przelewu bankowego.
Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Sposób oceny ofert:
Wc = Cn / Cb x 100 pkt
Wc- wartość punktowa oferowanej ceny oferty
Cn - cena najniższa (cena brutto)
Cb – cena badana (cena brutto)
W przypadku odmowy podpisania umowy przez wybranego wykonawcę umowa zostanie zawarta z kolejnym wykonawcą znajdującym się na liście.
W przypadku przekroczenia limitu środków na realizację niniejszego zamówienia zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia przedmiotowego postępowania.
Ofertę należy złożyć drogą elektroniczną na adres e-mail jacek.stankiewicz@gizycko.pl (oferta powinna mieć formę skanu z uwagi na podpisy).
Oferty należy złożyć w terminie do dnia 2 marca 2018 roku do godziny 12:00.
Oferty, które wpłyną do Zamawiającego po wyznaczonym terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadają wiedzę doświadczenie w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia.
Urząd Miejski w Giżycku
Aleja 1 Maja 14,
11-500 Giżycko
Jacek Stankiewicz – Naczelnik Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
Tel. 087 732 41 31, 798 614 893
e-mail: jacek.stankiewicz@gizycko.pl
Oferta winna zawierać następujące dokumenty:
Zamawiający zastrzega prawo do:
a) swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów przetargowych lub uznania, że przetarg nie dał rezultatu,
b) zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,
c) odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,
d) wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników,
e) zmiany warunków postępowania do terminu otwarcia ofert,
f) zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
g) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od oferentów na każdym etapie przetargu.
Okres związania ofertą: 30 dni od daty terminu składania ofert.
Załączniki:
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku