Giżycko, 06.10.2017 r.
WM.7131.3.2017.ArKo
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
Zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 r., poz. 1579), ustawy nie stosuje się. Do złożonych w ramach zaproszenia ofert ofertowego stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego – Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. z 2014 r., poz. 121 z późn. zm.).
Dotyczy: złożenia oferty na świadczenie usługi zarządzanie targowiskiem „Mój Rynek” oraz targowiskiem miejskim w Giżycku w okresie od 01.11.2017 r. do 31.10.2018r.
1. Zamawiający : Gmina Miejska Giżycko
Al. 1 Maja 14 , 11-500 Giżycko
2. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest organizowanie oraz wykonywanie prac związanych z zarządzaniem:
- nieruchomością zabudowaną pełniącą funkcję targowiska miejskiego, wydzieloną z działek
o nr geod. 540/2, 1414 oraz 555/5 o pow. 6210m2, szczegółowo określoną w załączniku nr 1.
- nieruchomością zabudowaną pełniącą funkcję targowiska „Mój Rynek”, wydzieloną z działki o nr geod. 540/2 o pow. 3139m2, szczegółowo określoną w załączniku nr 2.
Istotne dla stron postanowienia znajdują się w ramowym wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego Zaproszenia.
3. Wymagania wobec Wykonawcy zamówienia.
a) Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, tj.:
min. 1 osobą, która posiada minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu nieruchomościami mieszkalnymi lub mieszkalno-usługowymi.
Spełnieniem warunku udziału w postępowaniu będzie przedłożenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do zapytania ofertowego wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
b) Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert wykonał lub wykonuje, co najmniej 1 usługę (umowę) odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Przez „usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia” należy rozumieć wykonanie lub wykonywanie co najmniej 1 zadania (umowy) nieprzerwanie przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy polegającego na zarządzaniu budynkami o łącznej powierzchni użytkowej co najmniej 1 000 m2 lub nieruchomością zabudowaną o powierzchni działki 0,5ha. Przy czym pod pojęciem „zarządzanie budynkami” lub „nieruchomością zabudowaną” należy rozumieć usługi zarządzania nieruchomością polegające
w szczególności na podejmowaniu decyzji i dokonywaniu czynności mających na celu:
a) zapewnienie właściwej gospodarki ekonomiczno-finansowej nieruchomości;
b) zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania i właściwej eksploatacji nieruchomości;
c) bieżące administrowanie nieruchomością;
d) utrzymanie nieruchomości w stanie niepogorszonym zgodnie z jej przeznaczeniem.
W przypadku gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe lub ciągłe Zamawiający dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku część zamówienia już faktycznie wykonana musi spełniać wymogi określone przez Zamawiającego, tj. część zamówienia (umowy) musi być na dzień składania ofert już zrealizowana w wymaganym zakresie w okresie nie krótszym niż 12 miesięcy.
Spełnieniem warunku udziału w postępowaniu będzie przedłożenie wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywani powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zgodnie z załącznikiem nr 5 do zaproszenia składania ofert.
4. Termin i miejsce realizacji zamówienia.
- nieruchomość zabudowana pełniąca funkcję targowiska miejskiego, wydzielona z działek o nr geod. 540/2, 537/9 oraz 555/5, szczegółowo określoną w załączniku graficznym nr 1 stanowiącym integralną część umowy.
- nieruchomość zabudowana pełniąca funkcję targowiska „Mój Rynek”, wydzielona z działki o nr geod. 540/2, szczegółowo określoną w załączniku graficznym nr 2 stanowiącym integralną część umowy.
5. Miejsce, sposób i termin składania ofert.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem Zarządzanie targowiskiem w siedzibie Zamawiającego w Punkcie Informacyjnym Urzędu Miejskiego w Giżycku lub drogą pocztową na adres siedziby Zamawiającego w terminie do 13 października 2017 r. do godz. 15:00 włącznie.
Oferent powinien złożyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania - Załącznik nr 3.
Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego.
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 13 października 2017 roku, o godz. 15:15 w Wydziale Mienia Urzędu Miejskiego w Giżycku pokój 121.
6. Kryteria oceny i wyboru oferty
Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
- najniższa cena brutto z zastrzeżeniem, że cena dotyczy stałego wynagrodzenia za wykonanie usługi – zarządzanie targowiskiem z wyłączeniem równowartości brutto uzyskanej opłaty stanowiskowej, 10% równowartości brutto uzyskanej opłaty targowej oraz odrębnego wynagrodzenia za wykonanie obowiązków wynikających z §4 pkt 4.17 umowy na zarządzanie.
7. Rozstrzygnięcie postępowania i zlecenie realizacji zamówienia.
O wyniku postępowania jego uczestnicy zostaną poinformowani niezwłocznie drogą mailową, przy czym Wykonawca wybrany w wyniku rozstrzygnięcia postępowania zostanie poinformowany o miejscu i terminie podpisania umowy.
Planowany termin podpisania umowy – do 7 dni od dnia zakończenia postępowania.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
9. Informacje dotyczące wynagrodzenia oraz kosztów dotychczasowego zarządcy targowiska:
10. Informacje dodatkowe:
- zmiany przepisów w oparciu, o które ustalono zakres obowiązków Wykonawcy.
11. Załączniki:
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku