Przetargi

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi przy realizacji inwestycji pn.: Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego przy Zespole Szkół nr 1 w Giżycku. Termin składania ofert upływa dnia 12.10.2017 o godz. 12.00

 

 

Zaproszenie

 

do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zmówienia publicznego

wartości szacunkowej do 30 000€

 

 

 

 

 

Nazwa zamówienia:

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad robotami                                budowlanymi przy realizacji inwestycji pn.: Budowa kompleksu                                              sportowo-rekreacyjnego przy Zespole Szkół nr 1 w Giżycku

 

wspólny słownik zamówień (CPV) :

- 71247000-1 nadzór nad robotami budowlanymi

 

 

                                       

 

 

 

                                                                                           ___________________________

podpis

 

 

                           

                                     

Giżycko, 4 październik 2017 r.


1.        Informacje wprowadzające

1.1                       Gmina Miejska Giżycko, al. 1 maja 14, 11 – 500 Giżycko, zaprasza do składania ofert   w przetargu pisemnym w trybie określonym przepisami kodeksu cywilnego.

Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia pn.:  Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi przy realizacji inwestycji pn.: Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego przy Zespole Szkół nr 1 w Giżycku.

1.2     Użyte w Dokumentacji Przetargowej terminy mają następujące znaczenie:

1.2.1        „Zamawiający” –  Gmina Miejska Giżycko, al. 1 Maja 14, 11 – 500 Giżycko

1.2.2        „Postępowanie” – postępowanie prowadzone przez Zamawiającego na podstawie niniejszej Dokumentacji przetargowej.

1.2.3        „DP” – niniejsza Dokumentacja przetargowa.

1.2.4         „Zamówienie” – należy przez to rozumieć zamówienie publiczne, którego przedmiot został w sposób szczegółowy opisany w punkcie 2 DP.

1.2.5        ”Inspektor Nadzoru” – podmiot, który ubiega się o wykonanie Zamówienia, złoży ofertę na wykonanie Zamówienia albo zawrze z Zamawiającym umowę w sprawie wykonania Zamówienia

1.2.6        „Wykonawca” – podmiot realizujący zamówienia pn: „Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego przy Zespole Szkół nr 1 w Giżycku”

1.2.7        „Umowa” – Umowa zawarta pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych

1.3     Dane Zamawiającego:

         konto bankowe:                                             Bank PEKAO S.A. o/ Giżycko 

         nr konta bankowego:                                     42 1240 5787 1111 0010 5856 4508

         NIP:                                                               845-19-51-457

         dokładny adres do korespondencji:              Urząd Miejski w Giżycku

                                                                                al. 1 Maja 14

                                                                                11 – 500 Giżycko

         e-mail do korespondencji:                             michal.babiak@gizycko.pl

         znak postępowania:                                        WPI.7013.18.2017.MB

Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.

2.    Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania  inwestycyjnego pn.: Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego przy Zespole Szkół nr 1 w Giżycku w branży budowlanej w specjalności: drogowej, konstrukcyjno – budowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej w  zakresie:

2.1    Nadzór Inwestorski wynikający z artykułów 25 i 26 ustawy Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z pózn. zm.),

2.2    Nadzór Inwestorski prowadzony zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do Umowy

2.3    Prowadzenie dokumentacji sprawozdawczej wynikającej z zakresu pełnionej funkcji,

2.4    Udział w komisjach i naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego i Wykonawcę.

2.5    Analiza pisemna przedstawionych rozwiązań projektowych w dokumentacji projektowej sporządzonej przez Wykonawcę pod kątem funkcjonalności, przewidzianych do użycia materiałów budowlanych.

2.6    Szczegółowe warunki i wymagania zamówienia określa załącznik nr 2 Dokumentacji Przetargowej - „Wzór umowy”.

2.7    W ramach zadania inwestycyjnego będą realizowane poniższe roboty budowlane:

2.7.1 W branży budowlanej:

- budowa boisk,

- budowa placów zabaw oraz siłowni plenerowej,

- wykonanie murów oporowych,

- wykonanie ciągów komunikacyjnych,

- budowa ogrodzenia,

- budowa altany śmietnikowej oraz wiaty na rowery,

- zagospodarowanie terenu,

2.7.2  w branży elektrycznej:

- budowa linii kablowych,

- montaż słupów oświetleniowych,

2.7.3 w branży sanitarnej:

- budowa drenażu oraz kanalizacji deszczowej,

2.8    Inspektor Nadzoru zapewni poniższy kluczowy personel do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych posiadający uprawnienia budowlane w specjalności:

2.8.1        inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń,

2.8.2        konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,

2.8.3        instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,

2.8.4        instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,

3.        Termin, miejsce i wykonawca realizujący zamówienie

3.1     Zamawiający wymaga, aby Inspektor nadzoru przystąpił do wykonania zamówienia od dnia zawarcia umowy.

3.2     Umowa zostanie zawarta na okres realizacji zadania – tj. wykonania wszystkich robót budowlanych, końcowego odbioru przedmiotu umowy. Planowany termin zakończenia robót 15.05.2018 r.

Planowany termin realizacji zadania nie jest wiążący i nie stanowi podstawy do ustalenia czasu trwania nadzoru inwestorskiego.

3.3     Wykonawca robót budowlanych: PANORAMA Obiekty Sportowe, ul. Puławska 38, 05-500 Piaseczno

3.4     Miejscem wykonania zamówienia jest teren Szkoły Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Mikołaja Kopernika przy ul. Wiejskiej 50 w Giżycku, (były Zespół Szkół nr 1 w Giżycku.)

4.        Zawartość oferty

Wykonawca powinien dostarczyć następujące dokumenty:

-      oferta cenowa przygotowana zgodnie ze wzorem podanym w załączniku nr 1, z podaniem ceny  ryczałtowej – powiększonej o należny podatek VAT,

-      wykaz nadzorowanych obiektów budowlanych - Załącznik nr 3,

-      wykaz personelu proponowanego do wykonania zamówienia – Załącznik nr 4,  

5.        Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami

Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:

Michał Babiak                 -  podinspektor, Urząd Miasta w Giżycku,

tel. 87 73 24 120, e-mail:  michal.babiak@gizycko.pl

6.        Oznaczenie oferty, miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert

6.1.   Oferty składane drogą elektroniczną na adres mailowy podany w pkt. 1.3

6.2.   Oferty drogą listowną należy umieścić w jednej zapieczętowanej lub w inny trwały sposób zabezpieczonej kopercie wewnętrznej oraz jednej nieprzeźroczystej kopercie zewnętrznej oznaczonej napisem: „Oferta na: Przetarg – „Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi przy realizacji inwestycji pn.: Budowa kompleksu  sportowo-rekreacyjnego przy Zespole Szkół nr 1 w Giżycku” – nie otwierać przed dniem 12.10.2017 r. do godz. 1200”. Na wewnętrznej kopercie należy podać nazwę i adres Wykonawcy, by umożliwić zwrot nie otwartych ofert w przypadku dostarczenia ich Zamawiającemu po terminie.

6.3.   Termin składania ofert upływa dnia 12.10.2017 o godz. 1200 Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.

6.4.   Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego i zaadresować:

Urząd Miejski w Giżycku

al. 1 maja 14

11– 500 Giżycko

6.5.   Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.10.2017r. , o godz. 12.10  w siedzibie Zamawiającego,  pok. 113.

7.        Opis kryteriów i sposobu oceny ofert

Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów tj. cena
i doświadczenie

 

Nazwa kryterium

Waga

Cena

80 pkt.

Doświadczenie

20 pkt.

 

7.1 Kryterium ceny

Liczba punktów, które można uzyskać w kryterium „Cena” (Cp) zostanie obliczona wg następującego wzoru:         

  

Cp = Co/ Cb × 80 pkt, gdzie:

 

Cp - ilość punktów badanej ceny oferty

Co - cena oferty najniższej

Cb - cena oferty badanej

 

7.2 Kryterium doświadczenie

Liczba punktów, które można uzyskać w kryterium doświadczenie (Dr) zostanie obliczona zgodnie z poniższym opisem:

Oferty w tym kryterium oceniane będą w odniesieniu do ilości nadzorowanych obiektów budowlanych odpowiadających rodzajowi obiektu nadzorowanego, tj. wyposażonego w:

  • nawierzchnię poliuretanową wykonaną w technologii natryskowej o powierzchni powyżej 350m2  lub
  • boisko wielofunkcyjne o nawierzchni z trawy syntetycznej o pow. powyżej 1 500m2,

wg poniższego wzoru:

a)    brak nadzorowanego obiektu budowlanego – 0 punktów

b)   1 nadzorowany obiekt budowlany  – 5 punktów,

c)    2 nadzorowane obiekty budowlane  – 10 punktów,

d)   3 nadzorowane obiekty budowlane  – 15 punktów

e)   4 i więcej nadzorowanych obiektów budowlanych  – 20 punktów ,

Punkty zostaną przyznane na podstawie złożonego wykazu nadzorowanych obiektów budowlanych                     zgodnie z załącznikiem nr 3 do DP.

 

7.3 Wynik całkowity

Zamawiający może przyznać Wykonawcy maksymalnie 100 punktów.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów, tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert wg wzoru:   

 

Po = Cp + Dr,  gdzie:

 

Po – suma punktów uzyskana przez ofertę,

Cpilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Cena”

Dr – ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „ Doświadczenie”

 

Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną. Uzyskana z wyliczenia ilość punktów w każdym z kryteriów zostanie ostatecznie wyliczona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem następującej zasady: jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest poniżej 5 to parametr setny zaokrągla się w dół, jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest 5 i powyżej to parametr setny zaokrągla się w górę.

8.        Postanowienia końcowe

8.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

a)    swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów przetargowych lub uznania, że przetarg nie dał rezultatu.

b)   odwołania przetargu, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,

c)    zamknięcia przetargu bez dokonania wyboru oferty,

d)   zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,

e)    żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie przetargu,

f)    wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników

8.2. Zamawiający odrzuci oferty Wykonawcy:

a)    z którym  zerwał umowę z jego winy,

b)   któremu naliczył kary za niewywiązywanie się z umowy,

c)    który nie wykonał lub wykonał nieterminowo zobowiązania w stosunku do Zamawiającego,

Zapisy pkt. 8.2 ppkt. a), b), c) dotyczą  okresu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu.

8.3  Okres związania ofertą: 30dni od daty terminu składania ofert.

9.        Załączniki

Następujące załączniki stanowią integralną część dokumentacji:

–        Załącznik nr 1             -           Formularz oferty cenowej, 

–        Załącznik nr 2             -           Wzór Umowy

–        Załącznik nr 3             -            Wykaz nadzorowanych obiektów budowlanych

–        Załącznik nr 4             -           Wykaz personelu proponowanego do wykonania zamówienia.    

 

 

 

_____________________________________________________________________________________________________________________

Dokumentacja związana z postępowaniem znajduje się pod poniższym adresem:

http://www.bip.gizycko.pl/wiadomosci/3/wiadomosc/389128/budowa_kompleksu_sportowo__rekreacyjnego_przy_zespole_szkol_nr_1

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2017-10-04
Dokument wytworzony przez: Wydział Planowania i Inwestycji (WPI)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Michał Babiak
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 04 października 2017 14:53
Dokument wprowadzony do BIP przez: Michał Babiak
Ilość wyświetleń: 2498
13 października 2017 10:29 (Michał Babiak) - Dodanie załącznika [zawiadomienie.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
13 października 2017 10:29 (Michał Babiak) - Usunięcie załącznika [zawiadomienie.pdf] z dokumentu. (Dokument opublikowany)
13 października 2017 10:21 (Michał Babiak) - Dodanie załącznika [zawiadomienie.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)