Przetargi

Zaproszenie do złożenia oferty - wymiana pokrycia dachowego na budynku szaletu targowiska miejskiego

                                                                                                         Giżycko, 20.09.2017

WM.7131.2.2017.ArKo

 

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

 

Zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 r., poz. 1579), ustawy nie stosuje się. Do złożonych w ramach zaproszenia ofert ofertowego stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego – Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. z 2014 r., poz. 121 z późn. zm.).

Dotyczy:       złożenia oferty na wykonanie wymiany pokrycia dachowego na budynku szaletu miejskiego położonego na targowisku miejskim przy Placu Targowym w Giżycku.

 1.                Zamawiający : Gmina Miejska Giżycko

        

 2.                Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany pokrycia dachowego na budynku szaletu miejskiego  położonego na targowisku miejskim przy Placu Targowym w Giżycku, zgodnie z załączonym przedmiarem robót.

 3.                Wymagania wobec Wykonawcy zamówienia.

         Wykonawca powinien wykazać, że wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i      prawidłowo ukończył co najmniej dwa zamówienia polegające na wymianie pokrycia      dachowego (referencje, protokoły odbioru   robót).

 

            Wykonawca dołączy do oferty kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie       przedmiaru      załączonego do zapytania ofertowego -załącznik nr 2.

             W przypadku pojawienia się dodatkowych prac, zakres należy ustalić z Zamawiającym. Wykonanie dodatkowych prac będzie rozliczane  na podstawie kosztorysu  powykonawczego według stawek z kosztorysu  ofertowego.

 4.                Termin i miejsce realizacji zamówienia.

  • Termin realizacji zamówienia: 30 dni od dnia zawarcia umowy.
  • Miejsce realizacji zamówienia: budynek sanitariatu położony w Giżycku na targowisku miejskim przy Placu Targowym w Giżycku.             

5. Miejsce, sposób i termin składania ofert.

            Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem Remont zadaszenia szalet targowisko w siedzibie Zamawiającego w Punkcie Informacyjnym Urzędu Miejskiego w  Giżycku lub drogą pocztową na adres siedziby Zamawiającego w terminie  do 28 września      2017 r. do godz. 10:00 włącznie.

            Oferent powinien złożyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania -      Załącznik nr 1.

            Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania. Decydujące          znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty      do Zamawiającego.

            Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 28 września 2017 roku, o godz. 10:20
            w Wydziale Mienia Urzędu Miejskiego w Giżycku pokój 121.

 6.                Kryteria oceny i wyboru oferty

   Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:   najniższa   cena brutto.

 7. Rozstrzygnięcie postępowania i zlecenie realizacji zamówienia.

     O wyniku postępowania jego uczestnicy zostaną poinformowani niezwłocznie drogą      mailową, przy czym Wykonawca wybrany w wyniku rozstrzygnięcia postępowania zostanie  poinformowany o miejscu i terminie podpisania umowy.

            Planowany termin podpisania umowy – do 7 dni od dnia zakończenia postępowania.

 8.                Zamawiający zastrzega sobie prawo do:


  • do swobodnego wyboru oferty w ramach kryteriów prowadzonego postępowania,
  • odwołanie postępowania , unieważnienie go w całości lub w części w każdym czasie,
  • zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,
  • zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
  • żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie postępowania,
  • wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.

9.                Informacje dodatkowe:

  • Dodatkowych informacji udziela Z-ca Naczelnika Wydziału Mienia Arkadiusz Konc tel. 87 732 41 11 wew.5 adres e-mail arkadiusz.konc@gizycko.pl, informacji w zakresie przedmiotu zamówienia udziela pracownik Zarządcy Targowiska Bogusława Ciborowska tel. 512 757 522,    adres e-mail: administracja@koma.net.pl.
  • Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  • Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.
  • Zapisy umowne mogą ulec drobnym modyfikacjom, dostosowującym umowę ramową - załacznik nr 3, do zaistniałych okoliczności faktycznych lub uszczegóławiającym stosunek prawny, bez zmiany konstrukcji oraz sensu niniejszego zamówienia.

           

Zaleca się, aby Wykonawca pozyskał dla siebie na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty oraz przy zawieraniu umowy na wykonanie prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Wykonawca ma obowiązek dokładnego obliczenia ilości materiałów niezbędnych do realizacji zamówienia.

 

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2017-09-20
Dokument wytworzony przez: Wydział Mienia (WM)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Arkadiusz Konc
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 20 września 2017 10:57
Dokument wprowadzony do BIP przez: Arkadiusz Konc
Ilość wyświetleń: 2423
13 października 2017 16:07 (Arkadiusz Konc) - Dodanie załącznika [informacja.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
13 października 2017 16:05 (Arkadiusz Konc) - Usunięcie załącznika [infor.pdf] z dokumentu. (Dokument opublikowany)
13 października 2017 16:04 (Arkadiusz Konc) - Dodanie załącznika [infor.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)