do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zmówienia publicznego
wartości szacunkowej do 30 000€
Nazwa zamówienia: Wykonanie utwardzenia na Plaży Miejskiej
1. INFORMACJE WPROWADZAJĄCE:
1.1. Gmina Miejska Giżycko, al. 1 Maja 14, 11 – 500 Giżycko, zaprasza do składania ofert w przetargu pisemnym na rzecz Zamawiającego za zadania pn.: „Wykonanie utwardzenia na plaży miejskiej”
1.2. Postępowanie prowadzone jest na podstawie niniejszego zaproszenia z zachowaniem zasady konkurencyjności, jawności i równego traktowania Wykonawców.
1.3. Do niniejszego postępowania mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz.U z 2017 poz.459 – ze zmianami), a nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.– Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2017 poz. 1579 – ze zmianami).
1.4. Dane Zamawiającego:
a) konto bankowe: Bank PEKAO S.A. o/ Giżycko
b) nr konta bankowego: 42 1240 5787 1111 0010 5856 4508
c) NIP: 845-19-51-457
d) dokładny adres do korespondencji: Urząd Miejski
al. 1 Maja 14
11 – 500 Giżycko
e) e-mail do korespondencji w sprawie Zamówienia: michalina.cieloszczyk@gizycko.pl
f) znak postępowania: WPI.7013.2.22.2017.MB
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.
1.5. Oferty należy składać na każdy zakres oddzielnie.
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
a) przełożenie zapadniętych obrzeży oraz polbruku,
b) wykonanie koryta pod projektowane utwardzenie,
c) ułożenie geowłókniny separacyjnej o gramaturze - 300g/m2 i wytrzymałości na rozciąganie min - 16kN,
d) wykonanie obrzeży PVC gr. min. 5mm,
e) wykonanie nawierzchni chodnika z okorowanego dębu o średnicy 5÷40cm, wysokości 8cm, na podsypce piaskowej gr. 3÷5cm i podbudowie z mieszanki kruszyw niezwiązanych grub. 20cm o wskaźniku zagęszczenia Is = 1,00.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
a) zaproszeniem do składania ofert,
b) przedmiarem robót,
c) projektem umowy.
Wyżej wymienione dokumenty należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające. Zaleca się aby Wykonawca odwiedził i zbadał plac budowy oraz jego otoczenie i pozyskał dla siebie, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu ofert oraz przy zawieraniu umowy na wykonie robót gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty wizji ponosi Wykonawca.
3.1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przystąpił do wykonania zamówienia w terminie trzech dni od podpisania umowy i zakończył najpóźniej w terminie: do dnia 30 listopada 2017r.
3.2. Miejscem wykonania zamówienia są : dz. nr 1-535/2 (od końca istniejącego ciągu pieszego z polbruku do plaży oraz przy schodach) – załącznik A części graficznej
3.3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć następujące dokumenty:
Michalina Cieloszczyk - Wydział Planowania i Inwestycji Urzędu Miejskiego w Giżycku,
tel. 87 73 24 120, e-mail: michalina.cieloszczyk@gizycko.pl
6.2 Forma składania ofert:
a) na adres poczty elektronicznej podanej w pkt.5, z opisem zamówienia w tytule wiadomości.
Oferta powinna mieć formę jednego nieedytowalnego pliku.
b) w zamkniętym i opisanym opakowaniu w p. 7 – Biuro Obsługi Klienta, UM Giżycka.
Opis powinien zawierać nazwę zamówienia oraz dane korespondencyjne oferenta.
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów tj. cena i okres rękojmi
Nazwa kryterium |
Waga |
Cena |
90 pkt. |
Okres rękojmi |
10 pkt. |
Liczba punktów, które można uzyskać w kryterium „Cena” (Cp) zostanie obliczona wg następującego wzoru:
Cp = Co/ Cb × 90 pkt.
gdzie:
Cp – ilość punktów badanej ceny oferty,
Co – cena oferty najniższej,
Cb – cena oferty badanej,
Liczba punktów, które można uzyskać w kryterium rękojmi (Or) zostanie obliczona zgodnie
z poniższym opisem:
Oferty w tym kryterium oceniane będą w odniesieniu do najdłuższego terminu rękojmi na wykonane roboty budowlane zastrzegając, iż minimalny termin rękojmi wynosi 3 lata wg poniższego wzoru:
a) 3 lata rękojmi – 0 punktów,
b) 4 lata rękojmi – 5 punktów,
c) 5 lat i więcej – 10 punktów,
Punkty zostaną przyznane na podstawie oświadczenia złożonego w pkt. 3 Formularza cenowego oferty (załącznik nr 1 zaproszenia). W przypadku nie podania przez Wykonawcę w pkt. 3 Formularza oferty cenowej (załącznik nr 1 zaproszenia) terminu rękojmi, Zamawiający do kryterium oceny ofert przyjmie minimalny termin rękojmi, tj. 3 lata.
Oferta z terminem rękojmi 5 lat i więcej otrzyma maksymalną ilość punktów w tym kryterium.
Zamawiający może przyznać Wykonawcy maksymalnie 100 punktów.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów, tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert wg wzoru:
Po = Cp + Or,
gdzie:
Po – suma punktów uzyskana przez ofertę,
Cp – ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Cena”
Or – ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „ Okres rękojmi”
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną. Uzyskana z wyliczenia ilość punktów w każdym z kryteriów zostanie ostatecznie
wyliczona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem następującej
zasady: jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest poniżej 5 to parametr setny zaokrągla się w dół, jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest 5 i powyżej to parametr setny zaokrągla się w górę.
c) swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów przetargowych lub uznania, że przetarg nie dał rezultatu,
d) zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
e) odwołania przetargu, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,
f) wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.
g) odrzucenia oferty Wykonawcy, z którym Zamawiający zerwał umowę z jego winy lub któremu naliczył kary za niewywiązywanie się z umowy,
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku