Przetargi

WYKONANIE UTWARDZENIA NA PLAŻY MIEJSKIEJ

ZAPROSZENIE

do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zmówienia publicznego

wartości szacunkowej do 30 000€



Nazwa zamówienia:  Wykonanie utwardzenia na Plaży Miejskiej


1.     INFORMACJE WPROWADZAJĄCE:

1.1.    Gmina Miejska Giżycko, al. 1 Maja 14, 11 – 500 Giżycko, zaprasza do składania ofert w przetargu pisemnym na rzecz Zamawiającego za zadania pn.:  „Wykonanie utwardzenia na plaży miejskiej”

1.2.    Postępowanie prowadzone jest na podstawie niniejszego zaproszenia z zachowaniem zasady konkurencyjności, jawności i równego traktowania Wykonawców.

1.3.  Do niniejszego postępowania mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz.U z 2017 poz.459 – ze zmianami), a nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.– Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2017 poz. 1579  – ze zmianami).

1.4.    Dane Zamawiającego:

a)   konto bankowe:                                        Bank PEKAO S.A. o/ Giżycko  

b)   nr konta bankowego:                               42 1240 5787 1111 0010 5856 4508

c)   NIP:                                                          845-19-51-457

d)   dokładny adres do korespondencji:         Urząd Miejski

                                                                                al. 1 Maja 14

                                                                                11 – 500 Giżycko

e)   e-mail do korespondencji w sprawie Zamówienia: michalina.cieloszczyk@gizycko.pl

f)    znak postępowania:                                 WPI.7013.2.22.2017.MB

              Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.

1.5.    Oferty należy składać na każdy zakres oddzielnie.

2.     OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

 

a)     przełożenie zapadniętych obrzeży oraz polbruku,

b)     wykonanie koryta pod projektowane utwardzenie,

c)     ułożenie geowłókniny separacyjnej o gramaturze - 300g/m2 i wytrzymałości na rozciąganie min - 16kN,

d)     wykonanie obrzeży PVC gr. min. 5mm,

e)     wykonanie nawierzchni chodnika z okorowanego dębu o średnicy 5÷40cm, wysokości 8cm, na podsypce piaskowej gr. 3÷5cm i podbudowie z mieszanki kruszyw niezwiązanych grub. 20cm o wskaźniku zagęszczenia Is = 1,00.

 

Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:

a)      zaproszeniem do składania ofert,

b)      przedmiarem robót,

c)      projektem umowy.

 

Wyżej wymienione dokumenty należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające. Zaleca się aby Wykonawca odwiedził i zbadał plac budowy oraz jego otoczenie i pozyskał dla siebie, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu ofert oraz przy zawieraniu umowy na wykonie robót gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty wizji ponosi Wykonawca.

 

  1. 3.     TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

3.1.  Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przystąpił do wykonania zamówienia w terminie trzech dni od podpisania umowy  i zakończył najpóźniej w terminie: do dnia 30 listopada 2017r.

3.2.  Miejscem wykonania zamówienia są : dz. nr 1-535/2 (od końca istniejącego ciągu pieszego z polbruku do plaży oraz przy schodach) – załącznik A części graficznej

3.3.  Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć następujące dokumenty:   

  • „Formularz oferty cenowej” przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1 do zaproszenia,
  • „Wzór umowy” podpisany przez osoby uprawnione, wypełniony zgodnie ze wzorem podanym                             w Załączniku nr  2 do zaproszenia,
  • Wypełniony „Formularz wyceny robót -  kosztorys ofertowy”, zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku  nr 3 do zaproszenia.            
  • Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia i rozłożenia na raty zaległych płatności,  
  • Oświadczenie, że Wykonawca dysponował będzie personelem przewidzianym do realizacji zamówienia posiadającym uprawnienia budowlane w wymaganej specjalności drogowej lub konstrukcyjno budowlanej  oraz wyposażeniem technicznym i produkcyjnym odpowiednim do realizacji zamówienia,
  • Informacja Wykonawcy o producencie betonowej kostki brukowej, geowłókniny, krawężników i obrzeży planowanych do użycia przy realizacji zamówienia (wraz z dokumentami: karty katalogowe, certyfikaty itp.).

4.     OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:

 

Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest :  

Michalina Cieloszczyk - Wydział Planowania i Inwestycji Urzędu Miejskiego w Giżycku,

tel. 87 73 24 120, e-mail: michalina.cieloszczyk@gizycko.pl

5.     MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA ORAZ OTWARCIA OFERT:

6.1 Termin składania ofert upływa dnia 20 września 2017 roku o godz. 1200. Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego.

6.2  Forma składania ofert:

a)   na adres poczty elektronicznej podanej w pkt.5, z opisem zamówienia w tytule wiadomości.

Oferta powinna mieć formę jednego nieedytowalnego pliku.

b)   w zamkniętym i opisanym opakowaniu w p. 7 – Biuro Obsługi Klienta, UM Giżycka.

Opis powinien zawierać nazwę zamówienia oraz dane korespondencyjne oferenta.

6.3 Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 20 września 2017 roku, o godz. 1220 w siedzibie Wydziału Planowania i Inwestycji Urzędu Miejskiego, pok. 114.

6.4 Oferty należy składać na każdy zakres oddzielnie.

6.     OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT ORAZ OPIS OKREŚLENIA CENY:

Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów tj. cena i okres rękojmi

 

 

 

Nazwa kryterium

Waga

Cena

90   pkt.

Okres rękojmi

10    pkt.

 

7.1.   Kryterium – ceny:

        Liczba punktów, które można uzyskać w kryterium „Cena” (Cp) zostanie obliczona wg następującego wzoru:            

Cp = Co/ Cb × 90 pkt.

gdzie:

Cp – ilość punktów badanej ceny oferty,

Co – cena oferty najniższej,

Cb – cena oferty badanej,

7.2.   Kryterium – okresu rękojmi:

Liczba punktów, które można uzyskać w kryterium rękojmi (Or) zostanie obliczona zgodnie
z poniższym opisem:

Oferty w tym kryterium oceniane będą w odniesieniu do najdłuższego terminu rękojmi na wykonane roboty budowlane zastrzegając, iż minimalny termin rękojmi wynosi 3 lata wg poniższego wzoru:

a)    3 lata rękojmi – 0 punktów,

b)   4 lata rękojmi – 5 punktów,

c)    5 lat i więcej  – 10 punktów,

Punkty zostaną przyznane na podstawie oświadczenia złożonego w pkt. 3 Formularza cenowego oferty (załącznik nr 1 zaproszenia). W przypadku nie podania przez Wykonawcę w pkt. 3 Formularza oferty cenowej (załącznik nr 1 zaproszenia) terminu rękojmi, Zamawiający do kryterium oceny ofert przyjmie minimalny termin rękojmi, tj. 3 lata.

Oferta z terminem rękojmi 5 lat i więcej otrzyma maksymalną ilość punktów w tym kryterium.

7.3.   Wynik całkowity

Zamawiający może przyznać Wykonawcy maksymalnie 100 punktów.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów, tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert wg wzoru:   

 

Po = Cp + Or

gdzie:

Po – suma punktów uzyskana przez ofertę,

Cpilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Cena”

Or – ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „ Okres rękojmi”

Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną. Uzyskana z wyliczenia ilość punktów w każdym z kryteriów zostanie ostatecznie
wyliczona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem następującej
zasady: jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest poniżej 5 to parametr setny zaokrągla się w dół, jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest 5 i powyżej to parametr setny zaokrągla się w górę.

7.     POSTANOWIENIA KOŃCOWE:

7.1.  Zamawiający zastrzega prawo do:

a)     zamknięcia przetargu bez dokonania wyboru którejkolwiek z ofert,

b)     żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od oferentów na każdym etapie przetargu,

c)     swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów przetargowych lub uznania, że przetarg nie dał rezultatu,

d)     zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,

e)     odwołania przetargu, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,

f)      wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.

g)     odrzucenia oferty Wykonawcy, z którym Zamawiający zerwał umowę z jego winy lub któremu naliczył kary za niewywiązywanie się z umowy,

         7.2. Okres związania ofertą: 14 dni od daty terminu składania ofert.

8.     ZAŁĄCZNIKI:

8.1.  Następujące załączniki stanowią integralną część dokumentacji przetargowej:

a)    Załącznik nr 1 do zaproszenia           -             Formularz oferty cenowej, 

b)   Załącznik nr 2 do zaproszenia           -             Projekt Umowy

c)    Załącznik nr 3 do zaproszenia           -             Formularz wyceny robót -  kosztorys ofertowy,

d)   Przedmiar robót

e)    Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (SST):

f)    Cześć graficzna

 

 


Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 15.09.2017
Dokument wytworzony przez: Wydział Planowania i Inwestycji (WPI)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Michalina Cieloszczyk
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 15 września 2017 13:07
Dokument wprowadzony do BIP przez: Paulina Rakus
Ilość wyświetleń: 2476
25 września 2017 09:31 (Michał Babiak) - Dodanie załącznika [wynik_postepowania_plaza.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
15 września 2017 13:09 (Paulina Rakus) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_6__grafika_zalacznik_a__utwardzenie_na_plazy.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
15 września 2017 13:08 (Paulina Rakus) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_5__sst.rar] do dokumentu. (Dokument opublikowany)