Przetargi

Zaproszenie do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zmówienia publicznego wartości szacunkowej do 30 000€, w 4 zakresach: I ZAKRES – WYKONANIE UTWARDZENIA NA PLAŻY MIEJSKIEJ II ZAKRES – PRZEBUDOWA CHODNIKA PRZY KANALE GIŻYCKIM III ZAKRES –UTWARDZENIE PRZEJŚCIA NA UL. ŻEGLARSKIEJ IV ZAKRES – SZACHY PARKOWE

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Gmina Miejska Giżycko

al. 1 Maja 14

11-500 Giżycko

 

NIP 845 19 51 457

tel.: +48 87 73 24 111

fax: + 48 87 42 85 241

mail: urzad@gizycko.pl

domena: www.bip.gizycko.pl

 

 

 

ZAPROSZENIE

do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zmówienia publicznego

wartości szacunkowej do 30 000€

 

 

 

 

 

 

Nazwa zamówienia: 

 

I zakres             – Wykonanie utwardzenia na Plaży Miejskiej

II zakres           – Przebudowa chodnika przy Kanale Giżyckim

III zakres          –Utwardzenie przejścia na ul. Żeglarskiej

IV zakres          – Szachy parkowe

 

 

 

 

 

                                       

Zamawiający :                        Gmina Miasta Giżycka

al. 1 Maja 14

11-500 Giżycko

 

 

                                                          ZAMAWIAJĄCY:

 

 

 

 

                                                                                           ___________________________

podpis

                                                                          

 

 

Giżycko, lipiec 2017 r.

 

1.      INFORMACJE WPROWADZAJĄCE:

1.1.    Gmina Miasta Giżycka, al. 1 Maja 14, 11 – 500 Giżycko, zaprasza do składania ofert w przetargu pisemnym na rzecz Zamawiającego za zadania pn.:  

a)    Zakres I - Wykonanie utwardzenia na plaży miejskiej,

b)    Zakres II - Przebudowa chodnika nad Kanałem Giżyckim,

c)     Zakres III – Utwardzenie przejścia na ul. Żeglarskiej,

d)    Zakres IV – Szachy parkowe.

1.2.    Postępowanie prowadzone jest na podstawie niniejszego zaproszenia z zachowaniem zasady konkurencyjności, jawności i równego traktowania Wykonawców.

1.3.    Do niniejszego postępowania mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 380 – ze zmianami), a nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.– Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 – ze zmianami).

1.4.    Dane Zamawiającego:

a)    konto bankowe:                                          Bank PEKAO S.A. o/ Giżycko  

b)    nr konta bankowego:                                  42 1240 5787 1111 0010 5856 4508

c)     NIP:                                                                845-19-51-457

d)    dokładny adres do korespondencji:        Urząd Miejski

                                                                                        al. 1 Maja 14

                                                                                        11 – 500 Giżycko

e)     e-mail do korespondencji w sprawie Zamówienia: michal.babiak@gizycko.pl

f)     znak postępowania:                                    WPI.7013.2.5.2017.MB

                Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.

1.5.    Oferty należy składać na każdy zakres oddzielnie.

2.      OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Zakres I – Wykonanie utwardzenia na plaży miejskiej

a)       przełożenie zapadniętych obrzeży oraz polbruku,

b)       wykonanie koryta pod projektowane utwardzenie,

c)       ułożenie geowłókniny separacyjnej o gramaturze - 300g/m2 i wytrzymałości na rozciąganie min - 16kN,

d)       wykonanie obrzeży PVC gr. min. 5mm,

e)       wykonanie nawierzchni chodnika z impregnowanego, okorowanego dębu o średnicy 5÷40cm, wysokości 8cm, na podsypce piaskowej gr. 3÷5cm i podbudowie z mieszanki kruszyw niezwiązanych grub. 20cm o wskaźniku zagęszczenia Is = 1,00.

Zakres II – Przebudowa chodnika nad Kanałem Giżyckim

a)       roboty rozbiórkowe nawierzchni utwardzonej,

b)       ułożenie geowłókniny separacyjnej o gramaturze - 300g/m2 i wytrzymałości na rozciąganie - 16kN,

c)       wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej „bezfazowej” w kolorze szarym o kształcie prostopadłościanu,  na podsypce piaskowej gr. 3÷5cm i podbudowie z mieszanki kruszyw niezwiązanych grub. 20cm o wskaźniku zagęszczenia Is = 1,00, w obrzeżach betonowych 8×30cm na ławie betonowej z oporem, zjazdy wykończone krawężnikami najazdowymi 15×22cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15,

d)       remont przepustów chodnikowych,

e)       uzupełnienie terenu wzdłuż obrzeży warstwą ziemi urodzajnej wraz z obsianiem odpowiednio dobraną  mieszanką traw,

f)        mapa inwentaryzacyjna wraz z aktualizacją użytków.

Zakres III – Utwardzenie przejścia na ul. Żeglarskiej,

a)       roboty rozbiórkowe na trasie robót w zakresie rozbiórek nawierzchni, zjazdów, krawężników i obrzeży na ławie betonowej, 

b)       wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej „bezfazowej” w kolorze szarym o kształcie prostopadłościanu,  na podsypce piaskowej gr. 3÷5cm i podbudowie z mieszanki kruszyw niezwiązanych grub. 25cm o wskaźniku zagęszczenia Is = 1,00, w krawężnikach na ławie z oporem,

c)       uzupełnienie zieleńców wzdłuż obrzeży warstwą ziemi urodzajnej z obsianiem odpowiednio dobraną  mieszanką traw,

d)       mapa inwentaryzacyjna wraz z aktualizacją użytków.

Zakres IV – Szachy parkowe

a)       usunięcie warstwy ziemi urodzajnej,

b)       wykonanie obrzeży 8×30 na ławie betonowej,

c)       ułożenie geowłókniny separacyjnej o gramaturze - 300g/m2 i wytrzymałości na rozciąganie - 16kN,

d)       Wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej „bezfazowej” w kolorystyce przedstawionej na załączniku,  o kształcie prostopadłościanu,  na podsypce piaskowej i podbudowie z mieszanki kruszyw niezwiązanych grub. 20cm, o wskaźniku zagęszczenia Is = 1,00, w obrzeżach betonowych 8x30cm na ławie betonowej,

e)       Wykonanie oznakowania poziomego szachownicy,

 

 

Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:

a)        zaproszeniem do składania ofert,

b)        przedmiarem robót,

c)        projektem umowy.

Wyżej wymienione dokumenty należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające. Zaleca się aby Wykonawca odwiedził i zbadał plac budowy oraz jego otoczenie i pozyskał dla siebie, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu ofert oraz przy zawieraniu umowy na wykonie robót gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty wizji ponosi Wykonawca.

 

3.      TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

3.1.     Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przystąpił do wykonania zamówienia w terminie trzech dni od podpisania umowy  i zakończył najpóźniej w terminie:

- dla zakresu I - do dnia 31 sierpnia 2017r.

- dla zakresu II – do dnia 30 września 2017r.

- dla zakresu III – do 30 września 2017r.

- dla zakresu IV – do 31 sierpnia 2017r.

3.2.     Miejscem wykonania zamówienia są

- dla zakresu I – dz. nr 1-535/2 (od końca istniejącego ciągu pieszego z polbruku do plaży oraz przy schodach) – załącznik A części graficznej

- dla zakresu II – dz. nr 3-186/1, 3-188 (od mostu w ul. Obwodowej do mostu drewnianego w kierunku północnym) – załącznik B1, B2 części graficznej

- dla zakresu III – dz. nr 2-659/5(od granicy terenu Plac Grunwaldzki 7 do ist. utwardzenia z polbruku) - – załącznik E części graficznej

- dla zakresu IV – dz. nr 2-1312– załącznik C, D części graficznej

4.      ZAWARTOŚĆ OFERTY:

Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć następujące dokumenty:   
4.1         „Formularz oferty cenowej” przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1 do zaproszenia,
4.2      „Wzór umowy” podpisany przez osoby uprawnione, wypełniony zgodnie ze wzorem podanym                             w Załączniku nr  2 do zaproszenia,
4.3 wypełniony „Formularz wyceny robót -  kosztorys ofertowy”, zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku  nr 3 do zaproszenia.                
4.4 oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, składek na ubezpieczenia zdrowotne                            i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia i rozłożenia na raty zaległych płatności,  
4.5 oświadczenie, że Wykonawca dysponował będzie personelem przewidzianym do realizacji zamówienia posiadającym uprawnienia budowlane w wymaganej specjalności drogowej lub konstrukcyjno budowlanej  oraz wyposażeniem technicznym i produkcyjnym odpowiednim do realizacji zamówienia,
4.6 informacja Wykonawcy o producencie betonowej kostki brukowej, geowłókniny, krawężników i obrzeży planowanych do użycia przy realizacji zamówienia (wraz z dokumentami: karty katalogowe, certyfikaty itp.).

5.      OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:

Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest :  

Michał Babiak - Wydział Planowania i Inwestycji Urzędu Miejskiego w Giżycku,

tel. 87 73 24 120, e-mail: michal.babiak@gizycko.pl

6.      MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA ORAZ OTWARCIA OFERT:

6.1 Termin składania ofert upływa dnia 24 lipca 2017 roku o godz. 1000. Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego.

6.2  Forma składania ofert:

a)    na adres poczty elektronicznej podanej w pkt.5, z opisem zamówienia w tytule wiadomości.

Oferta powinna mieć formę jednego nieedytowalnego pliku.

b)    w zamkniętym i opisanym opakowaniu w p. 7, UM Giżycka.

Opis powinien zawierać nazwę zamówienia oraz dane korespondencyjne oferenta.

6.3 Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 24 lipca 2017 roku, o godz. 1020 w siedzibie Wydziału Planowania i Inwestycji Urzędu Miejskiego, pok. 114.

6.4 Oferty należy składać na każdy zakres oddzielnie.

7.      OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT ORAZ OPIS OKREŚLENIA CENY:

Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów tj. cena i okres rękojmi

 

 

 

Nazwa kryterium

Waga

Cena

90   pkt.

Okres rękojmi

10     pkt.

 

7.1.     Kryterium – ceny:

        Liczba punktów, które można uzyskać w kryterium „Cena” (Cp) zostanie obliczona wg następującego wzoru:            

Cp = Co/ Cb × 90 pkt.

gdzie:

Cp – ilość punktów badanej ceny oferty,

Co – cena oferty najniższej,

Cb – cena oferty badanej,

7.2.     Kryterium – okresu rękojmi:

Liczba punktów, które można uzyskać w kryterium rękojmi (Or) zostanie obliczona zgodnie
z poniższym opisem:

Oferty w tym kryterium oceniane będą w odniesieniu do najdłuższego terminu rękojmi na wykonane roboty budowlane zastrzegając, iż minimalny termin rękojmi wynosi 3 lata wg poniższego wzoru:

a)     3 lata rękojmi – 0 punktów,

b)     4 lata rękojmi – 5 punktów,

c)     5 lat i więcej  – 10 punktów,

Punkty zostaną przyznane na podstawie oświadczenia złożonego w pkt. 3 Formularza cenowego oferty (załącznik nr 1 zaproszenia). W przypadku nie podania przez Wykonawcę w pkt. 3 Formularza oferty cenowej (załącznik nr 1 zaproszenia) terminu rękojmi, Zamawiający do kryterium oceny ofert przyjmie minimalny termin rękojmi, tj. 3 lata.

Oferta z terminem rękojmi 5 lat i więcej otrzyma maksymalną ilość punktów w tym kryterium.

7.3.     Wynik całkowity

Zamawiający może przyznać Wykonawcy maksymalnie 100 punktów.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów, tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert wg wzoru:   

 

Po = Cp + Or

gdzie:

Po – suma punktów uzyskana przez ofertę,

Cp – ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Cena”

Or – ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „ Okres rękojmi”

Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną.

             Uzyskana z wyliczenia ilość punktów w każdym z kryteriów zostanie ostatecznie
wyliczona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem następującej
zasady: jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest poniżej 5 to parametr setny zaokrągla się w dół, jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest 5 i powyżej to parametr setny zaokrągla się w górę.

8.      POSTANOWIENIA KOŃCOWE:

         8.1 Zamawiający zastrzega prawo do:

a)       zamknięcia przetargu bez dokonania wyboru którejkolwiek z ofert,

b)       żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od oferentów na każdym etapie przetargu,

c)       swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów przetargowych lub uznania, że przetarg nie dał rezultatu,

d)       zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,

e)       odwołania przetargu, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,

f)        wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.

g)       odrzucenia oferty Wykonawcy, z którym Zamawiający zerwał umowę z jego winy lub któremu naliczył kary za niewywiązywanie się z umowy,

         8.2  Okres związania ofertą: 14 dni od daty terminu składania ofert.

9.      ZAŁĄCZNIKI:

9.1    Następujące załączniki stanowią integralną część dokumentacji przetargowej:

a)    Załącznik nr 1 do zaproszenia           -              Formularz oferty cenowej, 

b)    Załącznik nr 2 do zaproszenia           -              Projekt Umowy

c)     Załącznik nr 3 do zaproszenia           -              Formularz wyceny robót -  kosztorys ofertowy,

d)    Przedmiary robót w zakresie I,II,III,IV,

e)     Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (SST):

f)     Cześć graficzna

 

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2017-07-18
Dokument wytworzony przez: Wydział Planowania i Inwestycji (WPI)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Michał Babiak
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 18 lipca 2017 15:17
Dokument wprowadzony do BIP przez: Michał Babiak
Ilość wyświetleń: 2597
27 lipca 2017 14:20 (Michał Babiak) - Dodanie załącznika [powiadomienie.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
21 lipca 2017 12:07 (Michał Babiak) - Dodanie załącznika [zmiana_ogloszenia.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
18 lipca 2017 15:26 (Michał Babiak) - Opublikowanie dokumentu.