Przetargi

Ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy nr 500004197-N-2017 z 18.07.2017 r. - Eksploatacja sieci kanalizacji deszczowej oraz utrzymanie otwartych rowów melioracyjnych w obrębie administracyjnym miasta Giżycka w okresie od 01 sierpnia 2017 r,. do 30 września 2017 r.

Ogłoszenie nr 500004197-N-2017 z dnia 18-07-2017 r.
Giżycko: Eksploatacja sieci kanalizacji deszczowej oraz utrzymanie otwartych rowów melioracyjnych
w obrębie administracyjnym miasta Giżycka w okresie od 01 sierpnia 2017 r. do 30 września 2017 r. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający 
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania 
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających 
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej 
nie
Informacje dodatkowe:  
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Giżycko, Krajowy numer identyfikacyjny 79067117100000, Aleja 1 Maja  14, 11500   Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 87 73 24 111, 7324 143, e-mail urzad@gizycko.um.gov.pl, faks 874 285 241. 
Adres strony internetowej (url): www.bip.gizycko.pl 
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:  Eksploatacja sieci kanalizacji deszczowej oraz utrzymanie otwartych rowów melioracyjnych w obrębie administracyjnym miasta Giżycka w okresie od 01 sierpnia 2017 r. do 30 września 2017 r. 
Numer referencyjny  ZP.271.1.20.2017.EK 
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego

II.2) Rodzaj zamówienia 

Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych: 
Zamówienie podzielone jest na części: 

Nie

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)

Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest eksploatacja sieci kanalizacji deszczowej oraz utrzymanie otwartych rowów melioracyjnych w obrębie administracyjnym miasta Giżycka w okresie od 01 sierpnia 2017 roku do 30 września 2017 roku. 2. Informacja nt. zainwentaryzowanych elementów systemu kanalizacji deszczowej na terenie mia-sta Giżycka: - studnie rewizyjne 1 154 szt., - separatory ropopochodnych 7 szt., - studnie z osadnikiem 2 szt., - wpusty uliczne w ilości 1 068 szt., - cieki podchodnikowe 30 szt., - rurociągi o średnicach: 1 200 mm – 1 346 mb, 1 000 mm – 602 mb, 800 mm – 1 940 mb, 700 mm – 401 mb, 760 mm – 45 mb, 600 mm – 5 747 mb, 500 mm – 2 529 mb, 400 mm – 7 936 mb, 350 mm – 500 mb, 315 mm – 2078 mb, 300 mm – 8 346 mb, 250 mm – 2 446 mb, 200 mm – 4 765 mb, 160 mm – 157 mb, 150 mm – 757 mb, - przykanaliki o średnicy : od 150 mm do 200 mm – 5 516 mb, - rowy otwarte – 5,0 km L.p. Rodzaj usługi/roboty Ilość orientacyjna 1. czyszczenie kanałów z użyciem sprzętu specjalistycznego bądź ręcznie z udokumentowaniem czyszczenia zapisem na płycie DVD w przypadku wystąpienia awarii 0,029 km 2. czyszczenie kanałów, cieków podchodnikowych i systemów odwodnień liniowych, z użyciem sprzętu specjalistycznego bądź ręcznie 0,130 km 3. konserwacja rowów otwartych –rów o głębokości 1,2 m i szerokości dna 0,7 m (wykaszanie skarp w ilości 26 000 m2/1 km rowu, kształtowanie koryta, oczyszczanie namułów o głębokości zalegania 0,2 m) 5,00 km 4. czyszczenie rowów otwartych z krzaków i odrostów drzew 0,001 ha 5. wywożenie zanieczyszczeń i osadów w miejsce utylizacji 2 m3 6. wymiana sieci kanalizacji z rur betonowych o średnicy od 200 mm do 300 mm, na rury PVC typ. ciężki SN 8 o średnicy od 200 mm do 300 mm, głębokości wykopów do 2,5 m z odtworzeniem do stanu poprzedniego rozebranej nawierzchni ulepszonej (bitumicznej, z kostki betonowej, kostki kamiennej) w przypadku wystąpienia awarii 1 mb 7. wykonanie nowej sieci z rur PVC typ. ciężki SN 8 o średnicy od 200 mm do 300 mm, głębokości wykopów do 2,5 m w terenie z odtworzeniem do stanu poprzedniego rozebranej nawierzchni ulepszonej (bitumicznej, z kostki betonowej, kostki kamiennej) w przypadku wystąpienia awarii 6 mb 8. czyszczenie studni rewizyjnych kanalizacji deszczowej 10 szt. 9. czyszczenie studzienek wpustów ulicznych 163 szt. 10. remont studni rewizyjnych kanalizacji deszczowej 2 szt. 11. budowa studni rewizyjnych na kolektorze KD z kręgów żelbetowych średnicy 1 200 mm, głębokości do 3,00 m z pierścieniem odciążającym, pokrywą nastudzienną i żeliwnym włazem kanałowym min. kl. D400 w nawierzchni ulepszonej (bitumicznej, z kostki beto-nowej, kostki kamiennej) w przypadku wystąpienia awarii 1 szt. 12. remont wpustów ulicznych 3 szt. 13. budowa studzienki ściekowej wpustu ulicznego z rur betonowych średnicy 500 mm z osadnikiem bez syfonu oraz wpustem żeliwnym o wym. 400x600 mm min. kl. D400 w nawierzchni ulepszonej (bitumicznej, z kostki betonowej, kostki kamiennej) w przypadku wystąpienia awarii 1 szt. 14. wymiana uszkodzonych krat wpustów ściekowych 2 szt. 15. wymiana uszkodzonych korpusów i żeliwnych pokryw włazów kanałowych 1 szt. 16. uzupełnienie pokryw betonowych na studniach rewizyjnych 1 szt. 17. jednokrotne czyszczenie separatorów (wywóz i zagospodarowanie odpadów oraz transport) 7 szt. 18. wypompowywanie wody z miejsc jej gromadzenia 2 m-g 3. Ilości zostały przyjęte orientacyjnie, w przypadku wystąpienia awarii bądź nagłej potrzeby mogą ulec zmianie. 4. W trakcie eksploatacji i konserwacji sieci Wykonawca zobowiązany będzie do: - informowania Zamawiającego o wykrytych w trakcie prowadzonej eksploatacji urządzeń kanalizacji deszczowej nielegalnych przyłączach ściekowych; - ustalenia źródeł pochodzenia „dzikich” dopływów ścieków do kanalizacji deszczowej; - aktualizowania na bieżąco dokumentacji inwentaryzacyjnej sieci kanalizacji deszczowej na podkładach z mapy zasadniczej w skali 1:500;
II.5) Główny Kod CPV: 90640000-5 
Dodatkowe kody CPV:
45332300-6,
45233141-9,
90513600-2,
90511000-2

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 
Waluta: 
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna 
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie  67 ust. 1 pkt. 3) ustawy Pzp. 
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu 
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami: 
Zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 3) ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. W dniu 18.05.2017 r. została ogłoszona upadłość Przedsiębiorstwa Zaopatrzenia Rolnictwa CHEMI - PLON Sp. z o.o. w Giżycku wykonującego na rzecz miasta w ramach umowy nr WPI/14/2016 z dnia 16.03.2016 r. zamówienie „ Bieżącą eksploatację sieci kanalizacji deszczowej oraz utrzymanie otwartych rowów melioracyjnych w obrębie administracyjnym miasta Giżycka w okresie od 1 kwietnia 2016 roku do 31 marca 2018 roku”. W związku z deklaracją Syndyka, że firma nie jest w stanie dalej realizować umowy (w załączeniu do dokumentacji notatka służbowa z dnia 07.07.2017 r.) zaistniała konieczność wyłonienia nowego Wykonawcy. Ze względu na konieczność wykonania pilnych prac z zakresu bieżącego utrzymania elementów systemu kanalizacji deszczowej proponuje się udzielenie zamówienia - po przeprowadzeniu negocjacji- Zakładowi Usługowemu Roboty Ogólnobudowlane i Tereny Zielone Andrzej Morski, ul. Suwalska 21, 11 - 500 Giżycko. Wykonawca ten posiada wiedzę w zakresie przedmiotu zamówienia gdyż przez okres ok.10 lat (do 2012 roku) wykonywał na rzecz Miasta zamówienia związane z bieżącą eksploatacją sieci kanalizacji deszczowej oraz utrzyma-niem otwartych rowów melioracyjnych w obrębie administracyjnym miasta Giżycka oraz brał udział
w kolejnych latach w przetargach na kontynuację ww. usługi. Znajomość przedmiotu zamówienia przez przyszłego Wykonawcę jest istotna ze względu na konieczność natychmiastowego przystąpienia do wykonywana usługi.

 

SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA: 
Zakład Usługowy Roboty Ogólnobudowlane i Tereny Zielone Andrzej Morski ,  ,  ul. Suwalska 21,  11-500,  Giżycko,  kraj/woj. warmińsko - mazurskie 
 

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 18 lipca 2017 15:23
Dokument wprowadzony do BIP przez: Mariola Tafil
Ilość wyświetleń: 2354
18 lipca 2017 15:27 (Mariola Tafil) - Opublikowanie dokumentu.
18 lipca 2017 15:26 (Mariola Tafil) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
18 lipca 2017 15:23 (Mariola Tafil) - Dodanie dokumentu. (Dokument nieopublikowany)