Przetargi

Zaproszenie do składania ofert na wykonanie zamówienia: Przebudowa odcinka chodnika w ul. Moniuszki na ciąg pieszo-rowerowy – od zjazdu na teren jednostki wojskowej do ul. Turystycznej.

Gmina Miejska Giżycko

al. 1 Maja 14,11-500 Giżycko

www.bip.gizycko.pl

zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia  publicznego

o wartości poniżej 30 tys. euro, do którego mają zastosowania przepisy art. 4 pkt. 8
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.  – Prawo zamówień publicznych,

na wykonanie zamówienia: Przebudowa odcinka chodnika w ul. Moniuszki na ciąg pieszo-rowerowy 
– od zjazdu na teren jednostki wojskowej do ul. Turystycznej.

  1. 1.     OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Roboty drogowe – nawierzchniowe:

  1. roboty rozbiórkowe na trasie robót w zakresie rozbiórki nawierzchni chodnika w krawężnikach lub  obrzeżach betonowych, 
  2. wykonanie nawierzchni chodnika z betonowej kostki brukowej „bezfazowej” w kolorze szarym i kształcie „cegiełka”  na podsypce cementowo-piaskowej, podbudowie z kruszywa łamanego grub. 15 cm i warstwie odsączającej z kruszywa naturalnego 0/18 mm grub. 15 cm,
  3. wykonanie nawierzchni ścieżki rowerowej z betonowej kostki brukowej „bezfazowej” w kolorze czerwonym i kształcie „cegiełka”  na podsypce cementowo-piaskowej, podbudowie z kruszywa łamanego grub. 15 cm i warstwie odsączającej z kruszywa naturalnego 0/18 mm grub. 15 cm jednostronnie w obrzeżach betonowych 8x30 cm na ławie betonowej z betonu C-12/15,
  4. regulacja istniejącego opornika kamiennego na ławie betonowej z oporem z betonu C-12/15,
    grub. 15 cm,

Inne roboty:

  1. montaż oznakowania pionowego, odblaskowego z folii II generacji, na słupku z rury stalowej ocynkowanej z elementem  zapobiegającym obrócenie, fi = 50 mm, h = 4,40 m, i fundamencie betonowym, 
  2. malowanie oznakowania poziomego w technologii cienkowarstwowej bez mikrokulek szklanych, 

grub. warstwy na mokro 0,3 – 0,8 mm,

  1. regulacja pionowa pokryw studni telekomunikacyjnych, pokryw studni kanalizacji sanitarnej, zaworów wodociągowych.
  2. urządzenie trawników pasem szerokości 1,00 m na połączeniu z istniejącym trawnikiem. 

Mapa inwentaryzacyjna wraz z aktualizacją użytków.

 

Szczegółowe warunki i wymagania zamówienia określa zaproszenie do składania ofert.  

  1. 2.     TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

 

 

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przystąpił do wykonania zamówienia i zakończył najpóźniej
w terminie do dnia 30 czerwca 2017 r. .

  1. 3.     TERMIN SKŁADANIA OFERT:

 

 

 

Termin składania ofert upływa dnia 12 kwietnia 2017 r. o godz. 12.00.

Osobą  uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:

Michał Babiak                     –          podinspektor Wydziału Planowania i Inwestycji

Urzędu Miejskiego w Giżycku,

el. 87 73 24 120, e-mail:            michal.babiak@gizycko.pl

Forma składania ofert  - drogą elektroniczną na adresy poczty elektronicznej:

                                               michal.babiak@gizycko.pl

  1. 4.     OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT:

Nazwa kryterium

Waga

Cena

90   pkt.

Okres rękojmi

10    pkt.

  1. 5.     INNE POSTANOWIENIA:

Zamawiający zastrzega prawo do:

-        zamknięcia przetargu bez dokonania wyboru którejkolwiek z ofert,

-        żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od oferentów na każdym etapie przetargu,

-        swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów przetargowych lub uznania, że przetarg nie dał rezultatu.

-        zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,

-        odwołania przetargu, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,

-        wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.

-        odrzucenia oferty Wykonawcy, z którym Zamawiający zerwał umowę z jego winy lub któremu naliczył kary za niewywiązywanie się z umowy,

Okres związania ofertą: 21 dni od daty terminu składania ofert.

Zaproszenie do składania ofert można odebrać w Wydziale Planowania i Inwestycji,
w pokoju 113, w godz. 8.00 do 15.00, tel. 87 73 24 120 lub pobrać ze strony internetowej: www.bip.gizycko.pl

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 07.04.2017 r.
Dokument wytworzony przez: Wydział Planowania i Inwestycji (WPI)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Michał Babiak
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 07 kwietnia 2017 10:17
Dokument wprowadzony do BIP przez: Paulina Rakus
Ilość wyświetleń: 2350
20 kwietnia 2017 09:09 (Paulina Rakus) - Dodanie załącznika [wyniki_chodnik_moniuszki.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
07 kwietnia 2017 10:20 (Paulina Rakus) - Dodanie załącznika [stala_organizacja_ruchu__ark2.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
07 kwietnia 2017 10:20 (Paulina Rakus) - Dodanie załącznika [stala_organizacja_ruchu__ark1.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)