Przetargi

Informacja o planowanym partnerstwie publiczno - prywatnym w zakresie realizacji przedsięwzięcia pn.: "Modernizacja i rozwój sieci oświetlenia ulicznego w Giżycku na potrzeby podniesienia jej efektywności w formule Partnerstwa Publiczno - Prywatnego

Giżycko, dnia 26 stycznia 2017 r.

 

 

Gmina Miejska Giżycko

Aleja 1 Maja 14

11-500 Giżycko

tel. 87 7324 111

faks 87 428 52 41

 

 

Informacja o planowanym partnerstwie publiczno-prywatnym

w zakresie realizacji przedsięwzięcia pn. Modernizacja  i rozwój sieci oświetlenia ulicznego
w Giżycku na potrzeby podniesienia jej efektywności w formule Partnerstwa Publiczno-Prywatnego.

 

             Niniejszym, na podstawie art. 5 ustawy o partnerstwie publiczno-prywatnym, Burmistrz Giżycka informuje o planowanym partnerstwie publiczno-prywatnym w zakresie realizacji przedsięwzięcia
pn.
Modernizacja  i rozwój sieci oświetlenia ulicznego w Giżycku na potrzeby podniesienia jej efektywności w formule Partnerstwa Publiczno-Prywatnego.

            Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych  i dostaw
w zakresie modernizacji, rozbudowy oraz uporządkowania i konserwacji istniejącej sieci oświetlenia ulicznego na terenie Giżycka. Oczekiwaniem zamawiającego (podmiotu publicznego) jest pozyskanie wykonawcy (partnera prywatnego), który zaprojektuje, sfinansuje i wykona przedmiot zamówienia,
a ponadto w okresie obowiązywania umowy
o partnerstwie publiczno-prywatnym pełnić będzie rolę zarządcy infrastruktury oświetleniowej. Przedsięwzięcie ma na celu osiągniecie przez zamawiającego oszczędności kosztów zużycia energii elektrycznej, modernizację i unowocześnienie oświetlenia ulicznego oraz redukcję emisji CO2. Utrzymanie zmodernizowanej i nowopowstałej sieci oświetleniowej opierać się powinno na zastosowaniu inteligentnego systemu sterowania oświetleniem ulic. Z wybranym w wyniku dialogu konkurencyjnego wykonawcą (zamiennie partnerem prywatnym) zawarta zostanie umowa o partnerstwie publiczno-prywatnym (PPP), zgodnie z ustawą z dnia 19 grudnia 2008 r.
o partnerstwie publiczno-prywatny, t.j. Dz. U.

z 2015 r., poz. 696 z późn. Wynagrodzeniem partnera prywatnego będzie okresowa płatność podmiotu publicznego za wykonanie prac projektowych, robót budowlanych i dostaw, a także okresowe płatności za zarządzanie oraz serwis i konserwację infrastruktury oświetleniowej. Wynagrodzenie partnera prywatnego będzie zależne od faktycznego poziomu oszczędności  w zużyciu energii elektrycznej. Podmiot publiczny oczekuje, że środki pieniężne na wynagrodzenie partnera prywatnego będą pochodzić w całości lub w większości z oszczędności wygenerowanych w wyniku przeprowadzonej modernizacji oświetlenia. Podmiot publiczny dopuszcza możliwość częściowej wcześniejszej spłaty wynagrodzenia partnera prywatnego w przypadku pozyskania dofinansowania dla modernizacji oświetlenia ulicznego ze źródeł zewnętrznych. Podmiot publiczny oczekuje udzielenia przez partnera prywatnego gwarancji oszczędności w zużyciu energii elektrycznej dla objętego przedsięwzięciem oświetlenia ulicznego na cały okres trwania umowy. 

            W dniu 26 stycznia 2017 r. w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 14756-2017 oraz Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Miejskiej Giżycko www.bip.gizycko.pl w zakładce przetargi, a także na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Giżycku, opublikowane zostało ogłoszenie
o zamówieniu na roboty budowlane, dotyczące niniejszego Przedsięwzięcia.

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 26.01.2017 r.
Dokument wytworzony przez: Wydział Mienia (WM)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Jacek Markowski
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 26 stycznia 2017 14:02
Dokument wprowadzony do BIP przez: Mariola Tafil
Ilość wyświetleń: 3016
26 stycznia 2017 14:02 (Mariola Tafil) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)