Znak sprawy – WPI.042.10.19.2015MF Giżycko, 03 czerwca 2015 r.
Gmina Miejska Giżycko (Beneficjent)
al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
Zapytanie ofertowe na zorganizowanie w Giżycku konferencji na zakończenie projektu
„Planowanie miejskiego obszaru funkcjonalnego na terenie Krainy Wielkich Jezior Mazurskich”
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013 (Konkurs dotacji na działania wspierające jednostki samorządu terytorialnego w zakresie planowania miejskich obszarów funkcjonalnych, ogłoszony przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego), w ramach Priorytetu 4 Komunikacja i Promocja Działania 4.2 Wymiana doświadczeń pomiędzy uczestnikami procesu realizacji NSRO
I. Postanowienia ogólne
1. Postępowanie o wartości szacunkowej poniżej 30,0 tys. euro.
2. Beneficjent (Zamawiający):
Gmina Miejska Giżycko
al. 1 Maja 14
11-500 Giżycko
NIP 845 – 19 – 51 -457
www.gizycko.pl
Osoba do kontaktów:
Magdalena Fuk tel. 87 7324 155 e-mail magdalena.fuk@gizycko.pl
fax. 874285241
II. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie w Giżycku konferencji na zakończenie projektu pn. „Planowanie miejskiego obszaru funkcjonalnego na terenie Krainy Wielkich Jezior Mazurskich” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013.
Zakres zamówienia obejmuje:
• Przygotowanie i udostępnienie sali konferencyjnej w obiekcie hotelowym/konferencyjnym ( na tere-nie miasta Giżycka ) wraz z wymaganym wyposażeniem oraz obsługą urządzeń w trakcie konferencji.
• Rejs statkiem wraz z przygotowaniem obiadu na statku dla uczestników konferencji w formie stołu szwedzkiego: zupa, danie gorące, zimne przekąski, kawa, herbata, cukier, mleko do kawy, cytryna, zimne napoje, ciasto i inne wypieki cukiernicze ( szacunkowa ilość osób – 50).
Pozostałe warunki:
• Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby uczestników konferencji, w granicach - 10 osób co będzie się wiązało ze zmianą wynagrodzenia umownego za wykonanie usługi, w zakresie składnika wynagrodzenia – obiad na statku - Zamawiający poinformuje Wykonawcę zamówienia w terminie do dnia 17-06- 2015 r. do godz. 10oo o ostatecznej ilości uczestników.
• Wymogi dotyczące rejsu: statek na ok. 50 osób, minimum jednopokładowy + zadaszony taras wido-kowy , wyposażony w toaletę, zapewnienie ubezpieczenia pasażerów, czas trwania ok. 3 godz. trasa - po jeziorach Niegocin i Kisajno ( ostateczna trasa do uzgodnienia).
• Odległość sali konferencyjnej od miejsca wsiadania/wysiadania ze statku nie więcej niż 500 m,
• Zamawiający - organizator konferencji odpowiada za program oraz zaproszenie gości. Program konferencji: 10.oo – 13.oo – prezentacja założeń oraz wyników projektu
• 13.30 - 16.30 – rejs statkiem obiad dla zaproszonych gości
Obowiązki Wykonawcy:
• Wykonawca zapewni salę konferencyjną na min. 50 osób wraz z wyposażeniem tj.: min. 50 krzeseł, laptop z zainstalowanym najnowszym oprogramowaniem obsługującym program Power Point Microsoft Word, rzutnik multimedialny, oświetlenie sali, nagłośnienie ( minimum 2 mikrofony ), zor-ganizuje i rozstawi ekran odpowiednio duży do wyświetlenia prezentacji Power Point.
• Wykonawca zapewni podłączenie wszelkiego sprzętu oświetleniowego, nagłośnieniowego i audiowi-zualnego użytego podczas konferencji i jego obsługę podczas trwania konferencji.
• Wykonawca zadba o estetykę i odpowiednią temperaturę posiłku.
• Wykonawca zapewni bezpieczeństwo na statku oraz ubezpieczy od odpowiedzialności cywilnej uczestników konferencji na statku.
• Wykonawca wyznaczy osobę do kontaktów roboczych z Zamawiającym.
III. Termin wykonania zamówienia
1. Planowany termin podpisania umowy z wybranym Wykonawcą - do dnia 15 czerwca 2015 r.
2. Termin realizacji zamówienia: 19 czerwca 2015r. w godz. 10.oo - 16.3o.
IV. Opis sposobu przygotowania oferty
1. Wypełniony formularz ofertowy wg załącznika do zapytania ofertowego.
2. Zaoferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, świadczonego przez okres i na warunkach określonych w ofercie Wykonawcy.
V. Kryterium wyboru ofert:
Przy wyborze oferty pod uwagę będą brane następujące przesłanki: cena i różnorodność menu.
VI. Termin, miejsce i forma składania ofert
1. Ofertę należy przesłać drogą elektroniczną na adres: magdalena.fuk@gizycko.pl w terminie do dnia 10-czerwca 2015r. do godz. 10.oo.
2. Oferta powinna zawierać opis – „Oferta – Konferencja- Planowanie miejskiego obszaru funkcjo-nalnego na terenie KWJM ”.
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji warunków przy wyborze oferty.
6. Zamawiający zastrzega możliwość:
- zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,
- zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu.
…………………………..
Załączniki:
1. Załącznik nr 1 - formularz ofertowy
2. Załącznik nr 2 - projekt umowy
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku