![]() |
|
![]() |
![]() |
Miejski Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
OGŁASZA PRZETARG PISEMNY o wartości poniżej 30 tys. euro
ZAMAWIAJĄCY: Miejski Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Giżycku, al. 1 Maja 14,
BENEFICJENT: Gmina Miejska Giżycko
PROJEKT nr WND-RPWM.03.01-28-023/09
Całkowita wartość projektu – 402.298,94 PLN
Kwota dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego – 325.983,57 PLN
Audyt powinien obejmować przede wszystkim analizę dokumentacji oraz stosowanych procedur kontroli wewnętrznej w odniesieniu do procedur akceptacji wydatków kwalifikowanych w zakresie ich zasadności i odpowiedniego udokumentowania, sprawozdawczości z projektu ze szczególnym uwzględnieniem osiągnięcia założonych celów i realizacji postanowień umowy o dofinansowanie oraz sprawdzenie czy została zagwarantowana trwałość projektu. Audyt powinien przebiegać zgodnie z dokumentem: „Wytyczne dla Beneficjentów dotyczące standardów audytu zewnętrznego projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013”Olsztyn, z dnia 13 kwietnia 2010 r.
2. Termin składania ofert do dnia 13 stycznia 2015 r. do godz. 11.00.
3. Termin otwarcia ofert - 13 stycznia 2015 r. o godz. 11.15 w siedzibie Zamawiającego.
4. Terminy realizacji:
- rozpoczęcia czynności audytowych: orientacyjny termin 20 - 27 stycznia 2015 roku
- ostateczny termin wykonania audytu zewnętrznego ustala się na dzień 3 lutego 2015 roku
- czas trwania czynności audytowych w siedzibie Beneficjenta i Zamawiającego: 3 dni robocze.
5. Warunki udziału Wykonawców w postępowaniu:
1) O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy posiadają niezbędne kwalifikacje i doświadczenie oraz dysponują osobami (minimum dwie osoby – w tym biegły rewident) zdolnymi do wykonania zlecenia.
2) Przez wykonawców o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu należy rozumieć podmioty posiadające:
a) kwalifikacje do realizacji zadań o podobnym charakterze,
b) doświadczenie:
- w zakresie audytowania projektów, w których podejmowane były działania o podobnym charakterze,
- związane z badaniem prawidłowości wykorzystania środków publicznych,
- w przeprowadzeniu audytu zewnętrznego.
3) Audyt mogą przeprowadzić podmioty, które m.in.:
a) uprawnione są do badania sprawozdań finansowych na mocy ustawy z dnia 7 maja 2009 r. o biegłych rewidentach i ich samorządzie, podmiotach uprawnionych
b) do badania sprawozdań finansowych oraz o nadzorze publicznym (tj. Dz. U. z 2009r.,Nr 77, poz.649.),
c) posiadają kwalifikacje zawodowe do przeprowadzenia audytu wewnętrznego zgodnie z ustawą z 30 czerwca 2005r. o finansach publicznych ( Dz. U. Nr 249 poz.2104 z 2005r. z późn. zm.),
d) w latach 2003-2006 zdały przed komisją powołaną w Ministerstwie Finansów egzaminy pozwalające na wykonywanie zawodu audytora wewnętrznego oraz
- posiadają pełną zdolność do czynności prawnych i korzystają z pełni praw publicznych,
- nie były karane za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4) Wykonawca audytu zewnętrznego oraz osoby uczestniczące w przeprowadzeniu audytu muszą spełniać wymóg bezstronności i niezależności opisany szczegółowo w Dokumentacji Przetargowej.
5. Kryteria oceny oferty - 100 % cena.
6. Dokumentację Przetargową można odebrać w Miejskim Zespole Obsługi Szkół, i Przedszkoli w Giżycku, pok. 115, w godz. 8.00 do 15.00, tel. 874282935, lub na stronie internetowej www.bip.gizycko.pl w zakładce przetargi.
7. Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem należy kierować na adres: Miejski Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Giżycku, al. 1 Maja 14, 11 – 500 Giżycko tel. 87 428 2935, fax. 87 428 2935 z oznaczeniem nazwą zamówienia.
8. Osoby upoważnione do udzielania informacji o postępowaniu: Piotr Szulc – dyrektor Miejskiego Zespołu Obsługi Szkół i Przedszkoli w Giżycku, Barbara Caban – gł. specjalista ds. organizacyjnych, tel. 87 428 2935, e-mail: mzosip@gizycvko.pl
Zatwierdzam
Dyrektor
Miejskiego Zespołu
Obsługi Szkół i Przedszkoli
Piotr Szulc
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku