Zaproszenie do składania ofert
na wynajem części powierzchni biurowej o pow. 3,00 m2 Urzędu Miejskiego w Giżycku w ramach akcji „Wieczór z paszportem i dowodem osobistym”
Urząd Miejski w Giżycku, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko zaprasza do składania ofert na wynajem części powierzchni biurowej o pow. 3 m2 Urzędu Miejskiego w ramach prowadzonej akcji kompleksowej obsługi klientów Punktu Paszportowego i Wydziału Spraw Obywatelskich w dniach: 14.01.2015 r., 11.02.2015 r., 11.03.2015 r., 08.04.2015 r., 13.05.2015 r., 10.06.2014 r., 08.07.2015 r., 12.08.2015 r., 09.09.2015 r., 14.10.2015 r., 18.11.2015 r., 09.12.2015 r. w godzinach od 10.00 do 20.00 każdego dnia w ramach akcji „Wieczór z Paszportem i Dowodem Osobistym” na wykonywanie zdjęć biometrycznych do paszportu lub dowodu osobistego.
Wysokość wyjściową czynszu za okres całej akcji ustala się na kwotę minimum: 300,00 zł netto (słownie: trzysta złotych). W cenie czynszu ujęte są wszystkie koszty utrzymania powierzchni.
Najemca zobowiązany będzie do opłacenia czynszu za całość akcji Wynajmującemu w terminie do
31 stycznia 2015 r.
Oferty w formie pisemnej należy składać w sekretariacie (pok. 104) Urzędu Miejskiego w Giżycku do dnia 12 stycznia 2015 r. do godz. 10.00. Na kopercie należy zaznaczyć: „Oferta na wynajem części powierzchni biurowej w ramach akcji Wieczór z Paszportem i Dowodem Osobistym – nie otwierać przed 12.01.2015 r. godz. 10.10.”
Otwarcie ofert nastąpi 12 stycznia 2015 r. o godz., 10.10 w Wydziale Ogólnym (pok. 106) Urzędu Miejskiego w Giżycku.
Informacje nt. wynajmu oraz warunki przyszłej umowy udziela Wydział Ogólny Urzędu Miejskiego
w Giżycku, tel. (87) 73 24 143 – Mariola Tafil.
Zastrzega się prawo odstąpienia od wyboru oferty bez podania przyczyn.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku