ZAPYTANIE OFERTOWE
na wykonanie dwustronnej tablicy informacyjnej dofinansowania realizacji obiektu przez Ministra Sportu i Turystyki ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej.
Postępowanie nie podlega w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych –
wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 30,0 tys. euro (art.4 pkt. 8 ustawy)
Nr sprawy: WT.7013.25.21.2014.SP
Beneficjent ( Zamawiający ) : Gmina Miejska Giżycko
al. 1 Maja 14,11-500 Giżycko
tel. 087 7324 113; fax. 0 87 428 52 41
NIP 845 19 51 457
e-mail: wt@gizycko.pl
Osoba do kontaktów: Sebastian Pyzalski – Wydział Techniczno – Inwestycyjny tel. 87 7324 120,
e-mail: sebastian.pyzalski@gizycko.pl
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
- zaprojektowanie dwustronnej tablicy pamiątkowej wg poniższych zaleceń (słupki stalowe wraz z żeliwnymi elementami dekoracyjnymi, samonośna konstrukcja do zakotwienia w gruncie, tablice stalowe o wymiarach 60 cm wys. x 80 cm szer. dolna krawędź tablicy na wysokości 1,80 m od powierzchni gruntu,
- wykonanie zaprojektowanej dwustronnej tablicy pamiątkowej - po formalnej akceptacji przez Zamawiającego,
- dostawa oraz montaż tablicy pamiątkowej w miejscu realizacji inwestycji,
- aktualizacja opisu na tablicy pamiątkowej w zakresie wartości projektu i kwot dofinansowania po rozliczeniu końcowym projektu
2. Tablica pamiątkowa musi zawierać następujące treści i logotypy graficzne:
- napis zgodnie z załączonym wzorem,
- tło tablicy powinno być w kolorze białym, czcionka użyta na tablicy do określenia wymaganych informacji powinna być z serii ARIAL CE,
– godło Polski
– herb miasta Giżycko
Tablica pamiątkowa musi posiadać następujący układ i strukturę powierzchniową:
- wg rysunku w załączniku 3
3. Opis sposobu przygotowania oferty
4. Rodzaje i opis kryteriów, którymi Beneficjent będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert oraz opis sposobu obliczenia ceny.
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi kryteriami:
Kryteria oceny i wyboru oferty: cena - 100 % :
5. Termin i miejsce realizacji zamówienia:
6. Termin, miejsce i forma składania ofert:
Oferta powinna zawierać opis – „Oferta - tablica informacyjna – Renowacja płyty głównej oraz nawierzchni bocznej boisk stadionu miejskiego w Giżycku”
7. Rozstrzygniecie postępowania i zlecenie realizacji zamówienia
Postępowanie ofertowe zostanie rozstrzygnięte w dniu 04.12.2014 r. do godz. 14.00. O wynikach postępowania jego uczestnicy zostaną poinformowani niezwłocznie drogą mailową przy czym Wykonawca wybrany w wyniku rozstrzygnięcia postępowania zostanie poinformowany o miejscu i terminie podpisania umowy. Planowany termin podpisania umowy – 05.12.2014 r.
Zamawiający dokona formalnej akceptacji zaprojektowanej tablicy pamiątkowej w ciągu 2 dni roboczych od momentu przesłania projektu/-ów i innych niezbędnych danych projektowych na fax. beneficjenta o nr 87 428 52 41 oraz na adres mailowy: sebastian.pyzalski@gizycko.pl przy czym okres roboczy w odniesieniu do niniejszego zamówienia trwa w dni pracujące od godz. 8.00 do 15.30.
Załącznikami do zapytania ofertowego są:
Załącznik nr 1 – formularz oferty
Załącznik nr 2 – projekt umowy
……………………………………
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku