Przetargi

Zarządzanie Targowiskiem Miejskim w Giżycku oraz Targowiskiem "Mój Rynek" w okresie od 01.11.2014 do 31.10.2017

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.bip.gizycko.pl


Giżycko: Zarządzanie targowiskiem miejskim w Giżycku oraz targowiskiem Mój Rynek w okresie
od 01.11.2014 r. do 31.10.2017 r.

Numer ogłoszenia: 304174 - 2014; data zamieszczenia: 12.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Giżycko , al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 73 24 111, 7324 143, faks 87 4285241.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.gizycko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzanie targowiskiem miejskim
w Giżycku oraz targowiskiem Mój Rynek w okresie od 01.11.2014 r. do 31.10.2017 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

I. Organizowanie oraz wykonywanie prac związanych z zarządzaniem targowiskiem miejskim
w Giżycku zgodnie z zasadami wynikającymi z przepisów prawa, standardami zawodowymi oraz
z zasadami określonymi przez organy gminy miejskiej Giżycko.

Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:

a) egzekwowanie w odniesieniu do podmiotów korzystających z targowiska obowiązków wynikających z regulaminu targowiska miejskiego oraz regulaminu targowiska Mój Rynek przyjętych uchwałami Rady Miejskiej w Giżycku;

b) bieżące całoroczne utrzymanie porządku i czystości;

c) wykonywanie obowiązków właściciela nieruchomości wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie;

d) pobieranie (inkasowanie) opłat targowych opłat stanowiskowych oraz wszelkich opłat publicznych wg zasad ustalonych przez właściwe organy gminy oraz rozliczanie się z tego tytułu z Zamawiającym, e) bieżące utrzymanie szaletu publicznego w godzinach funkcjonowania targowiska

Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określony jest w projekcie umowy oraz regulaminie targowiska miejskiego oraz regulaminie targowiska Mój Rynek, stanowiących załączniki do specyfikacji.

Składniki wynagrodzenia Wykonawcy:

- stałe wynagrodzenie za wykonanie usługi- zarządzanie targowiskiem,

- równowartość brutto uzyskanej opłaty stanowiskowej,

- 10% równowartości brutto uzyskanej opłaty targowej,

- odrębne wynagrodzenie ustalone z Zamawiającym z tytułu realizacji §4 pkt 4.15 umowy na zarządzanie.

Przychody z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami wnoszone przez podmioty prowadzące sprzedaż na targowisku na podstawie umów dzierżawy nie odpowiadają wysokości rzeczywistych kosztów z tego tytułu. Podmioty prowadzące sprzedaż na targowisku na podstawie opłaty targowej
i stanowiskowej nie ponoszą opłat z tytułu gospodarowania odpadami.

Wykonawca kalkulując cenę oferty powinien uwzględnić potencjalne przychody i koszty z tytułu poboru opłaty stanowiskowej i opłaty targowej.

Opłata stanowiskowa i targowa jest pobierana za korzystanie z terenu i urządzeń targowiska
z wyłączeniem gruntów i obiektów handlowych oddanych do korzystania na podstawie umów dzierżawy.

Czynsz dzierżawny uiszczany przez dzierżawców na podstawie umów dzierżawy jest wyłącznym dochodem Gminy Miejskiej Giżycko. Zamawiający zastrzega sobie swobodę w zawieraniu umów dzierżawy na targowisku.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00-3, 70.30.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:

Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert wadium
w wysokości: 10.000 zł (dziesięć tysięcy złotych). Wadium można wnieść w formie określonej
w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych art. 45 ust. pkt. 6 i 7,
tj. w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami).

Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - Bank PEKAO S.A. Nr konta bankowego: 42 1240 5787 1111 0010 5856 4508.

Rozpatrywane będą tylko te oferty, na które zostanie wniesione wadium. (Dowód wniesienia wadium powinien znajdować się w ofercie).

Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z zastrzeżeniem art. 46 ust 4a ustawy Prawo zamówień publicznych.

Zwrot wadium Wykonawcy wybranemu do wykonania zamówienia nastąpi po zawarciu umowy.
W przypadku niepodpisania umowy z winy Wykonawcy wadium nie podlega zwrotowi

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 pkt 1 upzp

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 2 upzp

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 3 upzp

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 3 upzp

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 4 upzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU
W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- dowód wniesienia wadium,

- pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik

SEKCJA IV: PROCEDURAIV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach:

a. Zmiany zakresu podwykonawstwa,

b. Zmiany przepisów w oparciu, o które ustalono zakres obowiązków Wykonawcy,

c. Zlecenia organizacji załadunku i wywozu śniegu i lodu.

Jeżeli jakieś postanowienie umowy stanie się nieważne, to umowa pozostaje w mocy, co do pozostałej części. Niedopuszczalna jest jednak taka zmiana postanowień umowy, wskutek której należałoby zmienić treść oferty, stanowiącej podstawę wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność takich zmian wynika z okoliczności, których nie można przewidzieć w chwili zawarcia umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gizycko.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Mienia Urzędu Miejskiego w Giżycku, al. 1 Maja 14, pok. 111, 11-500 Giżycko.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2014 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego w Giżycku, al. 1 Maja 14, pok. 104, 11-500 Giżycko.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 10.09.2014
Dokument wytworzony przez: Wydział Mienia (WM)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Arkadiusz Konc
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 września 2014 12:59
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jacek Markowski
Ilość wyświetleń: 3846
30 września 2014 12:35 (Mariola Tafil) - Dodanie załącznika [ogloszenie_o_wyborze_oferty.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
22 września 2014 14:45 (Jacek Markowski) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)
22 września 2014 14:45 (Jacek Markowski) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)