Konkursy na stanowisko

Burmistrz Miasta Giżycka ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze pracownika samorządowego w Wydziale Spraw Obywatelskich Urzędu Miejskiego w Giżycku - termin złożenia dokumentów 21.02.2023 r.

Burmistrz Miasta Giżycka

al. 1 Maja 14

11-500 Giżycko

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

pracownika samorządowego w Wydziale Spraw Obywatelskich

Urzędu Miejskiego w Giżycku

 

     1. Wymagania niezbędne:

1)      obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530);

2)      pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

3)      brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

4)      wykształcenie wyższe tj. ukończone studia potwierdzone dyplomem, o którym mowa w art. 77 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce;

5)      stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym przedmiotem konkursu;

6)      znajomość obsługi komputera w zakresie edytora tekstów i arkusza kalkulacyjnego;

7)      nieposzlakowana opinia.

 

2. Wymagania dodatkowe, pożądane:

1)      znajomość przepisów prawa: ustawa o ewidencji ludności, ustawa o dowodach osobistych, rozdziały od 1 do 7 ustawy – Kodeks wyborczy, ustawa - Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o samorządzie gminnym;

2)      wykształcenie (preferowane: prawnicze, administracyjne);

3)      umiejętność analizy problemu, poprawnego wyciągania wniosków oraz przedstawiania optymalnych i poprawnych formalnie propozycji rozstrzygnięć;

4)      cechy osobowościowe: odpowiedzialność, dyspozycyjność, aktywność, zmysł organizacyjny, umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres, kreatywność;

5)      umiejętność organizacji pracy i współdziałania w zespole;

6)      doświadczenie pracy w administracji publicznej;

7)      motywacja do pracy.

 

  3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1)      prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach meldunkowych, w tym:

- przesłuchiwanie świadków i stron postępowania administracyjnego, kierowanie  rozprawami administracyjnymi,

- dokonywanie oględzin nieruchomości lokalowych,

- przygotowywanie projektów wezwań i zawiadomień oraz pism,

- sporządzanie projektów decyzji;

2)      przyjmowanie zgłoszeń meldunkowych i ich rejestracja w rejestrze PESEL;

3)      przyjmowanie wniosków o wydanie dowodu osobistego, wydawanie dowodów osobistych, unieważnianie dowodów osobistych, aktywacja certyfikatów, wykonywanie czynności związanych ze zgłoszeniem zawieszenia lub cofnięcia zawieszenia certyfikatów;

4)      udostępnianie danych z rejestru PESEL, rejestru mieszkańców, Rejestru Dowodów Osobistych oraz dokumentacji związanej z dowodami osobistymi oraz sporządzanie projektów decyzji w sprawach odmowy udostępnienia danych;

5)      wydawanie zaświadczeń;

6)      prowadzenie i aktualizacja rejestru wyborców (przyjmowanie wniosków o wpisanie do rejestru wyborców, dokonywanie ustaleń stałego zamieszkiwania, sporządzanie projektów decyzji w sprawach wpisania lub odmowy wpisania do rejestru wyborców);

7)      sporządzanie spisów wyborców;

8)      sporządzanie sprawozdań i okresowych informacji z zakresu ewidencji ludności, dowodów osobistych i rejestru wyborców;

9)      obsługa klienta.

 

4. Informacje dodatkowe.

W styczniu 2023 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6%.

 

5. Warunki pracy na stanowisku:

Wymiar etatu - 1. Zatrudnienie na czas nieokreślony na podstawie umowy o pracę (poprzedzone jedną lub dwoma umowami na czas określony).                                          
W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zastosowanie będą miały przepisy art. 16 ust. 2 oraz art.19 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

 

6. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

1)   list motywacyjny*

2)   życiorys (CV)

3)   kwestionariusz osobowy (w załączeniu)*

4)   oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych*

* dokument nie wymaga podpisu odręcznego w przypadku złożenia dokumentów za pośrednictwem ePUAP

 

7. Miejsce, termin i forma składania dokumentów

Wymagane dokumenty należy składać w Punkcie Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego, pokój nr 7, przesłać pocztą: Urząd Miejski w Giżycku, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko lub za pośrednictwem platformy ePUAP www.epuap.gov.pl adres skrytki: /umgizycko/SkrytkaESP w terminie do 21 lutego 2023 r. do godz. 15.30 z dopiskiem na kopercie „Nabór na stanowisko urzędnicze w Wydziale Spraw Obywatelskich". Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym.

Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu dokumentów do Urzędu Miejskiego w Giżycku).

 

8. Procedura naboru

Po dokonaniu analizy dokumentów kandydaci, którzy na jej podstawie zostaną zakwalifikowani do drugiego etapu postępowania zostaną telefonicznie poinformowani o terminie i miejscu przeprowadzenia egzaminu ustnego z zakresu wiedzy i znajomości przepisów prawa.

Ostatni etap postępowania kwalifikacyjnego obejmuje indywidualne rozmowy z Burmistrzem Miasta Giżycka kandydata lub kandydatów, którzy uzyskali najwyższe oceny w poprzednich etapach postępowania.

Dokumenty aplikacyjne nie podlegają zwrotowi, a po upływie 30 dni od daty rozstrzygnięcia konkursu wszystkie dokumenty aplikacyjne, z wyjątkiem dokumentów kandydata, który zostanie wybrany na stanowisko podlegają zniszczeniu.

 

 9. Osoba do kontaktu z kandydatami

Dodatkowych informacji o naborze udziela Pani Grażyna Bogdanowicz – Naczelnik Wydziału Spraw Obywatelskich nr tel. 87 7324 135.

 

 10Wyniki naboru

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Giżycku oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Giżycku.

 

11.Postępowanie prowadzone jest na podstawie ustawy z dnia 21 listopada 2008r.
o pracownikach samorządowych.

 

UWAGA:

W przypadku przekazania w dokumentach rekrutacyjnych danych wykraczających poza wymagane przepisami, których podanie nie jest konieczne do udziału w rekrutacji (jak wizerunek, zainteresowania, stan zdrowia), proszę zamieścić poniższą zgodę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wykraczających poza wymagane przepisami prawa, podanych            w załączonych dokumentach aplikacyjnych, przez Burmistrza Miasta Giżycka. Jestem świadoma/y, że podanie tych danych nie jest konieczne do udziału w rekrutacji, podaję je dobrowolnie, aby zostały uwzględnione przez Burmistrza  w ocenie mojej kandydatury.

Zastrzega się prawo unieważnienia naboru, bądź niewybrania kandydata/kandydatki bez podania przyczyny.

 

 

Klauzula informacyjna

Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) – dalej RODO informuję, iż:

1)      Administratorem Pani/Pana danych osobowych podanych w dokumentach aplikacyjnych  jest Burmistrz Miasta Giżycka, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko;

2)      Administrator wyznaczył Zastępcę Inspektora ochrony danych: Izabelę Kraśniewską, z którą  można się kontaktować we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych za pośrednictwem e-mail: dpo@gizycko.pl

3)      Dane osobowe będą przetwarzane w celach udziału w niniejszym naborze;

4)      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa pracy, jest niezbędne, aby uczestniczyć w rekrutacji. Podanie innych danych jest w pełni dobrowolne.

5)      Przetwarzanie podanych danych osobowych w toku obecnego naboru odbywa się w oparciu o:

-      przepisy prawa pracy, w tym Kodeksu pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych (art. 6 ust.1 lic c RODO), w zakresie wskazanym w tych przepisach,

-      dobrowolnie wyrażoną zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO – w przypadku podania danych należących do szczególnych kategorii danych) przypadku pozostałych danych.

6)      Ma Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz prawo do złożenia oświadczenia o cofnięciu każdej wyrażonej zgody w każdym czasie. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

7)      Dane osobowe będą przetwarzane przez okres nie dłuższy niż przez czas trwania rekrutacji oraz przez okres 30 dni od czasu zakończenia procesu rekrutacji.

8)      Dane, nie będą przekazywane innym podmiotom oraz dane nie będą przekazywane do państw trzecich/organizacji międzynarodowych,

9)      Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.

10)  Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).         

 

 

Burmistrz Miasta Giżycka

               / -/

Wojciech Karol Iwaszkiewicz

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 08.02.2023 r.
Dokument wytworzony przez: Wydział Ogólny (WO)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Grażyna Piotrowicz
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 08 lutego 2023 08:24
Dokument wprowadzony do BIP przez: Grażyna Piotrowicz
Ilość wyświetleń: 1805
08 lutego 2023 08:30 (Grażyna Piotrowicz) - Dodanie załącznika [kwestionariusz.rtf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
08 lutego 2023 08:29 (Grażyna Piotrowicz) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
08 lutego 2023 08:28 (Grażyna Piotrowicz) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)