Konkursy na stanowisko

Burmistrz Miasta Giżycka ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze specjalisty ds. kadr w Wydziale Ogólnym Urzędu Miejskiego w Giżycku - termin złożenia dokumentów 28.02.2023 r.

Burmistrz Miasta Giżycka, al. 1 Maja 14, Giżycko

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze specjalisty ds. kadr w Wydziale Ogólnym Urzędu Miejskiego w Giżycku w pełnym wymiarze czasu pracy,

liczba kandydatów do wyłonienia: 1 osoba

 

I. Wymagania:

1)    niezbędne:

  • obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia
    21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530),
  • wykształcenie: wyższe,
  • znajomość przepisów prawa  i stosowania prawa w obszarze zatrudnienia pracowników samorządowych, w tym m.in.: Kodeks pracy, ustawy: o pracownikach samorządowych, o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne, o samorządzie gminnym, rozporządzenia w sprawie wynagrodzenia pracowników samorządowych wraz z właściwymi przepisami wykonawczymi,
  • biegła znajomość obsługi komputera przede wszystkim w zakresie programów Excel i Word oraz urządzeń biurowych,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym przedmiotem konkursu,
  • nieposzlakowana opinia;

2)    dodatkowe:

  • doświadczenie na stanowisku związanym z przedmiotem konkursu,
  • umiejętność organizacji pracy i współdziałania w zespole,
  • cechy osobowościowe: odpowiedzialność, dyspozycyjność, zmysł organizacyjny, kreatywność.

 

II. Zakres wykonywanych zadań:

1) prowadzenie wszystkich spraw kadrowych pracodawcy, a w szczególności:

  • sporządzanie i prowadzenie akt osobowych związanych z  zatrudnieniem, przebiegiem oraz rozwiązaniem stosunku pracy,
  • wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy wobec osób dla których właściwym podmiotem jest Burmistrz Miasta,
  • prowadzenie ewidencji czasu pracy, planów urlopów,
  • przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy,
  • przeprowadzanie naborów na wolne stanowiska,
  • przeprowadzanie służby przygotowawczej dla pracowników,
  • ustalanie uprawnień pracowników do dodatkowego wynagrodzenia rocznego, nagrody jubileuszowej, dodatku za wysługę lat,
  • przygotowywanie dokumentów związanych ze zmianą wynagrodzenia, przyznaniem nagrody, dodatku specjalnego,
  • kontrola zwolnień lekarskich, w tym ich analiza,
  • nadzór nad przestrzeganiem Regulaminu pracy,
  • kierowanie pracowników na badania profilaktyczne, szkolenia bhp, szkolenia merytoryczne, przygotowywanie umów dla pracowników podnoszących kwalifikacje zawodowe,
  • prowadzenie spraw związanych z Pracowniczymi Planami Kapitałowymi,
  • przygotowywanie wniosków do PUP o dofinansowanie szkoleń z KFS, o zawarcie umowy o zorganizowanie stażu, robót publicznych, prac interwencyjnych,
  • przygotowywanie projektów regulaminów i zarządzeń Burmistrza z zakresu prawa pracy i ich aktualizowanie,
  • terminowe sporządzanie sprawozdań z zatrudnienia oraz GUS,
  • przygotowywanie umów zlecenia,
  • współudział w przygotowywaniu rzeczowego wykazu akt, instrukcji kancelaryjnej,
  • sprawy z zakresu oświadczeń majątkowych,
  • obsługa Sekretariatu Burmistrza (w zastępstwie),
  • prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zarządzeń Burmistrza.

 

III. Warunki pracy

Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. Nie istnieją bariery utrudniające wykonywanie pracy.

Wymiar etatu - 1. Zatrudnienie na czas nieokreślony na podstawie umowy o pracę (poprzedzone umową na czas określony). Przewidywany termin rozpoczęcia pracy – 01 lipca 2023r.                                           
W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zastosowanie będą miały przepisy art. 16 ust. 2 oraz art.19 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

 

IV.

W styczniu 2023 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6%.

 

V. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny*
  • życiorys (CV)
  • kwestionariusz osobowy (w załączeniu)*
  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych*

* dokument nie wymaga podpisu odręcznego w przypadku złożenia dokumentów za pośrednictwem ePUAP

VI.  Miejsce, termin i forma składania dokumentów

     Wymagane dokumenty należy składać w Punkcie Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego, pokój nr 7, przesłać pocztą: Urząd Miejski w Giżycku, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko lub za pośrednictwem platformy ePUAP www.epuap.gov.pl adres skrytki: /umgizycko/SkrytkaESP w terminie do 28 lutego 2023 r. do godz. 15.30 z dopiskiem na kopercie „Nabór na stanowisko urzędnicze w Wydziale Ogólnym". Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES, XMLsig, PAdES, CAdES, ASiC lub podpisem potwierdzonym Profilem Zaufanym.

     Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu dokumentów do Urzędu Miejskiego w Giżycku).

VII. Procedura naboru

     Po dokonaniu analizy dokumentów kandydaci, którzy na jej podstawie zostaną zakwalifikowani do drugiego etapu postępowania zostaną telefonicznie poinformowani o terminie i miejscu przeprowadzenia testu wiedzy i kompetencji związanego z przedmiotem konkursu.

Ostatni etap postępowania kwalifikacyjnego obejmuje indywidualne rozmowy z Burmistrzem Miasta Giżycka kandydata lub kandydatów, którzy uzyskali najwyższe oceny w poprzednich etapach postępowania.

Dokumenty aplikacyjne nie podlegają zwrotowi, a po upływie 30 dni od daty rozstrzygnięcia konkursu wszystkie dokumenty aplikacyjne, z wyjątkiem dokumentów kandydata, który zostanie wybrany na stanowisko podlegają zniszczeniu.

 VIII. Osoba do kontaktu z kandydatami

     Dodatkowych informacji o naborze udziela Arkadiusz Połojański – Sekretarz Miasta (e-mail: sekretarz@gizycko.pl).

 IXWyniki naboru

     Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Giżycku oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Giżycku.

Postępowanie prowadzone jest na podstawie ustawy z dnia 21 listopada 2008r.
o pracownikach samorządowych.

UWAGA: W przypadku przekazania w dokumentach rekrutacyjnych danych wykraczających poza wymagane przepisami, których podanie nie jest konieczne do udziału w rekrutacji (jak wizerunek, zainteresowania, stan zdrowia), proszę zamieścić poniższą zgodę: Wyrażam zgodę       na przetwarzanie moich danych osobowych wykraczających poza wymagane przepisami prawa, podanych w załączonych dokumentach aplikacyjnych, przez Burmistrza Miasta Giżycka. Jestem świadoma/y, że podanie tych danych nie jest konieczne do udziału w rekrutacji, podaje je dobrowolnie, aby zostały uwzględnione przez Burmistrza  w ocenie mojej kandydatury.

Zastrzega się prawo unieważnienia naboru, bądź niewybrania kandydata/kandydatki bez podania przyczyny.

Klauzula informacyjna

Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) – dalej RODO informuję, iż:

1)     Administratorem Pani/Pana danych osobowych podanych w dokumentach aplikacyjnych  jest Burmistrz Miasta Giżycka, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko;

2)     Administrator wyznaczył Zastępcę Inspektora ochrony danych: Izabelę Kraśniewską, z którą  można się kontaktować we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych za pośrednictwem e-mail: dpo@gizycko.pl

3)     Dane osobowe będą przetwarzane w celach udziału w niniejszym naborze;

4)     Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa pracy, jest niezbędne, aby uczestniczyć w rekrutacji. Podanie innych danych jest w pełni dobrowolne.

5)     Przetwarzanie podanych danych osobowych w toku obecnego naboru odbywa się w oparciu o:

-      przepisy prawa pracy, w tym Kodeksu pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych (art. 6 ust.1 lic c RODO), w zakresie wskazanym w tych przepisach,

-      dobrowolnie wyrażoną zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO – w przypadku podania danych należących do szczególnych kategorii danych) przypadku pozostałych danych.

6)     Ma Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz prawo do złożenia oświadczenia o cofnięciu każdej wyrażonej zgody w każdym czasie. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

7)     Dane osobowe będą przetwarzane przez okres nie dłuższy niż przez czas trwania rekrutacji oraz przez okres 30 dni od czasu zakończenia procesu rekrutacji.

8)     Dane, nie będą przekazywane innym podmiotom oraz dane nie będą przekazywane do państw trzecich/organizacji międzynarodowych,

9)     Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.

10)  Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).         

 

 

 Burmistrz Miasta Giżycka

               /-/

Wojciech Karol Iwaszkiewicz

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 03.02.2023 r.
Dokument wytworzony przez: Wydział Ogólny (WO)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Arkadiusz Połojański
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 03 lutego 2023 11:04
Dokument wprowadzony do BIP przez: Grażyna Piotrowicz
Ilość wyświetleń: 2045
03 lutego 2023 11:06 (Grażyna Piotrowicz) - Dodanie załącznika [kwestionariusz.rtf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
03 lutego 2023 11:05 (Grażyna Piotrowicz) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
03 lutego 2023 11:04 (Grażyna Piotrowicz) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)