Konkursy na stanowisko

Burmistrz Miasta Giżycka ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektora w Wydziale Mienia Urzędu Miejskiego w Giżycku - termin złożenia dokumentów - 23.09.2022 r.

 Burmistrz Miasta Giżycka

al. 1 Maja 14

11-500 Giżycko

 

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektora w Wydziale Mienia Urzędu Miejskiego w Giżycku

 

 1.     Wymagania niezbędne:

1)     obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia
21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530);

2)     pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

3)     brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

4)     wykształcenie wyższe magisterskie tj. ukończone studia potwierdzone dyplomem, o którym mowa w art. 77 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce;

5)     stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym przedmiotem konkursu;

6)     znajomość obsługi komputera w zakresie edytora tekstów i arkusza kalkulacyjnego;

7)     nieposzlakowana opinia.

 2.     Wymagania dodatkowe, pożądane:

1)     znajomość przepisów prawa: ustawa o gospodarce nieruchomościami, ustawa o własności lokali, ustawa Kodeks cywilny (w szczególności w zakresie najmu i dzierżaw, oświadczeń woli, zawierania umów), ustawa Prawo geodezyjne i kartograficzne, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o finansach publicznych, ustawa o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych;

2)     doświadczenie w zakresie realizacji spraw związanych z obrotem nieruchomościami, w tym w szczególności nieruchomościami wchodzącymi w skład zasobu publicznego;

3)     wykształcenie (preferowane: geodezyjne, prawnicze, administracyjne);

4)     dotychczasowe działania mające na celu podnoszenie kwalifikacji zawodowych;

5)     umiejętność analizy problemu, poprawnego wyciągania wniosków oraz przedstawiania optymalnych i poprawnych formalnie propozycji rozstrzygnięć;

6)     cechy osobowościowe: odpowiedzialność, dyspozycyjność, aktywność, zmysł organizacyjny, umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres, kreatywność;

7)     umiejętność organizacji pracy i współdziałania w zespole;

8)     motywacja do pracy.

 3.     Główne zadania na stanowisku objętym ogłoszeniem konkursowym obejmować będą w szczególności:

1)     Prowadzenie spraw związanych z zajęciem gruntów stanowiących własność Gminy Miejskiej Giżycko, w tym przede wszystkim prowadzenie spraw dotyczących:

a)     przyjmowania nieruchomości do gminnego zasobu nieruchomości Gminy Miejskiej Giżycko, w tym opracowywanie wniosków o komunalizację mienia i przygotowywanie projektów uchwał z tego zakresu,

b)     wszczynania procedury wywłaszczania nieruchomości,

c)     naliczania opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego, w tym dokonywanie uzgodnień, co do prawidłowości naliczeń i wnoszonych opłat w Wydziale Finansowo – Księgowym,

d)     prowadzenia postępowań administracyjnych związanych z podziałami nieruchomości oraz opracowywania projektów postanowień i decyzji z tego zakresu,

e)     opracowywania wniosków wieczystoksięgowych i ich składania w Wydziale Ksiąg Wieczystych SR w Giżycku,

f)       wykonywania obowiązków z zakresu sprawozdawczości (finansowej, rzeczowej) z obszaru powierzonych zadań,

g)     prowadzenia spraw z zakresu obciążania nieruchomości Gminy Miejskiej Giżycko ograniczonymi prawami rzeczowymi,

h)     wykonywanie czynności związanych z ewidencjonowaniem nieruchomości Gminy Miejskiej Giżycko w systemach teleinformatycznych.

 

2)     Nadto, (w tym również w ramach zastępstwa podczas nieobecności właściwego pracownika):

a)     prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości,

b)     wykonywanie czynności związanych z realizacją procedury nazewnictwa ulic oraz nadawania numerów porządkowych nieruchomości,

c)     realizację czynności z zakresu umieszczanie reklam na miejskich nieruchomościach, w tym ustalanie opłat z tego tytułu,

d)     prowadzenie postępowań dotyczących ustalania opłaty adiacenckiej i tzw. „renty planistycznej”,

e)     Przygotowywanie wszelkich materiałów do zarządzeń Burmistrza Miasta, uchwał Rady Miejskiej z zakresu powierzonych obowiązków.

 

3)     Do zadań w ramach stanowiska należy również:

a)     prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem podstaw czynności windykacyjnych z zakresu zobowiązań wynikających z realizowanych zadań;  współpraca w tym zakresie z Wydziałem Finansowo – Księgowym i stanowiskiem ds. windykacji i egzekucji,

b)     przygotowywanie oraz terminowe przekazywanie do Wydziału Finansowo- Księgowego dokumentów księgowych,

c)     przygotowywanie danych, materiałów i analiz niezbędnych do prac Rady Miejskiej w Giżycku,

d)     opracowywanie danych zbiorczych, zestawień statystycznych, materiałów analitycznych z zakresu gospodarowania gruntami stanowiącymi własność Gminy Miejskiej Giżycko dla bieżących potrzeb,

e)     zapewnienie przygotowania:

-  dokumentacji geodezyjnej dla celów służbowych

-  wyceny nieruchomości

-  opracowań – geodezyjno – prawnych.

f)       archiwizacja danych i dokumentacji wynikającej z realizacji powierzonych obowiązków,

g)     ewidencjonowanie wpłat i dowodów księgowych. Pobieranie opłaty skarbowej.

 4.     Informacje dodatkowe w związku z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych.

W sierpniu 2022 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Giżycku wyniósł poniżej 6%.

 5.     Warunki pracy na stanowisku:

Wymiar etatu - 1. Zatrudnienie na czas nieokreślony na podstawie umowy o pracę (poprzedzone jedną lub dwoma umowami na czas określony).                                          
W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zastosowanie będą miały przepisy art. 16 ust. 2 oraz art.19 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

 6.     Wymagane dokumenty i oświadczenia:

1)   list motywacyjny*

2)   życiorys (CV)

3)   kwestionariusz osobowy (w załączeniu)*

4)   oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych*

 

* dokument nie wymaga podpisu odręcznego w przypadku złożenia dokumentów za pośrednictwem ePUAP.

 7.     Miejsce, termin i forma składania dokumentów

Wymagane dokumenty należy składać w Punkcie Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego, pokój nr 7, przesłać pocztą: Urząd Miejski w Giżycku, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko lub za pośrednictwem platformy ePUAP www.epuap.gov.pl adres skrytki: /umgizycko/SkrytkaESP w terminie do 23.09.2022 r. do godz. 15.30 z dopiskiem na kopercie „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektora w Wydziale Mienia Urzędu Miejskiego w Giżycku”.

     Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES, XMLsig, PAdES, CAdES, ASiC lub podpisem potwierdzonym Profilem Zaufanym.

     Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu dokumentów do Urzędu Miejskiego w Giżycku).

 8.     Procedura naboru

Po dokonaniu analizy dokumentów kandydaci, którzy na jej podstawie zostaną zakwalifikowani do drugiego etapu postępowania będą telefonicznie poinformowani o terminie i miejscu przeprowadzenia egzaminu pisemnego lub ustnego z zakresu wiedzy i znajomości przepisów prawa.

Kandydaci, którzy uzyskają najlepsze wyniki egzaminu zostaną zaproszeni do trzeciego etapu - rozmowy kwalifikacyjnej z Burmistrzem Miasta Giżycka.

Dokumenty aplikacyjne nie podlegają zwrotowi, a po upływie 30 dni od daty rozstrzygnięcia konkursu wszystkie dokumenty aplikacyjne, z wyjątkiem dokumentów kandydata, który zostanie wybrany na stanowisko podlegają zniszczeniu.

 9.     Osoba do kontaktu z kandydatami

Dodatkowych informacji o naborze udziela Pan Jacek Markowski - Naczelnik Wydziału Mienia, nr tel. 533 657 323.

 10.  Wyniki naboru

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Giżycku oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Giżycku.

 

11.Postępowanie prowadzone jest na podstawie ustawy z dnia 21 listopada 2008r.
o pracownikach samorządowych.

 

UWAGA:

W przypadku przekazania w dokumentach rekrutacyjnych danych wykraczających poza wymagane przepisami, których podanie nie jest konieczne do udziału w rekrutacji (jak wizerunek, zainteresowania, stan zdrowia), proszę zamieścić poniższą zgodę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wykraczających poza wymagane przepisami prawa, podanych w załączonych dokumentach aplikacyjnych, przez Burmistrza Miasta Giżycka. Jestem świadoma/y, że podanie tych danych nie jest konieczne do udziału w rekrutacji, podaję je dobrowolnie, aby zostały uwzględnione przez Burmistrza  w ocenie mojej kandydatury.

Zastrzega się prawo unieważnienia naboru, bądź niewybrania kandydata/kandydatki bez podania przyczyny.

 

Klauzula informacyjna

Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) – dalej RODO informuję, iż:

1)     Administratorem Pani/Pana danych osobowych podanych w dokumentach aplikacyjnych  jest Burmistrz Miasta Giżycka, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko;

2)     Administrator wyznaczył Zastępcę Inspektora ochrony danych: Izabelę Kraśniewską, z którą  można się kontaktować we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych za pośrednictwem e-mail: dpo@gizycko.pl

3)     Dane osobowe będą przetwarzane w celach udziału w niniejszym naborze;

4)     Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa pracy, jest niezbędne, aby uczestniczyć w rekrutacji. Podanie innych danych jest w pełni dobrowolne.

5)     Przetwarzanie podanych danych osobowych w toku obecnego naboru odbywa się w oparciu o:

-      przepisy prawa pracy, w tym Kodeksu pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych (art. 6 ust.1 lic c RODO), w zakresie wskazanym w tych przepisach,

-      dobrowolnie wyrażoną zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO – w przypadku podania danych należących do szczególnych kategorii danych) przypadku pozostałych danych.

6)     Ma Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz prawo do złożenia oświadczenia o cofnięciu każdej wyrażonej zgody w każdym czasie. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

7)     Dane osobowe będą przetwarzane przez okres nie dłuższy niż przez czas trwania rekrutacji oraz przez okres 30 dni od czasu zakończenia procesu rekrutacji.

8)     Dane, nie będą przekazywane innym podmiotom oraz dane nie będą przekazywane do państw trzecich/organizacji międzynarodowych,

9)     Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.

10)  Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).                                              

 

                                                                                              Burmistrz Miasta Giżycka

                                                                                                               /-/

                                                                                             Wojciech Karol Iwaszkiewicz

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 08.09.2022 r.
Dokument wytworzony przez: Wydział Ogólny (WO)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Grażyna Piotrowicz
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 08 września 2022 14:32
Dokument wprowadzony do BIP przez: Grażyna Piotrowicz
Ilość wyświetleń: 1716
08 września 2022 14:32 (Grażyna Piotrowicz) - Dodanie załącznika [kwestionariusz.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
08 września 2022 14:32 (Grażyna Piotrowicz) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)