Konkursy na stanowisko

Burmistrz Miasta Giżycka ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze pracownika samorządowego Wydziału Planowania i Inwestycji Urzędu Miejskiego w Giżycku - termin składania dokumentów 31.08.2022 r.

 Burmistrz Miasta Giżycka

al. 1 Maja 14

11-500 Giżycko

 ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze pracownika samorządowego

Wydziału Planowania i Inwestycji  Urzędu Miejskiego w Giżycku

 

1.     Wymagania niezbędne:

1)     obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia
21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530);

2)     pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

3)     brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

4)     wykształcenie wyższe tj. ukończone studia potwierdzone dyplomem, o którym mowa w art. 77 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce lub średnie techniczne;

5)     stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym przedmiotem konkursu;

6)     nieposzlakowana opinia.

 2.     Wymagania dodatkowe, pożądane:

1)     wykształcenie wyższe lub średnie preferowane: elektryczne, zagospodarowanie przestrzenne;

2)     dobra znajomość przepisów prawa, a w szczególności:

a)     ustawa Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi do ustawy;

b)     ustawa Prawo budowlane z aktami wykonawczymi do ustawy;

c)     ustawa  Prawo energetyczne;

d)     ustawa o samorządzie gminnym;

e)     ustawa o pracownikach samorządowych;

f)       ustawa o dostępie do informacji publicznej;

g)     Kodeks cywilny;

h)     Kodeks postępowania administracyjnego,

3)     doświadczenie w pracy w obszarze zamówień publicznych;

4)     doświadczenie w administracji publicznej;

5)     doświadczenie w pracy w branży  budowlanej;

6)     biegła obsługa komputera i oprogramowania, w szczególności do kosztorysowania oraz pakietu MS Office, Autocad;

7)     uprawnienia budowlane elektryczne;

8)     umiejętność pracy w zespole.

 3.     Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1)   realizacja zadań związanych z zapewnieniem sprawnego funkcjonowania oświetlenia ulicznego w mieście;

2)   realizacja zadań związanych z zabezpieczeniem dostaw i dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego;

3)   opiniowanie projektów pod kątem ewentualnych kolizji z istniejącą siecią zasilania oświetlenia ulicznego;

4)   wydawanie warunków przebudowy linii oświetleniowych stanowiących mienie komunalne;

5)   wykonywanie powierzonych czynności w zakresie przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;

6)   udział w pracach komisji przetargowej, o której mowa w art. 54 ustawy Prawo zamówień publicznych;

7)   prowadzenie postępowań w sprawie udzielenia zamówień publicznych;

8)   przygotowanie procedur wewnętrznych dot. udzielania zamówień publicznych;

9)   prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem, realizacją, nadzorowaniem, odbiorami i rozliczaniem inwestycji i remontów;

10)   przygotowywanie oraz terminowe przekazywanie do Wydziału Finansowo-Księgowego dokumentów księgowych;

11)   wykonywanie obowiązków z zakresu sprawozdawczości finansowej i rzeczowej z obszaru prowadzonych zadań;

12)   przygotowywanie danych, materiałów i analiz niezbędnych do prac Rady Miejskiej w Giżycku;

13)   prowadzenie korespondencji z zakresu wykonywanych czynności;

14)   archiwizacja danych i dokumentacji wynikającej z realizacji powierzonych obowiązków;

15)   przygotowywanie materiałów informacyjnych dotyczących realizowanych zadań.

 4.     Informacje dodatkowe w związku z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych.

W lipcu 2022 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Giżycku wyniósł powyżej 6%.

 5.     Warunki pracy na stanowisku:

Wymiar etatu - 1. Zatrudnienie na czas nieokreślony na podstawie umowy o pracę (poprzedzone jedną lub dwoma umowami na czas określony).                                          
W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zastosowanie będą miały przepisy art. 16 ust. 2 oraz art.19 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

 6.     Wymagane dokumenty i oświadczenia:

1)   list motywacyjny*

2)   życiorys (CV)

3)   kwestionariusz osobowy (w załączeniu)*

4)   oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych*

* dokument nie wymaga podpisu odręcznego w przypadku złożenia dokumentów za pośrednictwem ePUAP.

7.     Miejsce, termin i forma składania dokumentów

Wymagane dokumenty należy składać w Punkcie Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego, pokój nr 7, przesłać pocztą: Urząd Miejski w Giżycku,   al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko lub za pośrednictwem platformy ePUAP www.epuap.gov.pl adres skrytki: /umgizycko/SkrytkaESP w terminie do 31.08.2022 r. do godz. 15.30 z dopiskiem na kopercie „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze pracownika samorządowego Wydziału Planowania i Inwestycji Urzędu Miejskiego w Giżycku”.

     Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES, XMLsig, PAdES, CAdES, ASiC lub podpisem potwierdzonym Profilem Zaufanym.

     Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu dokumentów do Urzędu Miejskiego w Giżycku).

8.     Procedura naboru

Po dokonaniu analizy dokumentów kandydaci, którzy na jej podstawie zostaną zakwalifikowani do drugiego etapu postępowania będą telefonicznie poinformowani o terminie i miejscu przeprowadzenia egzaminu ustnego z zakresu wiedzy i znajomości przepisów prawa.

Kandydaci, którzy uzyskają najlepsze wyniki egzaminu zostaną zaproszeni do trzeciego etapu - rozmowy kwalifikacyjnej z Burmistrzem Miasta Giżycka.

Dokumenty aplikacyjne nie podlegają zwrotowi, a po upływie 30 dni od daty rozstrzygnięcia konkursu wszystkie dokumenty aplikacyjne, z wyjątkiem dokumentów kandydata, który zostanie wybrany na stanowisko podlegają zniszczeniu.

 9.     Osoba do kontaktu z kandydatami

Dodatkowych informacji o naborze udziela Pan Adam Baran - Naczelnik Wydziału Planowania i Inwestycji nr tel. 798 612 935.

 10.  Wyniki naboru

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Giżycku oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Giżycku.

 

11.Postępowanie prowadzone jest na podstawie ustawy z dnia 21 listopada 2008r.
o pracownikach samorządowych.

 UWAGA:

W przypadku przekazania w dokumentach rekrutacyjnych danych wykraczających poza wymagane przepisami, których podanie nie jest konieczne do udziału w rekrutacji (jak wizerunek, zainteresowania, stan zdrowia), proszę zamieścić poniższą zgodę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wykraczających poza wymagane przepisami prawa, podanych w załączonych dokumentach aplikacyjnych, przez Burmistrza Miasta Giżycka. Jestem świadoma/y, że podanie tych danych nie jest konieczne do udziału w rekrutacji, podaję je dobrowolnie, aby zostały uwzględnione przez Burmistrza  w ocenie mojej kandydatury.

Zastrzega się prawo unieważnienia naboru, bądź niewybrania kandydata/kandydatki bez podania przyczyny.

 

Klauzula informacyjna

Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) – dalej RODO informuję, iż:

1)     Administratorem Pani/Pana danych osobowych podanych w dokumentach aplikacyjnych  jest Burmistrz Miasta Giżycka, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko;

2)     Administrator wyznaczył Zastępcę Inspektora ochrony danych: Izabelę Kraśniewską, z którą  można się kontaktować we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych za pośrednictwem e-mail: dpo@gizycko.pl

3)     Dane osobowe będą przetwarzane w celach udziału w niniejszym naborze;

4)     Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa pracy, jest niezbędne, aby uczestniczyć w rekrutacji. Podanie innych danych jest w pełni dobrowolne.

5)     Przetwarzanie podanych danych osobowych w toku obecnego naboru odbywa się w oparciu o:

-      przepisy prawa pracy, w tym Kodeksu pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych (art. 6 ust.1 lic c RODO), w zakresie wskazanym w tych przepisach,

-      dobrowolnie wyrażoną zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO – w przypadku podania danych należących do szczególnych kategorii danych) przypadku pozostałych danych.

6)     Ma Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz prawo do złożenia oświadczenia o cofnięciu każdej wyrażonej zgody w każdym czasie. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

7)     Dane osobowe będą przetwarzane przez okres nie dłuższy niż przez czas trwania rekrutacji oraz przez okres 30 dni od czasu zakończenia procesu rekrutacji.

8)     Dane, nie będą przekazywane innym podmiotom oraz dane nie będą przekazywane do państw trzecich/organizacji międzynarodowych,

9)     Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.

10)  Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).              

 

                                                                                              Zastępca Burmistrza Miasta

                                                                                                                / - /

                                                                                                      Cezary Piórkowski

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 12.08.2022 r.
Dokument wytworzony przez: Wydział Ogólny (WO)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Grażyna Piotrowicz
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 sierpnia 2022 13:41
Dokument wprowadzony do BIP przez: Grażyna Piotrowicz
Ilość wyświetleń: 1357
12 sierpnia 2022 13:43 (Grażyna Piotrowicz) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
12 sierpnia 2022 13:42 (Grażyna Piotrowicz) - Dodanie załącznika [kwestionariusz.rtf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
12 sierpnia 2022 13:41 (Grażyna Piotrowicz) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)