Burmistrz Miasta Giżycka
al. 1 Maja 14
11-500 Giżycko
ogłasza konkurs na pracownika samorządowego zatrudnionego na podstawie umowy o pracę na kierownicze stanowisko urzędnicze:
Kierownika
Centrum Integracji Społecznej
w Giżycku
tworzonego w formie samorządowego zakładu budżetowego Gminy Miejskiej Giżycko
1. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe - preferowane kierunki: administracja, ekonomia, pedagogika, kierunki o specjalnościach związanych z rynkiem pracy, pomocą społeczną lub studia podyplomowe w tych zakresach,
2) minimum 3 - letni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,
3) doświadczenie w realizacji zadań w obszarze pomocy społecznej,
4) obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;
5) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
6) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
7) nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość struktur i funkcjonowania administracji samorządowej,
2) znajomość ustaw o samorządzie gminnym i powiatowym,
3) znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
4) znajomość przepisów ustawy o zatrudnieniu socjalnym,
5) znajomość przepisów ustawy o pomocy społecznej,
6) znajomość przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
7) znajomość przepisów ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
8) znajomość przepisów ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie,
9) znajomość przepisów ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii,
10) znajomość przepisów ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi,
11) znajomość przepisów ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,
12) znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych,
13) znajomość przepisów ustawy prawo zamówień publicznych,
14) znajomość przepisów ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
15) znajomość przepisów ustawy o ochronie danych osobowych,
16) umiejętność działania w warunkach dużego obciążenia stresem,
17) zdolności organizacyjne i umiejętność kierowania zespołami ludzkimi,
18) umiejętność szybkiego podejmowania decyzji,
19) komunikatywność.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) kierowanie pracą Centrum w sposób zapewniający jego sprawne funkcjonowanie i efektywną realizację powierzonych zadań,
2) wykonywanie czynności pracodawcy w stosunku do osób zatrudnionych w Centrum,
3) wydawanie zarządzeń wewnętrznych, instrukcji i regulaminów,
4) przygotowywanie i przedkładanie Burmistrzowi Miasta Giżycka i innym instytucjom administracji publicznej sprawozdań z działalności Centrum,
5) przedstawianie projektu budżetu Centrum,
6) występowanie z inicjatywą w sprawie uchwał Rady Miejskiej w Giżycku oraz zarządzeń Burmistrza Miasta Giżycka dotyczących funkcjonowania Centrum,
7) informowanie Wojewody Warmińsko-Mazurskiego o każdej zmianie danych zawartych we wniosku o utworzenie Centrum,
8) sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad uczestnikami Centrum,
9) współpraca z Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Giżycku oraz Powiatowym Urzędem Pracy w Giżycku w zakresie działań związanych z reintegracją społeczną i zawodową uczestników Centrum,
10) współpraca z innymi instytucjami publicznymi i niepublicznymi realizującymi zadania o podobnym profilu,
11) podejmowanie decyzji w sprawie bieżącego funkcjonowania Centrum,
12) reprezentowanie Centrum na zewnątrz.
4. Warunki pracy na stanowisku:
Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych.
5. Informacje dodatkowe, w związku z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych:
Samorządowy zakład budżetowy Gminy Miejskiej Giżycko Centrum Integracji Społecznej w Giżycku rozpocznie działalność 1 stycznia 2016r.
6. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1) życiorys (CV),
2) list motywacyjny,
3) kopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
4) kopie dokumentów potwierdzających posiadanie kwalifikacji i umiejętności, w tym:
a) dokumenty potwierdzające minimum trzyletni staż pracy lub oświadczenie
o wykonywaniu działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku (vide: pkt. 1 ppkt 2)
b) dokumenty potwierdzające posiadanie doświadczenia w realizacji zadań w obszarze pomocy społecznej,
5) kwestionariusz osobowy,
6) oświadczenie kandydata: o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o korzystaniu z pełni praw publicznych; oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych
7) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku określonym w ogłoszeniu,
8) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie.
7. Wymagane dokumenty należy składać w Sekretariacie Burmistrza Miasta Giżycka – Urząd Miejski w Giżycku, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, pok. 104 w terminie do 03.11.2015r. do godz. 11:00.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu dokumentów do Urzędu Miejskiego w Giżycku).
8. Kandydaci zakwalifikowani do konkursu zostaną poinformowani o jego terminie. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 87 7324 145.
9. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Giżycku oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Giżycku.
10. Postępowanie prowadzone jest na podstawie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. – Dz.U. z 2014, poz. 1202 z późn. zm.).
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku