Giżycko, 15.07.2024 r.
WGK.6220.7.2024.EP
Zawiadomienie
Burmistrz Miasta Giżycka informuje, że w toku postępowania administracyjnego w sprawie zmiany decyzji Burmistrza Miasta Giżycka z 11 czerwca 2021 r., znak: WGK.6220.2.2021.EP o środowiskowych uwarunkowaniach, zmienionej decyzją z 13 maja 2022 r., znak: WGK.6220.3.2022.EP dla przedsięwzięcia polegającego na „Budowie kompleksu usługowego składającego się z ośmiu obiektów o funkcji wypoczynkowej z dodatkowymi usługami towarzyszącymi na działkach nr 305/18, 305/9, 305/10, 305/11, 305/12, 305/13, 305/14, 305/15, 305/16, 306/3, 306/4, 306/5, 306/6, 306/7 w Giżycku”, zgromadzony został materiał dowodowy w sprawie.
W związku z powyższym, działając zgodnie z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 572) tut. Organ zawiadamia, że przed wydaniem decyzji kończącej postępowanie w sprawie, stronie przysługuje prawo zapoznania się w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia z zebranym materiałem dowodowym i wypowiedzenia się co do niego w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Giżycku, przy al. 1 Maja 14, w godzinach urzędowania, tj.: pon. 800-1600, wt. – pt. 7.30-15.30.
Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron postępowania przekracza 10, zgodnie z art. 74 ust. 3 pkt. 1 ustawy ooś oraz art. 49 k.p.a. – zawiadomienie zostanie zamieszczone na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Giżycku www.bip.gizycko.pl
Zgodnie z art. 49 k.p.a. zawiadomienie uznaje się za doręczone po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku