Aktualności

Zawiadomienie o zakończeniu postępowania administracyjnego


Giżycko, 13.04.2023 r.

WGK. 6220.15.2022.EP                                  

Zawiadomienie

 

        Burmistrz Miasta Giżycka informuje, że w toku postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na „Rozbudowie odcinka drogi powiatowej nr 1823N na odcinku Sulimy-Kożuchy Wielkie” zgromadzony został materiał dowodowy w sprawie.

W związku z powyższym, działając zgodnie z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 2000 ze zm.) tut. Organ zawiadamia, że przed wydaniem decyzji kończącej postępowanie w sprawie, stronie przysługuje prawo zapoznania się z zebranym  materiałem dowodowym w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia i wypowiedzenia się co do niego w  Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Giżycku, przy al. 1 Maja 14 (pokój nr 110, I piętro) w godzinach urzędowania,
tj.: pon. 8.00-16.00, wt. – pt. 7.30-15.30.

Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron postępowania przekracza 10, zgodnie z art. 74 ust. 3 pkt. 1 ustawy ooś oraz art. 49 k.p.a. – zawiadomienie zostanie zamieszczone na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Giżycku www.bip.gizycko.pl

Zgodnie z art. 49 k.p.a. zawiadomienie uznaje się za doręczone po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej.

 

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 13.04.2023 r.
Dokument wytworzony przez: Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska (WGK)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Edyta Polak
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 13 kwietnia 2023 10:41
Dokument wprowadzony do BIP przez: Edyta Polak
Ilość wyświetleń: 568
13 kwietnia 2023 10:42 (Edyta Polak) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
13 kwietnia 2023 10:41 (Edyta Polak) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)