Aktualności

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego

Giżycko, 24.01.2023 r.

WGK.6220.15.2022.EP

ZAWIADOMIENIE

o wszczęciu postępowania administracyjnego

Zgodnie z art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 2000 ze zm.), art. 73 ust. 1 i art. 75 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 1029 ze zm.) oraz art. 49 k.p.a. w związku z art. 74 ust. 3 ustawy ooś

 

zawiadamiam strony postępowania

że na wniosek Pana Macieja Domysławskiego – pełnomocnika Zarządu Dróg Powiatowych zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowychuwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na ,,Rozbudowie odcinka drogi powiatowej nr 1823N na odcinku Sulimy – Kożuchy Wielkie”.

Informuję o uprawnieniu wszystkich stron tego postępowania wynikającym z art. 10 k.p.a. do czynnego udziału w postępowaniu w każdym jego stadium.

Ponadto informuję o możliwości składania uwag i wniosków na adres Urzędu Miejskiego w Giżycku, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko w terminie 7 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia.

Zgodnie z art. 64 ust. 1 ustawy ooś, decyzję o środowiskowych  uwarunkowaniach dla niniejszego przedsięwzięcia wydaje się po uzyskaniu opinii organów opiniujących oraz ewentualnego uzgodnienia warunków realizacji przedsięwzięcia z Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska w Olsztynie i organem właściwym w sprawach ocen wodnoprawnych. Wobec powyższego rozstrzygnięcie sprawy nastąpi niezwłocznie po uzyskaniu wymaganych opinii oraz ewentualnych uzgodnień.

Stosownie do art. 41 kpa. w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i  pełnomocnicy mają obowiązek  zawiadomić organ o każdej zmianie swego adresu.
W razie niedopełnienia tego obowiązku doręczenie pisma pod wskazany adres będzie miało skutek prawny.

Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron postępowania przekracza 10, zgodnie z art. 74 ust. 3 pkt. 1 ustawy ooś oraz art. 49 k.p.a. – zawiadomienie o wszczęciu postepowania administracyjnego zostanie zamieszczone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Giżycku (al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko) i Urzędu Gminy Giżycko (ul. Mickiewicza 33, 11-500 Giżycko), na terenie sołectwa Sulimy i sołectwa Kożuchy Wielkie oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Giżycku www.bip.gizycko.pl.

Zgodnie z art. 49 k.p.a. zawiadomienie uznaje się za doręczone po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej.

 

 

 

 

 

Otrzymują:

  1. Pan Maciej Domysławski – pełnomocnik Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku,
    adres do korespondencji: ul. Bohaterów 35, 16-400 Suwałki,
  2. Strony postępowania poprzez obwieszczenie zgodnie z art. 49 k.p.a.
  3. aa.

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 24.01.2023 r.
Dokument wytworzony przez: Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska (WGK)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Edyta Polak
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 26 stycznia 2023 12:45
Dokument wprowadzony do BIP przez: Edyta Polak
Ilość wyświetleń: 639
26 stycznia 2023 12:46 (Edyta Polak) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
26 stycznia 2023 12:45 (Edyta Polak) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)