Aktualności

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego

       Giżycko, 01.09.2022 r.

WGK.6220.12.2022.EP

 

ZAWIADOMIENIE

o wszczęciu postępowania administracyjnego

 

Zgodnie z art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 735 ze zm.), art. 73 ust. 1 i art. 75 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 1029 ze zm.) oraz art. 49 k.p.a. w związku z art. 74 ust. 3 ustawy ooś

 

zawiadamiam strony postępowania

że na wniosek Pana Bogdana Pszonaka, reprezentującego Rutkowski Development Sp. J. ul. Elizy Orzeszkowej 36A/3, 19-300 Ełk, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie zmiany decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na ,,Budowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego z częścią usługową oraz czterech podziemnych hal garażowych wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną na dz. ozn. nr geod. 709 w Giżycku”.

Informuję o uprawnieniu wszystkich stron tego postępowania wynikającym z art. 10 k.p.a. do czynnego udziału w postępowaniu w każdym jego stadium.

Ponadto informuję o możliwości składania uwag i wniosków w siedzibie Urzędu Miejskiego w Giżycku, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, pok. 110 w godz. 8:00-15:00 w terminie 14 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia.

Zgodnie z art. 64 ust. 1 ustawy ooś, decyzję o środowiskowych  uwarunkowaniach  dla niniejszego przedsięwzięcia wydaje się po uzyskaniu opinii organów opiniujących oraz ewentualnego uzgodnienia warunków realizacji przedsięwzięcia z Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska
w Olsztynie i organem właściwym w sprawach ocen wodnoprawnych. Wobec powyższego rozstrzygnięcie sprawy nastąpi niezwłocznie po uzyskaniu wymaganych opinii pomocniczych oraz ewentualnych uzgodnień.

Stosownie do art. 41 kpa. w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i  pełnomocnicy mają obowiązek  zawiadomić organ o każdej zmianie swego adresu. W razie niedopełnienia tego obowiązku doręczenie pisma pod wskazany adres będzie miało skutek prawny.

Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron postępowania przekracza 10, zgodnie z art. 74 ust. 3 pkt. 1 ustawy ooś oraz art. 49 k.p.a. – zawiadomienie zostanie zamieszczone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Giżycku (al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko) i na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Giżycku) www.bip.gizycko.pl.

Zgodnie z art. 49 k.p.a. zawiadomienie uznaje się za doręczone po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej.

 

 

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 01.09.2022
Dokument wytworzony przez: Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska (WGK)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Edyta Polak
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 01 września 2022 12:31
Dokument wprowadzony do BIP przez: Edyta Polak
Ilość wyświetleń: 696
01 września 2022 12:31 (Edyta Polak) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)