Aktualności

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania

 

WGK.6220.13.2021.EP

ZAWIADOMIENIE

o wszczęciu postępowania administracyjnego

 

Zgodnie z art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2020r. poz. 256 ze zm.) oraz 73 ust. 1  ustawy z dnia
3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2021r. poz. 247 ze zm.)

zawiadamiam

że na wniosek Lunaparku ,,Bajka” Rafał Zamelek, 64-130 Rydzyna, ul. Stanisława Leszczyńskiego 7a zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na ,,Instalacji i późniejszej eksploatacji lunaparku na fragmencie działki 535/4 w Giżycku”.

Informuję o uprawnieniu wszystkich stron tego postępowania wynikającym z art. 10 k.p.a. do czynnego udziału w postępowaniu w każdym jego stadium.

Ponadto informuję o możliwości składania uwag i wniosków na adres Urzędu Miejskiego w Giżycku, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko w terminie 14 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia.

Zgodnie z art. 64 ust. 1 ustawy ooś, decyzję o środowiskowych  uwarunkowaniach dla niniejszego przedsięwzięcia wydaje się po uzyskaniu opinii organów opiniujących oraz ewentualnego uzgodnienia warunków realizacji  przedsięwzięcia z Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska w Olsztynie i organem właściwym w sprawach ocen wodnoprawnych.

Wobec powyższego rozstrzygnięcie sprawy nastąpi niezwłocznie po uzyskaniu wymaganych opinii pomocniczych oraz ewentualnych uzgodnień.

Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron postępowania przekracza 10, zgodnie z art. 74 ust. 3 pkt. 1 ustawy ooś oraz art. 49 k.p.a. – zawiadomienie zostanie zamieszczone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Giżycku (al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko) i na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Giżycku) www.bip.gizycko.pl.

Zgodnie z art. 49 k.p.a. zawiadomienie uznaje się za doręczone po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej.

 

 

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 29.09.2021
Dokument wytworzony przez: Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska (WGK)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Edyta Polak
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 29 września 2021 15:08
Dokument wprowadzony do BIP przez: Edyta Polak
Ilość wyświetleń: 873
29 września 2021 15:09 (Edyta Polak) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
29 września 2021 15:08 (Edyta Polak) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)