Gmina Miejska Giżycko
al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
ogłasza przetarg nieograniczony
na wykonanie zadania:
„Budowa boiska na osiedlu Kajki ”
wspólny słownik zamówień (CPV)
45212200-8 roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych,
45232451-8 roboty odwadniające i nawierzchniowe,
43124100-9 drenaż,
45311200-2 roboty w zakresie instalacji elektrycznych,
45231400-9 roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych.
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska w Giżycku przy ul. Kajki na działce
nr 1 – 107.
Przedmiot zamówienia obejmuje budowę boiska wielofunkcyjnego (12m x 22m) przeznaczonego do gry w piłkę koszykową i siatkową, wykonanie odwodnienia, chodników, ogrodzenia terenu, oświetlenia, montaż ławek, wyposażenie obiektu w sprzęt sportowy.
1. Boisko wielofunkcyjne o wym. 12m x 22m (264 m2) przeznaczone do gry w piłkę koszykową i siatkową o nawierzchni poliuretanowej na podbudowie dynamicznej
i warstwach z kruszyw kamiennych.
Kolor boiska czerwony, pasy malowane farbą do poliuretanu.
2. Chodniki i dojścia o łącznej powierzchni 86,20 m2, z kostki betonowej typu „polbruk” grubości 6cm w kolorze szarym, na podsypce i podbudowie, w obrzeżach betonowych.
3. Ogrodzenie.
Ogrodzenie boiska o powierzchni 184 m2 płotem o wysokości 4,0 m na słupkach
stalowych ( fi 76 mm x 3 mm). Wypełnienie z siatki stalowej powlekanej gr.
3,5mm., oczko 60 x 60mm. Rozstaw słupków co 2,5m. Kolor ogrodzenia zielony.
4. Oświetlenie boisk.
Oświetlenie obiektu będzie stanowiło 8 opraw projektorowych, każda o mocy 250
W, zamocowanych na 4 słupach stalowych (ocynkowanych), typu S-90 PC,
wysokości 9,0 m wraz z belką poprzeczną T/1.0 m. Słupy montowane na
prefabrykowanych fundamentach typu F 150/200.
Zasilanie ze złącza kablowego zintegrowanego z układem pomiarowym ZKL
posadowionego przy ogrodzeniu boiska z YKYżo 2x16 mm2
5. Ławki.
Ławki prefabrykowane z betonu z siedziskiem i oparciem drewnianym (6 sztuk).
6. Wyposażenie obiektu w sprzęt sportowy.
6.1 Kosz do gry w piłkę koszykową, wykonany jako stojak stalowy ocynkowany, na
fundamencie betonowym 100x100x100 cm z betonu B20, o wysięgu 160 cm. Tablica z poliwęglanu 180 x 105 cm, obręcz uchylna. Ilość – 2 zestawy.
6.2 Słupki do piłki siatkowej, aluminiowe, na fundamencie betonowym 50x50x60 cm z betonu B20, montowane w tulejach z regulacją wysokości mocowania siatki i mechanizmem naciągowym. Siatka całosezonowa. Ilość – 2 zestawy.
7. Odwodnienie boisk i przyłącze kanalizacji deszczowej.
7.1 Odwodnienie powierzchniowe – system odwodnień liniowych montowany
wzdłuż dłuższych krawędzi boiska. Odwodnienia liniowe ACO GALA lub
równoważne o łącznej długości 47 mb.. Korytka systemowe z polimerobetonu
układane na podbudowie betonowej.
Odprowadzenie wody poprzez skrzynki odpływowe G100/EK58. Przykrycie –
ruszty w poprzeczne mostki ze stali ocynkowanej z mocowaniem śrubowym,
klasa obciążenia A15.
Ponadto, zaprojektowano odwodnienie płyt boisk poprzez system drenażowy –
rury drenarskie PCV- U o średnicy dn 80 z otworami 2,5x5,0 z filtrem z włókna
syntetycznego o łącznej długości 60 mb.
7.2 Przyłącze z rur PVC dn 200 SDR 29 klasy SN12 (6,0 mb) oraz dn 160 SDR 34
klasy SN8 (19,0 mb) - łączonych na uszczelki gumowe.
8. Zagospodarowanie terenu.
Należy zagospodarować pozostałą część działki poza boiskami poprzez ułożenie
10cm warstwy z torfu i ziemi żyznej oraz zasianie trawy na łącznej powierzchni
100,0 m2.
9. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał przeglądu placu budowy oraz jego otoczenia i pozyskał dla siebie na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty oraz przy zawieraniu umowy na wykonanie robót gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty takiej wizyty ponosi Wykonawca.
10. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:
- koszty organizacji placu budowy,
- koszty ubezpieczenia budowy,
- koszt zagospodarowania odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- koszt opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BiOZ).
Bezwzględnie wymagany termin realizacji zamówienia do 31 maja 2010 r. od dnia podpisania umowy.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w formie określonej w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych art. 45 ust. 6 i 7, tj.: w pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.).
Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto:
Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. 77 2030 0045 1110 0000 0170 2330
Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego, pok. 101.
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.
Termin składania ofert upływa dnia 22.12.2009 r. o godz. 12.00.
Oferty dostarczone osobiście do siedziby Zamawiającego należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Giżycku, al. 1 Maja 14, pok. nr 104.
Termin związania ofertą – 30 dni.
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 22. 12. 2009 r. o godz. 12.10 w siedzibie
Zamawiającego, Urząd Miejski, al. 1 Maja 14, 11 – 500 Giżycko, pok. 106.
Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
- co do przedmiotu zamówienia:
Róża Cudzanowska - Naczelnik Wydziału Techniczno -
Inwestycyjnego
Urzędu Miejskiego w Giżycku,
tel. 087 7324 122 lub 087 73 24 120.
- co do procedury:
Mariola Tafil - Inspektor Wydziału Ogólnego
Urzędu Miejskiego w Giżycku,
tel. 0 8773 24 143.
Kryteria oceny i wyboru oferty: cena 100 %.
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy – Prawo zamówień publicznych, tj.:
1. Art. 22 ust. 1 pkt. 1
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.:
- prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej;
Wymagane dokumenty:
· aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2. Art. 22 ust. 1 pkt. 2
Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.:
- wykonali w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia na wartość nie mniejszą niż 100 000,00 PLN w charakterze głównego wykonawcy;
- zapewnią, aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane bezpośrednio pod nadzorem osób legitymujących się posiadaniem uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej, sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, elektrycznych;
Wymagane dokumenty:
- wykaz zrealizowanych zamówień w ciągu ostatnich 5 lat o podobnym charakterze do przetargowego z określeniem ich wartości i zakresu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (np.: protokoły odbioru robót, referencje itp.) – Załącznik nr 4 do SIWZ;
- wykaz kluczowego personelu przewidzianego do realizacji zamówienia wraz z odpisem uprawnień budowlanych w wymaganych specjalnościach oraz aktualne zaświadczenia Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa – Załącznik nr 5 do SIWZ;
3. Art. 22 ust. 1 pkt. 3
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.:
- posiadają środki finansowe na podstawowym rachunku bankowym lub zdolność kredytową w wysokości min. 100 000,00 PLN.;
Wymagane dokumenty:
· oświadczenie, że Wykonawca posiada na podstawowym rachunku bankowym środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 100 000,00 PLN;
· polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na kwotę min. 50 000,00 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że wybrany Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu.
4. Art. 22 ust. 1 pkt. 4
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisany w art. 24 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych).
Wymagane dokumenty:
· oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
· oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający nie zawrze umowy ramowej, nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów, nie dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (50,00 zł) można odebrać osobiście lub za zaliczeniem pocztowym /po uprzednim pisemnym zgłoszeniu/ w siedzibie Zamawiającego, Wydział Techniczno Inwestycyjny, w pokoju 114, w godz. 8.00 do 15.00, tel. 0 87 73 24 120 lub 0 87 73 24 122, fax. 0 87 428 52 41.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.gizycko.pl w zakładce: //przetargi.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu: 01 grudnia 2009 r., pod poz. 412988-2009.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku