Przetargi - archiwum

Świadczenie usługi w zakresie sprzątania na bieżąco (zamiatanie, odśnieżanie i usuwanie gołoledzi) terenów, na których obowiązek utrzymania ciąży na Gminie Miejskiej Giżycko oraz na drogach publicznych gminnych i powiatowych w obrębie administracyjnym miasta Giżycka w okresie od 1 stycznia 2010 roku do 31 grudnia 2011 roku” /do 14 grudnia/ /do 14 grudnia/

WT.MW.7061-I-14/09                                                   
Giżycko,  16 grudnia 2009 r.

 

 

Zamawiający:             Burmistrz Miasta Giżycka, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko

 

Nazwa zamówienia:

„Świadczenie usługi w zakresie sprzątania na bieżąco (zmiatanie, odśnieżanie i usuwanie gołoledzi) terenów, na których obowiązek utrzymania ciąży na Gminie Miejskiej Giżycko oraz na drogach publicznych gminnych i powiatowych w obrębie administracyjnym miasta Giżycka w okresie od 1 stycznia 2010 roku do 31 grudnia 2011 roku”

 

OGŁOSZENIE  O  WYNIKU  POSTĘPOWANIA

  

  Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) informuję, że
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Świadczenie usługi w zakresie sprzątania na bieżąco (zamiatanie, odśnieżanie i usuwanie gołoledzi) terenów, na których obowiązek utrzymania ciąży na Gminie Miejskiej Giżycko oraz na drogach publicznych gminnych i powiatowych w obrębie administracyjnym miasta Giżycka
w okresie od 1 stycznia 2010 roku do 31 grudnia 2011 roku” wybrana została do realizacji ww zamówienia oferta Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Suwalska 21,
11-500 Giżycko.   

 

U z a s a d n i e n i e

Oferta najkorzystniejsza cenowo.

 

  W przedmiotowym postępowaniu ofertę złożył Wykonawca:

Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Suwalska 21, 11-500 Giżycko.

 

 

Druk ZP-21

 

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert

 

Numer oferty

Liczba pkt w kryterium cena 100,00

Liczba pkt w kryterium ....................

Liczba pkt w kryterium ....................

Liczba pkt w kryterium ....................

Liczba pkt w kryterium ....................

Razem

1.

400,00

 

 

 

 

400,00

 

 

 


 

 Gmina Miejska Giżycko

al. 1 Maja 14,11-500 Giżycko

www.bip.gizycko.pl

ogłasza przetarg nieograniczony

na wykonanie zamówienia:

„Świadczenie usługi w zakresie sprzątania na bieżąco (zamiatanie, odśnieżanie i usuwanie gołoledzi)  terenów, na których obowiązek utrzymania ciąży na Gminie Miejskiej Giżycko  oraz na drogach publicznych gminnych i powiatowych w obrębie administracyjnym miasta Giżycka w okresie od 1 stycznia 2010 roku do 31 grudnia 2011 roku”.

Wspólny słownik zamówień (CPV) :

90600000-3 :  usługi sprzątanie oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane.

90610000-6 :       usługi sprzątania i zamiatania ulic.

90611000-3 :       usługi sprzątania ulic.

90612000-0 :       usługi zamiatania ulic.

90620000-9 :       usługi odśnieżania.

90630000-2 :       usługi usuwania oblodzeń.

 

Do zakresu zamówienia wchodzi:

całoroczna: 

a)   organizacja biura (punktu kontaktowego, punktu zgłoszeniowego itp.) – kontakt telefoniczny oraz faksowy lub  pocztą elektroniczna z osobą odpowiedzialną za realizację usługi ze strony Wykonawcy,

b)  obmiatanie jezdni dróg powiatowych i gminnych, chodników, traktów pieszych, ciągów pieszych i alejek parkowych, placów i parkingów oraz innych terenów Gminy Miejskiej Giżycko,

c)   zbieranie papierów i innych zanieczyszczeń z terenów objętych umową,

d)   opróżnianie śmietniczek przyulicznych, wymiana worków na odpady w śmietniczkach i wywóz odpadów na składowisko odpadów komunalnych o uregulowanym stanie prawnym,

e)   podnoszenie i regulacja opadniętych śmietniczek,

 

w okresie zimowym:

f)    utrzymanie w standardzie 2 wybranych odcinków jezdni dróg powiatowych wraz chodnikami, 

g)   utrzymanie w standardzie 3 wybranych odcinków jezdni dróg powiatowych i gminnych,

h)   utrzymanie w standardzie 4 chodników, traktów pieszych, ciągów pieszych i alejek parkowych oraz innych terenów  komunalnych Gminy Miejskiej Giżycko,

i)    utrzymanie w standardzie 4 dróg wewnętrznych placów i parkingów,  

j)    usuwanie nagromadzonych pryzm śniegu w miejscach gdzie mogą one ograniczać widoczność i stwarzać zagrożenie bezpieczeństwa ruchu drogowego na innych drogach niż wymienione dla standardu 2,

k)   sukcesywne usuwanie piasku użytego do likwidacji śliskości,

l)    wywożenie piasku „pozimowego” zebranego przez właścicieli nieruchomości,

 

w okresie wiosenno – letnio – jesiennym:

m)  ostateczne usunięcie zebranego piasku „pozimowego” w terminie do 15 kwietnia każdego roku,

n)   wywożenie na składowisko odpadów komunalnych o uregulowanym stanie prawnym zmiotek i innych odpadów powstałych w wyniku prowadzenia prac, w tym usuwanie odpadów wskazanych przez Zamawiającego,

o)   polewanie jezdni (z wykazu do utrzymania w standardzie 2) w okresach wzmożonych upałów utrzymujących się dłużej niż tydzień czasu,

p)   usuwanie „zieleni” wyrastającej w nawierzchniach: jezdni, chodników, traktów pieszych, ciągów pieszych i alejek parkowych, placów i parkingów,

q)   mycie wyszczególnionych chodników na pow. około 2.000 m2 z odchodów ptasich, spadzi z drzew (Plac Grunwaldzki, ul. Pocztowa oraz inne miejsca).

r)   usuwanie z chodników i jezdni, liści i owoców (kasztany, „rajskie jabłka”), drzew rosnących w pasach drogowych, 

 

·      Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przystąpił do wykonania Zamówienia w terminie od 1 stycznia 2010 roku do 31 grudnia 2011 roku.

·      Zamawiający nie przewiduje udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy, zamówień uzupełniających.   

·      Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości:

       30 000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100) w pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej,   z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2,  ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami).

       Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto:

Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. 77 2030 0045 1110 0000 0170 2330.

Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego,  pok. nr 101.

·      Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

·      Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.

·      Termin składania ofert upływa dnia 14 grudnia 2009 r. o godz. 12.00. Oferty osobiście dostarczone do siedziby Zamawiającego należy złożyć w Sekretariacie, pok. nr 104.

·     Termin związania ofertą – 60 dni.

·     Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 14 grudnia 2009 r. o godz. 12.10 w siedzibie Zamawiającego, Urząd Miejski, al. 1 Maja 14, 11 – 500 Giżycko, pok. nr 106.               

·     Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:

                -  co do przedmiotu zamówienia:

  Róża Cudzanowska   -    Naczelnik Wydziału Techniczno-Inwestycyjnego

                                          Urzędu Miejskiego w Giżycku,

                                          tel. 0 87 73 24 122 lub 0 87 73 24 120.

                -   co do procedury:

   Mariola Tafil        -     Inspektor Wydziału Ogólnego 

                                    Urzędu Miejskiego w Giżycku,

                                    tel. 0 87 73 24 143.

 

·     Kryteria oceny i wyboru oferty: cena 100 %.

·      W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:

Art. 22 ust. 1 pkt. 1

Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. :

-          prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r.  o swobodzie działalności gospodarczej,

-          posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów z grupy 20 (odpady komunalne łącznie z frakcjami gromadzonymi oddzielnie).

 

Wymagane dokumenty :

·           aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub  zgłoszenia do  ewidencji działalności  gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

·           zezwolenie w formie decyzji administracyjnej na prowadzenie działalności w zakresie zbierania  i transportu odpadów z grupy 20 (odpady  komunalne łącznie z frakcjami gromadzonymi oddzielnie).

 

Art. 22 ust. 1 pkt. 2

Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. :

-          wykonali w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem zakresowi przetargowemu stanowiącemu przedmiot zamówienia na wartość min. 500 000,00 PLN,

-          dysponują lub będą dysponowali odpowiednim wyposażeniem technicznym, t.j. minimalnie:                                                              4 zamiatarki uliczne samojezdne o poj. zbiornika od 1 m3 do 5 m3; 2 pługo-piaskarki samochodowe z dociskiem pneumatycznym lub hydraulicznym; 3 pługi ciągnikowe; 1 koparko-ładowarka oraz polewaczkę o poj. zbiornika min. 4 m3.

Wymagane dokumenty :

·      wykaz zrealizowanych zadań w ciągu ostatnich 3 lat o podobnym charakterze do przetargowego  z określeniem ich wartości i zakresu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru),

·      wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia,

·      pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,

 

Art. 22 ust. 1 pkt. 3

Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.:

-     są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 300 000,00 PLN.

 

Wymagane dokumenty :

·      polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na  kwotę min.  300.000,00 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że Wybrany wykonawca najpóźniej  w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu.

 

Art. 22 ust. 1 pkt. 4

Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisane w art. 24 ustawy – Prawo zamówień publicznych).

 

Wymagane dokumenty :

·      aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej  niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

·      aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

·      aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

·      oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie  art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

 

·         Zamawiający nie zawrze umowy ramowej, nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów, nie dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

·          Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy w przypadku zmiany stawki podatku VAT.                                                     

·          Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (20,00 zł) można odebrać osobiście lub za zaliczeniem pocztowym /po uprzednim pisemnym zgłoszeniu/ w siedzibie Zamawiającego, Wydział Techniczno Inwestycyjny, w pokoju 114, w godz. 8.00 do 15.00, tel. 087 7324120 lub 087 7324122,  fax. 0 87 428 52 41.

·          Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego  www.bip.gizycko.pl w zakładce: //przetargi.

·          Ogłoszenie o zamówieniu zostało przesłane do Urzędu Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 15 października 2009 r. w celu publikacji w Suplemencie Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej.  Numer referencyjny SIMAP:  2009 -120386.

·          Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Suplemencie Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
w dniu 17.10.2009 r. pod nr 2009/S 201-289549.

·          Ogłoszenie  o dodatkowych informacjach, informacjach o niekompletnej procedurze lub sprostowaniu zostało przesłane do Urzędu Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 20 listopada 2009 r. w celu publikacji w Suplemencie Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej.  Numer referencyjny SIMAP:  2009 -136059.

 

 Załączniki:

1.Ogłoszenie o Zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej

2. Zmiana dotycząca SIWZ 4.11.2009

3.Ogłoszenie o sprostowaniu 20.11.2009

4.Zmiana ogłoszenia i SIWZ 20.11.2009

5.SIWZ 20.11.2009

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 15.10.2009
Dokument wytworzony przez: Wydział Techniczno-Inwestycyjny (WT)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Marcin Wójcik
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 15 października 2009 13:59
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 3586
16 grudnia 2009 13:36 (Małgorzata Kulas) - Zmiana treści dokumnetu.
16 grudnia 2009 13:35 (Małgorzata Kulas) - Zmiana treści dokumnetu.
16 grudnia 2009 13:34 (Małgorzata Kulas) - Zmiana treści dokumnetu.