PO.5222/13-2/09
Giżycko, 28 września 2009 r.
Zamawiający: Burmistrz Miasta Giżycka, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
Nazwa zamówienia: „Dostawa serwera sieciowego wraz z systemem operacyjnym i przełącznikiem switch”.
Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
pn.: „Dostawa srewera sieciowego wraz z systemem operacyjnym
i przełącznikiem switch” wybrana została do realizacji ww zamówienia oferta:
MONOLIT IT, Systemy Operacyjne, ul. Batorego 28-32, 81-366 Gdynia
U z a s a d n i e n i e
Oferta najkorzystniejsza cenowo.
W przedmiotowym postępowaniu ofertę złożył Wykonawca:
1. MOPNOLIT IT, Systemy Informatyczne, ul. Batorego 28-32,
31-366 Gdynia.
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
Numer oferty Liczba pkt w kryterium cena 100,00 Liczba pkt w kryterium .................... Liczba pkt w kryterium .................... Liczba pkt w kryterium .................... Liczba pkt w kryterium .................... Razem 1. 400,00 400,00
Burmistrz Miasta Giżycka
al. 1 Maja 14
11-500 Giżycko
www.bip.gizycko.pl
zaprasza do składania ofert w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania:
DOSTAWA SERWERA SIECIOWEGO WRAZ Z SYSTEMEM OPERACYJNYM I PRZEŁĄCZNIKIEM SWITCH.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV) –
48 82 10 00-9- serwery sieciowe
32 42 50 00-8 – sieciowy system operacyjny
Ø Określenie przedmiotu oraz wielkości zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA SERWERA SIECIOWEGO WRAZ Z SYSTEMEM OPERACYJNYM I PRZEŁĄCZNIKIEM SWITCH.
Ø Bezwzględnie wymagany termin dostawy: 14 dni od dnia podpisania umowy.
Ø Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Ø Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Ø Nie będzie zawierana umowa ramowa.
Ø Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów.
Ø Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Ø Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego.
Ø Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 1000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych)
Wadium można wnieść w formie określonej w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych art. 45 ust. 6 i 7, tj. w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy o numerze:
BANK BGŻ
Nr 77 2030 0045 1110 0000 0170 2330
z dopiskiem
„Wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę serwera sieciowego wraz z systemem operacyjnym i przełącznikiem switch.”
Oryginał dokumentu świadczący o wniesieniu wadium w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego w Giżycku (pokój 101).
Ø Termin składania ofert upływa z dniem 24 września 2009 roku o godzinie 10.00.
Ø Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego, złożyć w sekretariacie pokój 104 lub wysłać na adres: Urząd Miejski, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko.
Ø Publiczne otwarcie ofert nastąpi 24 września 2009 roku o godzinie 10.10, w siedzibie Zamawiającego, pokój 106.
Ø Termin związania ofertą - 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.
Ø Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
Szymon Grabowski, Mirosław Domysławski, tel. 0 87 7324 140, fax. 087 428 5241
Ø Kryteria oceny ofert: cena - 100%
Ø W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone
w art. 22 ust. 1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:
Art. 22 ust. 1 pkt. 1
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. :
· prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej,
Wymagane dokumenty :
· aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
Art. 22 ust. 1 pkt. 2
Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. :
· wykonali w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia odpowiadające swoim rodzajem zakresowi przetargowemu stanowiącemu przedmiot zamówienia na wartość min. 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).
Wymagane dokumenty :
· wykaz zrealizowanych zadań w ciągu ostatnich 3 lat o podobnym charakterze do przetargowego z określeniem ich wartości i zakresu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru) – Załącznik nr 4 do SIWZ.
Art. 22 ust. 1 pkt. 3
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. :
· są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).
Wymagane dokumenty :
· polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na kwotę min. 20.000,00 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że Wybrany wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu.
Art. 22 ust. 1 pkt. 4
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisane w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych).
Wymagane dokumenty :
· oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
· oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.
Ø Formularze zawierające Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście, pobrać ze strony internetowej www.bip.gizycko.pl lub za zaliczeniem pocztowym (po uprzednim pisemnym zgłoszeniu) w siedzibie Zamawiającego, w pokoju 119, w godz. 8.00 do 15.00, tel. (087) 7324 140.
Ø Ogłoszenie o zamówieniu publicznym zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 16.09.2009 r. pod poz. 320066-2009.
Numer oferty |
Liczba pkt w kryterium cena 100,00 |
Liczba pkt w kryterium .................... |
Liczba pkt w kryterium .................... |
Liczba pkt w kryterium .................... |
Liczba pkt w kryterium .................... |
Razem |
1. |
400,00 |
|
|
|
|
400,00 |
|
|
|
|
|
|
|
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku