Przetargi - archiwum

DOSTAWA SERWERA SIECIOWEGO WRAZ Z SYSTEMEM OPERACYJNYM I PRZEŁĄCZNIKIEM SWITCH /do 24 września/

PO.5222/13-2/09                                                         

Giżycko, 28 września 2009 r.

 

 

Zamawiający: Burmistrz Miasta Giżycka, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko

 

Nazwa zamówienia: „Dostawa serwera sieciowego wraz z systemem operacyjnym i przełącznikiem switch”. 

OGŁOSZENIE  O  WYNIKU  POSTĘPOWANIA

 

              Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
pn.: „Dostawa srewera sieciowego wraz z systemem operacyjnym
i przełącznikiem switch” wybrana została do realizacji ww zamówienia oferta:

 

MONOLIT IT, Systemy Operacyjne, ul. Batorego 28-32, 81-366 Gdynia

 

U z a s a d n i e n i e

Oferta najkorzystniejsza cenowo.

 

  W przedmiotowym postępowaniu ofertę złożył Wykonawca:

1.    MOPNOLIT IT, Systemy Informatyczne, ul. Batorego 28-32,
31-366 Gdynia.

  

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert

Numer oferty

Liczba pkt w kryterium cena 100,00

Liczba pkt w kryterium ....................

Liczba pkt w kryterium ....................

Liczba pkt w kryterium ....................

Liczba pkt w kryterium ....................

Razem

1.

400,00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

400,00

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

Burmistrz Miasta Giżycka

al. 1 Maja 14

11-500 Giżycko

www.bip.gizycko.pl

 

zaprasza do składania ofert w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania:

DOSTAWA SERWERA SIECIOWEGO WRAZ  Z SYSTEMEM OPERACYJNYM I PRZEŁĄCZNIKIEM SWITCH.

 

Wspólny Słownik Zamówień (CPV) –

48 82 10 00-9- serwery sieciowe

32 42 50 00-8 – sieciowy system operacyjny

 

Ø  Określenie przedmiotu oraz wielkości zamówienia:

 

Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA SERWERA SIECIOWEGO WRAZ  Z SYSTEMEM OPERACYJNYM I PRZEŁĄCZNIKIEM SWITCH.

 

Ø  Bezwzględnie wymagany termin dostawy: 14 dni od dnia podpisania umowy.

Ø  Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Ø  Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Ø  Nie będzie zawierana umowa ramowa.

Ø  Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów.

Ø  Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Ø  Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego.

 

Ø  Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 1000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych)

Wadium można wnieść w formie określonej w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych art. 45 ust. 6 i 7, tj. w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).

 

Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy o numerze:

 

BANK BGŻ

Nr  77 2030 0045 1110 0000 0170 2330

 

z dopiskiem

„Wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę serwera sieciowego wraz z systemem operacyjnym i przełącznikiem switch.”

 

Oryginał dokumentu świadczący o wniesieniu wadium w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego w Giżycku (pokój 101).

 

Ø Termin składania ofert upływa z dniem 24 września 2009 roku o godzinie 10.00.

 

Ø Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego, złożyć w sekretariacie pokój 104 lub wysłać na adres: Urząd Miejski, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko.

 

Ø Publiczne otwarcie ofert nastąpi 24 września 2009 roku o godzinie 10.10,  w siedzibie Zamawiającego, pokój 106.

 

Ø Termin związania ofertą - 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.

 

Ø Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:

Szymon Grabowski, Mirosław Domysławski, tel. 0 87 7324 140, fax. 087 428 5241

 

Ø Kryteria oceny ofert: cena - 100%

 

Ø W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone

w art. 22 ust. 1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:

Art. 22 ust. 1 pkt. 1

Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. :

·         prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia                          2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej,

Wymagane dokumenty :

·         aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub  zgłoszenia do ewidencji działalności  gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

 

Art. 22 ust. 1 pkt. 2

Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,  tj. :

·         wykonali w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia odpowiadające swoim rodzajem zakresowi przetargowemu stanowiącemu przedmiot zamówienia na wartość min. 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).

Wymagane dokumenty :

·         wykaz zrealizowanych zadań w ciągu ostatnich 3 lat o podobnym charakterze do przetargowego z określeniem ich wartości i zakresu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru) – Załącznik nr 4 do SIWZ.

 

Art. 22 ust. 1 pkt. 3

Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,  tj. :

·         są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).

 

Wymagane dokumenty :

·         polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na  kwotę min. 20.000,00 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że Wybrany wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu.

 

Art. 22 ust. 1 pkt. 4

Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisane               w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych).

Wymagane dokumenty :

·         oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz  składek  na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że  uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

·         oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.

 

Ø  Formularze zawierające Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście, pobrać ze strony internetowej www.bip.gizycko.pl lub za zaliczeniem pocztowym (po uprzednim pisemnym zgłoszeniu) w siedzibie Zamawiającego, w pokoju 119, w godz. 8.00 do 15.00, tel. (087) 7324 140.

Ø  Ogłoszenie o zamówieniu publicznym zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 16.09.2009 r. pod poz. 320066-2009.

 


 

 

Numer oferty

Liczba pkt w kryterium cena 100,00

Liczba pkt w kryterium ....................

Liczba pkt w kryterium ....................

Liczba pkt w kryterium ....................

Liczba pkt w kryterium ....................

Razem

1.

400,00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

400,00

 

 

 

 

 

 

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 16.09.2009
Dokument wytworzony przez: Pion Ochrony (PO)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Adam Maliszewski
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 16 września 2009 12:38
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 3379
28 września 2009 09:57 (Małgorzata Kulas) - Zmiana treści dokumnetu.
28 września 2009 09:57 (Małgorzata Kulas) - Zmiana treści dokumnetu.
28 września 2009 09:57 (Małgorzata Kulas) - Zmiana treści dokumnetu.