Przetargi - archiwum

„Budowa boiska na osiedlu Kajki ” / 31. 08. 2009 /

 

 

Giżycko, 07 września 2009 r.

WT.GW.7071-5-18-1/09                                                    

 

 

Zawiadomienie
o unieważnieniu postępowania

 

Działając na podstawie art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych  (tekst jednolity Dz. U. nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) zawiadamiam o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn.: „Budowa boiska w Giżycku przy  ul.  Kajki” zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy.

 

U z a s a d n i e n i e

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

 

 

Gmina Miejska Giżycko

al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko

www.bip.gizycko.pl

ogłasza przetarg nieograniczony

na wykonanie zadania:

„Budowa boiska na osiedlu Kajki ”

                  

wspólny słownik zamówień (CPV)

45212200-8 roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych,

45232451-8 roboty odwadniające i nawierzchniowe,

43124100-9 drenaż,

45311200-2 roboty w zakresie instalacji elektrycznych,

45231400-9 roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych.

Przedmiot zamówienia:

 

                         

Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska w Giżycku przy  ul.  Kajki  na  działce nr 1 – 107.

 

Przedmiot zamówienia obejmuje budowę boiska wielofunkcyjnego (12m x 22m) przeznaczonego do gry w piłkę koszykową i siatkową, wykonanie odwodnienia, chodników, ogrodzenia terenu, oświetlenia, montaż ławek, wyposażenie obiektu w sprzęt sportowy.

 

 1. Boisko wielofunkcyjne o wym. 12m x 22m (264 m2) przeznaczone do gry w piłkę koszykową i  siatkową o nawierzchni poliuretanowej na podbudowie dynamicznej i warstwach z kruszyw kamiennych.

Kolor boiska czerwony, pasy malowane farbą do poliuretanu.

 

2.  Chodniki i dojścia o łącznej powierzchni 86,20 m2, z  kostki betonowej typu „polbruk” grubości 6cm w kolorze szarym, na podsypce i podbudowie,  w obrzeżach betonowych.

 

3. Ogrodzenie.

    Ogrodzenie  boiska o powierzchni  184 m2 płotem o wysokości 4,0 m na słupkach stalowych ( fi 76 mm x 3 mm).

    Wypełnienie z siatki stalowej powlekanej gr. 3,5mm., oczko 60 x 60mm. Rozstaw słupków co 2,5m. Kolor

    ogrodzenia zielony.

 

4. Oświetlenie boisk.

    Oświetlenie obiektu będzie stanowiło 8 opraw projektorowych, każda  o mocy 250 W, zamocowanych   na 4 słupach

    stalowych (ocynkowanych), typu S-90 PC, wysokości 9,0 m wraz z belką poprzeczną T/1.0 m. Słupy montowane na

    prefabrykowanych fundamentach  typu F 150/200.

    Zasilanie ze złącza kablowego zintegrowanego z układem pomiarowym ZKL posadowionego przy ogrodzeniu boiska z

    YKYżo 2x16 mm2

 

5. Ławki.

    Ławki prefabrykowane z betonu z siedziskiem i oparciem drewnianym (6 sztuk).

 

6. Wyposażenie obiektu w sprzęt sportowy.

   

6.1 Kosz do gry w piłkę koszykową, wykonany jako stojak stalowy ocynkowany, na fundamencie betonowym

      100x100x100 cm z betonu  B20, o wysięgu 160 cm. Tablica z poliwęglanu 180 x 105 cm, obręcz uchylna. Ilość – 2

       zestawy.

 

6.2 Słupki do piłki siatkowej, aluminiowe, na fundamencie betonowym 50x50x60 cm z betonu B20, montowane w

      tulejach  z regulacją wysokości mocowania siatki i mechanizmem naciągowym. Siatka całosezonowa. Ilość – 2

      zestawy.

 

7. Odwodnienie boisk i przyłącze kanalizacji deszczowej.

 

7.1 Odwodnienie powierzchniowe – system odwodnień liniowych montowany wzdłuż dłuższych krawędzi boiska.

      Odwodnienia liniowe ACO GALA lub równoważne o łącznej długości 47 mb.. Korytka systemowe z polimerobetonu 

      układane na podbudowie betonowej.  

      Odprowadzenie wody poprzez skrzynki odpływowe G100/EK58. Przykrycie – ruszty w poprzeczne mostki ze stali

      ocynkowanej z mocowaniem śrubowym, klasa obciążenia A15.

      Ponadto, zaprojektowano odwodnienie płyt boisk poprzez system drenażowy – rury drenarskie PCV- U o średnicy dn

      80 z otworami 2,5x5,0 z filtrem z włókna syntetycznego o łącznej długości 60 mb.

 

7.2 Przyłącze z rur PVC  dn 200 SDR 29 klasy SN12 (6,0 mb) oraz dn 160 SDR 34 klasy SN8 (19,0 mb) - łączonych na

      uszczelki gumowe.

 

8.  Zagospodarowanie terenu.

       Należy zagospodarować pozostałą część działki poza boiskami poprzez ułożenie 10cm warstwy z   torfu i ziemi

       żyznej oraz zasianie trawy na łącznej powierzchni 100,0 m2.

 

9. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał przeglądu  placu budowy oraz jego otoczenia i pozyskał dla siebie na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty oraz przy zawieraniu umowy na wykonanie robót gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty takiej wizyty ponosi Wykonawca.

 

10.  Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:

-     koszty organizacji placu budowy,  

-     koszty ubezpieczenia budowy,

-     koszt zagospodarowania odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami,

-     koszt opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BiOZ).

 

Bezwzględnie wymagany termin realizacji zamówienia okres 50 dni od dnia  podpisania umowy.

Zamawiający nie  przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

 

Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 2.000,00  PLN                  

(słownie: dwa tysiące złotych)  przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w formie określonej w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych art. 45 ust. 6 i 7, tj.: w pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest  zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez  podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia  9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości  (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.). 

 

Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto:

         Bank Gospodarki Żywnościowej S.A.  77 2030 0045 1110 0000 0170 2330

Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego,  pok. 101.

 

Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.

 

Termin składania ofert upływa dnia  31. 08. 2009 r. o godz. 12.00.

Oferty dostarczone osobiście do siedziby Zamawiającego należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Giżycku, al. 1 Maja 14, pok. nr 104.

Termin związania ofertą – 30 dni.

Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 31. 08. 2009 r. o godz. 12.10 w siedzibie 

Zamawiającego,   Urząd Miejski, al. 1 Maja 14, 11 – 500 Giżycko, pok. 106.               

Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:

                -              co do przedmiotu zamówienia:

       Róża Cudzanowska          -              Naczelnik Wydziału Techniczno-Inwestycyjnego

                                                                Urzędu Miejskiego w Giżycku,

                                                                tel. 0 87 73 24 122 lub 0 87 73 24 120.

                -             co do procedury:

       Mariola Tafil                       -              Inspektor Wydziału Ogólnego 

                                                                Urzędu Miejskiego w Giżycku,

                                                                 tel. 0 87 73 24 143.

 

Kryteria oceny i wyboru oferty:  cena 100 %.

W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy – Prawo zamówień publicznych, tj.:

1.      Art. 22 ust. 1 pkt. 1

Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.:

-       prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej;

Wymagane dokumenty:

·         aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub  zgłoszenia do  ewidencji działalności  gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

 

2.      Art. 22 ust. 1 pkt. 2

Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia  lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów  do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.:

 

-       wykonali w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia na wartość  nie mniejszą niż  200 000,00 PLN w charakterze głównego wykonawcy;

-       zapewnią, aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane bezpośrednio pod nadzorem osób legitymujących się posiadaniem uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalnościach: konstrukcyjno -  budowlanej, sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, elektrycznych;

Wymagane dokumenty:

-     wykaz  zrealizowanych   zadań   w   ciągu   ostatnich  5 lat  o  zakresie podobnym rodzajem robót i wartości  min. 200 000,00 PLN do przetargowego   z określeniem ich wartości i zakresu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (np.  protokoły odbioru robót, referencje itp.) – Załącznik nr 4 do SIWZ;

-    wykaz kluczowego personelu przewidzianego do realizacji zamówienia wraz z odpisem uprawnień  budowlanych w wymaganych specjalnościach oraz aktualne zaświadczenia Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa – Załącznik nr 5 do SIWZ;

 

3.      Art. 22 ust. 1 pkt. 3

Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.:

-       posiadają środki finansowe na podstawowym rachunku bankowym lub zdolność kredytową w wysokości min. 200 000,00 PLN.;

-     są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min.

      100 000,00 PLN;

Wymagane dokumenty:

·         informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość  posiadanych środków  finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona  nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert na  kwotę min. 100 000,00 PLN;

·         polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na kwotę min. 100 000,00 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie  ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że wybrany Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu.

4.      Art. 22 ust. 1 pkt. 4

 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisany w art. 24 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych).

Wymagane dokumenty:

·         aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie  zdrowotne
i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

·         oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.

 

Zamawiający nie zawrze umowy ramowej, nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów, nie dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (50,00 zł) można odebrać osobiście lub za zaliczeniem pocztowym /po uprzednim pisemnym zgłoszeniu/ w siedzibie Zamawiającego, Wydział Techniczno Inwestycyjny, w pokoju 114, w godz. 8.00 do 15.00, tel. 0 87 73 24 120 lub 0 87 73 24 122, fax. 0 87 428 52 41.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego  www.bip.gizycko.pl w zakładce: //przetargi.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych  w dniu: 10 sierpnia 2009 r., pod poz. 273012 - 2009.

 

 

 

Załącznik nr 1 - dokumentacja techniczna

Załącznik nr 2 - SIWZ  

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 10.08.2009
Dokument wytworzony przez: Wydział Techniczno-Inwestycyjny (WT)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Grzegorz Witkowski
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 10 sierpnia 2009 14:51
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 3761
07 września 2009 14:22 (Małgorzata Kulas) - Zmiana treści dokumnetu.
07 września 2009 11:32 (Małgorzata Kulas) - Zmiana treści dokumnetu.
07 września 2009 11:30 (Małgorzata Kulas) - Zmiana treści dokumnetu.