Przetargi - archiwum

Budowa zadaszenia i infrastruktury drogowej w okolicach Targowiska Miejskiego w Giżycku /do 27 sierpnia/

 OGŁOSZENIE  O  WYNIKU  POSTĘPOWANIA

Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) informuję, że
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Budowa zadaszenia
i infrastruktury drogowej w okolicach Targowska Miejskiego w Giżycku” wybrana została do realizacji ww zamówienia oferta:

 

 

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert

Numer oferty

Liczba pkt w kryterium cena 100,00

Liczba pkt w kryterium ....................

Liczba pkt w kryterium ....................

Liczba pkt w kryterium ....................

Liczba pkt w kryterium ....................

Razem

1.

322,04

 

 

 

 

322,04

2.

352,60

 

 

 

 

352,60

3.

353,72

 

 

 

 

353,72

4.

400,00

 

 

 

 

400,00

5.

324,08

 

 

 

 

324,08

 


 

 

 

 

Gmina Miejska Giżycko

 

 

 

al. 1 Maja 14,11-500 Giżycko

www.gizycko.um.gov.pl

 

ogłasza przetarg nieograniczony

na wykonanie zadania:

 

„Budowa zadaszenia i infrastruktury drogowej w okolicach Targowiska Miejskiego w Giżycku”

 

wspólny słownik zamówień (CPV)

 

                                    45223200-8         Roboty konstrukcyjne

                            45233120-6         Roboty w zakresie budowy dróg

                                               45232400-6         Roboty w zakresie kanałów ściekowych

                                           45316110-9         Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego

                                           31321000-3         Linie energetyczne

                                           45333000-0         Roboty instalacyjne gazowe

                                    45112710-5         Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

 

 

Przedmiot zamówienia:

1. Budowa zadaszenia ciągu komunikacyjnego

     a)    Wykonanie i montaż wiaty o konstrukcji stalowej pokrytej poliwęglanem komorowym    wraz z zasileniem i instalacją oświetleniową o powierzchni zabudowy ( w obrysie słupów)                                                                                                       837,77 m²                                                   

 

      b)  kanalizacja deszczowa:

kolektor deszczowy PCV dn= 250  mm                                                                              60,00 m                     kolektor deszczowy PCV  dn= 200  mm                                                                             16,20 m       przykanaliki z rur PCV     dn= 160 mm                                                                               61,80 m

studnie rewizyjne              dn=1,0 m                                                                                          5 szt

 

 

  2. Budowa infrastruktury drogowej w okolicy Targowiska Miejskiego w Giżycku.

 

      a)  roboty drogowe:

                 nawierzchnia wiążąca i ścieralna z betonu asfaltowego                                                   1382 m²

               na podbudowie w krawężniku betonowym

 nawierzchnie  z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm

 na podbudowie w krawężniku betonowym                                                                       3127 m²

 chodniki z betonowej kostki brukowej gr.6 cm

                na podbudowie z obrzeżem                                                                                              1442 m²

                wykonanie trawników                                                                                                       3560 m²

                schody terenowe i podjazd                                                                                                   65 m²

 

      b)  kanalizacja deszczowa:

  kolektor deszczowy PCV dn=400 mm                                                                                 5,00 m

  kolektor deszczowy PCV dn=300 mm                                                                            165,00 m

  kolektor deszczowy PCV dn=250 mm                                                                              97,00 m

                przykanaliki z rur PCV dn= 200 mm                                                                                 91,50 m

  studzienki ściekowe z wpustami ulicznymi                                                                           16 szt

                     studnie rewizyjne dn=1,2 m                                                                                              17 szt

 

 

        c)  przebudowa gazociągu:

                   gazociąg z rur PE dz 160 mm                                                                                              31,40 m            przedłużenie rury ochronnej                                                                                                 2, 00 m

        d) roboty elektryczne:

    kablowa linia oświetleniowa                                                                                                   666 m

    słupy oświetleniowe z latarniami                                                                                             16 kpl.

    przebudowa kolizji energetycznych wg projektu wykonawczego                                             1 kpl.

e)  oznakowanie:

                    oznakowanie pionowe                                                                                                                       10 szt

                    oznakowanie poziome                                                                                                          88,00m²

 

 

 Zakres obejmuje również demontaż istniejących słupów oświetleniowych z wyposażeniem  oraz rozbiórkę nawierzchni istniejącego parkingu w celu wykonania projektowanego zagospodarowania terenu.

Słupy oświetleniowe z wyposażeniem uzyskane z demontażu należy przewieźć w miejsce    wskazane przez  Zamawiającego.

Materiał uzyskany z rozbiórki parkingu  należy w sposób posegregowany przewieźć i złożyć    w miejsce wskazane przez Zamawiającego.

Zamawiający wymaga aby w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia zapewniony był bezpieczny dojazd do istniejących budynków.

 

                                                                                                                                                                             

   Termin realizacji zamówienia został podzielony na dwa zakresy robót:

          Zakres   I – termin do 30 marca 2010 r. z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie

           - wykonanie zakresu z punktu 1 opisu przedmiotu zamówienia

          Zakres  II – termin do 30 czerwca 2010 r.

           - wykonanie zakresu z punktu 2 opisu przedmiotu zamówienia

Zamawiający  przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego.

Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości:15 000,00  PLN

(słownie: piętnaście tysięcy złotych)  przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w formie określonej w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych art. 45 ust. 6 i 7, tj.: w pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest  zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez  podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy

 z dnia  9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości

 (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.).

 

Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto:

Bank BGŻ 77 2030 0045 1110 0000 0170 2330

Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego,  pok. 101.

Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.

 

Termin składania ofert upływa dnia  27. 08. 2009 r. o godz. 12.00.

Oferty osobiście dostarczone do siedziby Zamawiającego należy złożyć w Sekretariacie Urzędu

Miejskiego w Giżycku, al. 1 Maja 14, pok. nr 104.

Termin związania ofertą – 30 dni.

Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 27. 08. 2009 r. o godz. 12.10 w siedzibie 

Zamawiającego, Urząd Miejski, al. 1 Maja 14, 11 – 500 Giżycko, pok. 106.               

 

Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:

                -              co do przedmiotu zamówienia:

       Róża Cudzanowska          -              Naczelnik Wydziału Techniczno -

                                                                Inwestycyjnego

                                                                Urzędu Miejskiego w Giżycku,

                                                                tel. 0 87 73 24 122 lub 0 87 73 24 120.

                -             co do procedury:

       Mariola Tafil                       -           Inspektor Wydziału Ogólnego 

                                                                Urzędu Miejskiego w Giżycku,

                                                                 tel. 0 87 73 24 143.

 

Kryteria oceny i wyboru oferty:  cena 100 %.

W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy – Prawo zamówień publicznych, tj.:

Art. 22 ust. 1 pkt. 1

Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają  obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.:

-   prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy

 z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej;

Wymagane dokumenty:

·         Kopia aktualnego  odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub  zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

Art. 22 ust. 1 pkt. 2

Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym

i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów  do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.:

-           wykonali w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia na wartość  nie mniejszą niż  500 000,00 PLN w charakterze głównego wykonawcy w odniesieniu do robót określonych  w punkcie 1 przedmiotu zamówienia oraz na wartość  nie mniejszą niż  500 000,00 PLN w charakterze głównego wykonawcy w odniesieniu do robót określonych w punkcie 2 przedmiotu zamówienia .  

-     zapewnią, aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane bezpośrednio pod nadzorem osób legitymujących się posiadaniem uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalności: drogowej; konstrukcyjno-budowlanej; sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych; sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych; sieci, instalacji i urządzeń gazowych.

 

 

Wymagane dokumenty:

 

·         wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem  i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. (np: protokoły odbioru robót, referencje itp.) – załącznik nr 4 do SIWZ;

·         wykaz personelu przewidzianego do realizacji zamówienia wraz z odpisem uprawnień budowlanych  w wymaganej specjalności oraz aktualne zaświadczenie Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa  – załącznik nr 5  do SIWZ;

Art. 22 ust. 1 pkt. 3

Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie  zamówienia, tj.:

-          posiadają środki finansowe na podstawowym rachunku bankowym lub zdolność kredytową w wysokości min. 200 000,00 PLN.;

-          są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 200 000,00 PLN;

Wymagane dokumenty:

·         oświadczenie, że Wykonawca posiada na podstawowym rachunku bankowym środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 200 000,00 PLN;

·         polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na kwotę   min. 200 000,00 PLN od odpowiedzialności cywilnej     w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dopuszcza się załączenie        w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca zostanie  ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że wybrany wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu.

 

Art. 22 ust. 1 pkt. 4

Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisane

w art. 24 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych).

Wymagane dokumenty:

·         aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie  zdrowotne
i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż              3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

·         oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.

 

 

 

Zamawiający nie zawrze umowy ramowej, nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów, nie dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku okoliczności :

 

  • terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zmiany terminu o którym mowa w § 3 ust. 3 Umowy,
  • wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT,
  • zmiany osobowej podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa w warunkach opisanych w § 4 wzoru umowy, w przypadku gdy Wykonawca wykonuje umowę przy  pomocy podwykonawców, w zakresie zgodnym z SIWZ,
  • dotyczących zatrudnienia podwykonawców w przypadku gdy Wykonawca oświadczył, iż wykona umowę osobiście, w zakresie SIWZ,
  • zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku konieczności wprowadzenia zmian projektowych,
  • zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku konieczności zlecenia   robót dodatkowych,

·      zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia klęski żywiołowej,

  • zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku uzasadnionych utrudnień 

            polegających na  zabezpieczeniu ciągłego dojazdu do istniejących budynków.

 

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (120,0 zł) można odebrać osobiście lub za zaliczeniem pocztowym /po uprzednim pisemnym zgłoszeniu/ w siedzibie Zamawiającego, Wydział Techniczno Inwestycyjny, w pokoju 114, w godz. 8.00 do 15.00, tel. 0 87 73 24 120 lub 0 87 73 24 122, fax. 0 87 428 52 41.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego  www.bip.gizycko.pl w zakładce: //przetargi.

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu: 31.097.2009 r.  pod poz.  1244492009.

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 20.08.2009 r. pod. Poz. 287370-2009.

 

 

DO OTWARCIA ZAŁĄCZNIKÓW DO SIWZ NIEZBĘDNE JEST POBRANIE WSZYSTKICH 4 CZĘŚCI .RAR

 

Przedsiębiorstwa Zaopatrzenia Rolnictwa CHEMI – PLON Sp. z o.o., ul. Suwalska 27, 11-500 Giżycko

 

 

 

U z a s a d n i e n i e

Oferta najkorzystniejsza cenowo.

 

  W przedmiotowym postępowaniu oferty złożyli Wykonawcy:

  1. Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Konstytucji 3 Maja 1A,
    19-500 Gołdap;
  2. Konsorcjum: Spółdzielnia Wielobranżowa NIEGOCIN, ul. Mazurska 3,
    11-500 Giżycko; Przedsiębiorstwo Budowlane GROCHOCKI, ul. Okrężna 10, Wilkasy, 11-500 Giżycko;
  3. Dekpol Sp. z o.o., ul. Gajowa 31, 83-251 Pinczyn;
  4. Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Rolnictwa CHEMI – PLON sp. z o.o., ul. Suwalska 27, 11-500 Giżycko;
  5. Metromex S.A., Stare Miasto 4/6/10, 10-027 Olsztyn.

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 31.07.2009
Dokument wytworzony przez: Wydział Techniczno-Inwestycyjny (WT)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Dariusz Dowejko
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 31 lipca 2009 14:57
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 4668
09 września 2009 11:25 (Małgorzata Kulas) - Zmiana treści dokumnetu.
09 września 2009 11:24 (Małgorzata Kulas) - Zmiana treści dokumnetu.
20 sierpnia 2009 15:20 (Małgorzata Kulas) - Zmiana treści dokumnetu.