OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA
Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) informuję, że
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Budowa zadaszenia
i infrastruktury drogowej w okolicach Targowska Miejskiego w Giżycku” wybrana została do realizacji ww zamówienia oferta:
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
Numer oferty |
Liczba pkt w kryterium cena 100,00 |
Liczba pkt w kryterium .................... |
Liczba pkt w kryterium .................... |
Liczba pkt w kryterium .................... |
Liczba pkt w kryterium .................... |
Razem |
1. |
322,04 |
|
|
|
|
322,04 |
2. |
352,60 |
|
|
|
|
352,60 |
3. |
353,72 |
|
|
|
|
353,72 |
4. |
400,00 |
|
|
|
|
400,00 |
5. |
324,08 |
|
|
|
|
324,08 |
Gmina Miejska Giżycko
al. 1 Maja 14,11-500 Giżycko
www.gizycko.um.gov.pl
na wykonanie zadania:
„Budowa zadaszenia i infrastruktury drogowej w okolicach Targowiska Miejskiego w Giżycku”
wspólny słownik zamówień (CPV)
45223200-8 Roboty konstrukcyjne
45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg
45232400-6 Roboty w zakresie kanałów ściekowych
45316110-9 Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego
31321000-3 Linie energetyczne
45333000-0 Roboty instalacyjne gazowe
45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
Przedmiot zamówienia:
a) Wykonanie i montaż wiaty o konstrukcji stalowej pokrytej poliwęglanem komorowym wraz z zasileniem i instalacją oświetleniową o powierzchni zabudowy ( w obrysie słupów) 837,77 m²
b) kanalizacja deszczowa:
kolektor deszczowy PCV dn= 250 mm 60,00 m kolektor deszczowy PCV dn= 200 mm 16,20 m przykanaliki z rur PCV dn= 160 mm 61,80 m
studnie rewizyjne dn=1,0 m 5 szt
2. Budowa infrastruktury drogowej w okolicy Targowiska Miejskiego w Giżycku.
a) roboty drogowe:
nawierzchnia wiążąca i ścieralna z betonu asfaltowego 1382 m²
na podbudowie w krawężniku betonowym
nawierzchnie z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm
na podbudowie w krawężniku betonowym 3127 m²
chodniki z betonowej kostki brukowej gr.6 cm
na podbudowie z obrzeżem 1442 m²
wykonanie trawników 3560 m²
schody terenowe i podjazd 65 m²
b) kanalizacja deszczowa:
kolektor deszczowy PCV dn=400 mm 5,00 m
kolektor deszczowy PCV dn=300 mm 165,00 m
kolektor deszczowy PCV dn=250 mm 97,00 m
przykanaliki z rur PCV dn= 200 mm 91,50 m
studzienki ściekowe z wpustami ulicznymi 16 szt
studnie rewizyjne dn=1,2 m 17 szt
c) przebudowa gazociągu:
gazociąg z rur PE dz 160 mm 31,40 m przedłużenie rury ochronnej 2, 00 m
d) roboty elektryczne:
kablowa linia oświetleniowa 666 m
słupy oświetleniowe z latarniami 16 kpl.
przebudowa kolizji energetycznych wg projektu wykonawczego 1 kpl.
e) oznakowanie:
oznakowanie pionowe 10 szt
oznakowanie poziome 88,00m²
Zakres obejmuje również demontaż istniejących słupów oświetleniowych z wyposażeniem oraz rozbiórkę nawierzchni istniejącego parkingu w celu wykonania projektowanego zagospodarowania terenu.
Słupy oświetleniowe z wyposażeniem uzyskane z demontażu należy przewieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
Materiał uzyskany z rozbiórki parkingu należy w sposób posegregowany przewieźć i złożyć w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
Zamawiający wymaga aby w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia zapewniony był bezpieczny dojazd do istniejących budynków.
Termin realizacji zamówienia został podzielony na dwa zakresy robót:
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego.
Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości:15 000,00 PLN
(słownie: piętnaście tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w formie określonej w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych art. 45 ust. 6 i 7, tj.: w pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.).
Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto:
Bank BGŻ 77 2030 0045 1110 0000 0170 2330
Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego, pok. 101.
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.
Termin składania ofert upływa dnia 27. 08. 2009 r. o godz. 12.00.
Oferty osobiście dostarczone do siedziby Zamawiającego należy złożyć w Sekretariacie Urzędu
Miejskiego w Giżycku, al. 1 Maja 14, pok. nr 104.
Termin związania ofertą – 30 dni.
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 27. 08. 2009 r. o godz. 12.10 w siedzibie
Zamawiającego, Urząd Miejski, al. 1 Maja 14, 11 – 500 Giżycko, pok. 106.
Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
- co do przedmiotu zamówienia:
Róża Cudzanowska - Naczelnik Wydziału Techniczno -
Inwestycyjnego
Urzędu Miejskiego w Giżycku,
tel. 0 87 73 24 122 lub 0 87 73 24 120.
- co do procedury:
Mariola Tafil - Inspektor Wydziału Ogólnego
Urzędu Miejskiego w Giżycku,
tel. 0 87 73 24 143.
Kryteria oceny i wyboru oferty: cena 100 %.
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy – Prawo zamówień publicznych, tj.:
Art. 22 ust. 1 pkt. 1
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.:
- prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy
z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej;
Wymagane dokumenty:
· Kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Art. 22 ust. 1 pkt. 2
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.:
- wykonali w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia na wartość nie mniejszą niż 500 000,00 PLN w charakterze głównego wykonawcy w odniesieniu do robót określonych w punkcie 1 przedmiotu zamówienia oraz na wartość nie mniejszą niż 500 000,00 PLN w charakterze głównego wykonawcy w odniesieniu do robót określonych w punkcie 2 przedmiotu zamówienia .
- zapewnią, aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane bezpośrednio pod nadzorem osób legitymujących się posiadaniem uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalności: drogowej; konstrukcyjno-budowlanej; sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych; sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych; sieci, instalacji i urządzeń gazowych.
Wymagane dokumenty:
· wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. (np: protokoły odbioru robót, referencje itp.) – załącznik nr 4 do SIWZ;
· wykaz personelu przewidzianego do realizacji zamówienia wraz z odpisem uprawnień budowlanych w wymaganej specjalności oraz aktualne zaświadczenie Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa – załącznik nr 5 do SIWZ;
Art. 22 ust. 1 pkt. 3
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.:
- posiadają środki finansowe na podstawowym rachunku bankowym lub zdolność kredytową w wysokości min. 200 000,00 PLN.;
- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 200 000,00 PLN;
Wymagane dokumenty:
· oświadczenie, że Wykonawca posiada na podstawowym rachunku bankowym środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 200 000,00 PLN;
· polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na kwotę min. 200 000,00 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że wybrany wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu.
Art. 22 ust. 1 pkt. 4
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisane
w art. 24 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych).
Wymagane dokumenty:
· aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne
i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
· oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający nie zawrze umowy ramowej, nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów, nie dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku okoliczności :
· zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia klęski żywiołowej,
polegających na zabezpieczeniu ciągłego dojazdu do istniejących budynków.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (120,0 zł) można odebrać osobiście lub za zaliczeniem pocztowym /po uprzednim pisemnym zgłoszeniu/ w siedzibie Zamawiającego, Wydział Techniczno Inwestycyjny, w pokoju 114, w godz. 8.00 do 15.00, tel. 0 87 73 24 120 lub 0 87 73 24 122, fax. 0 87 428 52 41.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.gizycko.pl w zakładce: //przetargi.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu: 31.097.2009 r. pod poz. 1244492009.
DO OTWARCIA ZAŁĄCZNIKÓW DO SIWZ NIEZBĘDNE JEST POBRANIE WSZYSTKICH 4 CZĘŚCI .RAR
Przedsiębiorstwa Zaopatrzenia Rolnictwa CHEMI – PLON Sp. z o.o., ul. Suwalska 27, 11-500 Giżycko
U z a s a d n i e n i e
Oferta najkorzystniejsza cenowo.
W przedmiotowym postępowaniu oferty złożyli Wykonawcy:
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku