WT.GW.222-25/38-41/09 Giżycko, 21 sierpnia .2009 r.
Zamawiający: Burmistrz Miasta Giżycka, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
Nazwa zamówienia:
„Budowa portu pasażerskiego EKO – MARINA w Giżycku”
Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) informuję, że
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Budowa portu pasażerskiego EKO – MARINA w Giżycku” wybrana została do realizacji ww zamówienia oferta
Konsorcjum: Hydrobudowa S.A. – lider Konsorcjum, ul. Grunwaldzka 135,
80-264 Gdańsk, oraz Przedsiębiorstwo Budowlane M. Minikowicz, M. Minikowicz Sp. j.,
ul. I Dywizji im. T. Kościuszki 8A lok. 1, 11-500 Giżycko.
U z a s a d n i e n i e
Oferta najkorzystniejsza cenowo.
W przedmiotowym postępowaniu oferty złożyli Wykonawcy:
Załącznik:
- Druk ZP – 21
Gmina Miejska Giżycko
al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
Na wykonanie zadania :
„Budowa portu pasażerskiego EKO-MARINA w Giżycku”
Wspólny słownik zamówień (CPV) :
CPV – 45241000-8 : budowa portów
CPV – 45212172-2 : roboty budowlane w zakresie ośrodków rekreacyjnych
Przedmiotem zamówienia jest :
Budowa portu pasażerskiego EKO - MARINA w Giżycku.
W ramach zadania Budowa portu pasażerskiego EKO - MARINA w Giżycku. przewiduje się realizację: - zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku hali sportowej Mamry na budynek główny EKO-MARINY o pow. zabudowy 1144,10 m2 , pow. użytkowej 2431,60 m2 , kubaturze 9738,00 m3 - budowa pawilonu techniczno-gospodarczego nr 2 o pow. zabudowy 170,00 m2, pow. użytkowej 146,50 m2 , kubaturze 850,00 m3 - budowa sanitariatu o pow. zabudowy 252,20 m2 , pow. użytkowej 412,70 m2, kubaturze 1800,00 m3 wraz z infrastrukturą techniczną tj. drogi, chodniki, parkingi, kanalizacja deszczowa / drugi ciąg odprowadzający wody deszczowe z terenu, dachów i parkingów EKO-MARINY / oświetlenie terenu w Giżycku ul. Kolejowa na działkach o numerach geodezyjnych 312/6, 316/2, 316/1, 313/2, 302/34 - przebudowa nabrzeża manewrowo-spacerowego z wyposażeniem cumowniczym, przebudowa pirsu, budowa slipu z pirsami pod podnośnik bramowy z pochylnią oraz pirsu pasażerskiego, budowa falochronu z przepustem, keje cumownicze i keja serwisowa z instalacją wodociągową, sieci energetyczne do zasilania jednostek pływających i oświetlenie części nad wodą z ich zasilaniem, położonego na działkach nr 313/2, 315, 317, 314/2, 312/6, 316/2, 316/1.
Do obowiązków Wykonawcy należy:
1) wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z:
a) dokumentacją projektową, stanowiącą załącznik do SIWZ,
b) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, stanowiącą załącznik do SIWZ,
c) specyfikacją istotnych warunków zamówienia,
d) ofertą Wykonawcy,
e) przepisami techniczno-budowlanymi,
f) obowiązującymi normami,
g) zasadami wiedzy technicznej,
h) harmonogramem rzeczowo-finansowym
Każda propozycja zmiany technologii prowadzonych robót oraz użytych materiałów, jeśli dokonanie takich zmian wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy, musi być uzgodniona z Zamawiającym i projektantem, nie może to jednak podwyższyć ceny ofertowej zaoferowanej przez Wykonawcę w ofercie.
2) wykonanie i utrzymanie na swój koszt zaplecza, zapewnienie mediów niezbędnych do realizacji robót budowlanych, zabezpieczenie mienia znajdującego się na terenie budowy, a także prowadzenie robót zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, p.poż, sanitarnymi oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa.
3) przedłożenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - przed przekazaniem placu budowy przez Zamawiającego w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy.
4) w czasie realizacji robót:
a) zapewnienie ciągłego kierownictwa nad prowadzonymi robotami przez osobę uprawnioną, zgodnie z wpisem do dziennika budowy, ustanowienie kierowników robót.
b) utrzymanie terenu budowy i stanowisk roboczych w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie niepotrzebnych urządzeń pomocniczych i prowizorycznych, zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,
c) umożliwienie przeprowadzenia odbioru robót,
d) zabezpieczenie i oznakowanie terenu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz dbanie o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania,
5) prowadzenie na bieżąco dokumentacji budowy (dziennika budowy i książki obmiarów).
6) ścisłe przestrzeganie terminów i rzeczowego wykonania robót określonych
w harmonogramie rzeczowo-finansowym.
7) umożliwienie wstępu na teren budowy organom nadzoru budowlanego, do których należy wykonywanie zadań określonych w Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz do udostępnienia im danych i informacji wymaganych tą ustawą.
8) wykonawca jest zobowiązany stosować się do wszystkich poleceń i instrukcji Inspektora nadzoru ustnych i zapisanych w Dzienniku budowy, które są zgodne z obowiązującymi normami i przepisami.
9) po zakończeniu robót - uporządkowanie i przekazanie Zamawiającemu terenu budowy wraz z przedmiotem niniejszej umowy w terminie ustalonym na dzień odbioru końcowego robót.
10) zgłoszenie Zamawiającemu wpisem do dziennika budowy wykonanych robót ulegających zakryciu,
11) naprawienie i doprowadzenie na swój koszt do stanu poprzedniego, w przypadku spowodowania szkody a także zniszczenia lub uszkodzenia już wykonanych robót, ich części bądź urządzeń (po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego),
12) postępowanie z odpadami powstałymi w toku wykonywania robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie środowiska.
13) pracownicy Wykonawcy zobowiązani są na budowie przebywać w firmowych oznaczonych rozpoznawalnym znakiem firmy ubraniach.
14) wykonawca udostępni teren budowy dla wykonawcy wyłonionego do realizacji sieci wodnej, kanalizacyjnej, deszczowej i sanitarnej.
15) przekazanie Zamawiającemu po zakończeniu budowy jednego egzemplarza dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej z naniesionymi zmianami, które wynikły w trakcie realizacji robót.
16) osiągnięcie wskaźników, rezultatów i celu projektu zgodnie z aktualnym wnioskiem
o dofinansowanie projektu ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia
i Mazury 2007 - 2013 5.1.4 Infrastruktura portowa oraz zgodnie z załącznikiem Charakterystyka proponowanych technologii, elementów i parametrów technicznych inwestycji.
17) poniesienie opłat i innych kosztów, a w tym między innymi wymaganych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie.
18) Wykonawca zobowiązuje się w roku 2009 wykonać roboty budowlane na kwotę nie mniejszą niż 7542614,55 zł (słownie: siedem milionów pięćset czterdzieści dwa tysiące sześćset czternaście złotych pięćdziesiąt pięć groszy).
Ø Bezwzględnie wymagany termin wykonania zamówienia – 30 września 2010 roku.
Ø Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego.
Ø Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 200000,00 PLN przed upływem terminu składania ofert w jednej lub w kilku z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz.1058), zwanej dalej Prawem zamówień publicznych. Przepis art. 45 ust. 6 Prawa zamówień publicznych brzmi: Art. 45. 6. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158, z późn.zm). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 77 2030 0045 1110 0000 0170 2330 z dopiskiem wadium Budowa portu pasażerskiego EKO-MARINA w Giżycku Wadium musi, pod rygorem wykluczenia wykonawcy, znaleźć się na rachunku zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Kopię dowodu wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu należy dołączyć do oferty. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w ust.1 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą.
Ø Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.
Ø Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Ø Nie będzie zawierana umowa ramowa.
Ø Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów.
Ø Nie będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
Ø Termin składania ofert upływa 12.08.2009 r. o godz. 12.00.
Ø Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego złożyć w sekretariacie pok. 104 lub wysłać na adres: Urząd Miejski, al. Maja 14, 11 - 500 Giżycko
Ø Termin związania ofertą – 30 dni.
Ø Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pokoju 106 w dniu 12.08.2009 r. o godz. 12.10.
Ø Osoby upoważnione do kontaktów z Wykonawcami:
Róża Cudzanowska – Naczelnik Wydziału Techniczno-Inwestycyjnego
odnośnie przedmiotu zamówienia Urzędu Miejskiego w Giżycku
tel. 0-87 73 24 120 lub 0-87 73 24 122,
fax. 087 428 52 41.
Mariola Tafil – Inspektor Wydziału Ogólnego
odnośnie procedury Urzędu Miejskiego w Giżycku
tel. 087 73 24 143, fax. 087 428 52 41.
Ø Kryteria oceny i wyboru oferty: cena 100 %.
Ø Zgodnie z art. 22 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dołączą do oferty oświadczenia i dokumenty określone w pkt 6 SIWZ.
Ø w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda: a) oświadczenia Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
Ø W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, Zamawiający żąda:
a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
Ø W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, Zamawiający żąda: a) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uzna roboty budowlane wykonane w zakresie CPV 45212172-2 lub CPV 45212000-6 lub CPV 45212140-9, których wartość realizowanego obiektu musi wynosić nie mniej niż 4.000.000,00 zł, a powierzchnia użytkowa obiektu nie mniejsza niż 1000 m2 oraz w zakresie CPV 45241000-8 lub CPV 45242200-7 lub CPV 45242210-0, których wartość realizowanego obiektu musi wynosić nie mniej niż 1.500.000,00 zł. b) wykaz kluczowego personelu przewidzianego do realizacji zamówienia wraz z odpisem uprawnień budowlanych w wymaganych specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej, - drogowej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - hydrotechnicznej oraz aktualne zaświadczenia Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa - Załącznik nr 5 do SIWZ; c) wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ. 4) w celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda: a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert w kwocie nie mniejszej niż 3.000.000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych). b) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie mniejszą niż 5.000.000,00 zł.(słownie: pięć milionów złotych). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w SIWZ w pkt 6 ppkt 2) a), b), c), d) - składa dokument lub dokumenty, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 24 maja 2006 r. Nr 87, poz.605, zm. Dz. U. Nr 188 z 2008 r.).
UWAGA: Dokumenty, o których mowa w punkcie 6 SIWZ muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów niżej wymienionych, według formuły: spełnia - nie spełnia..
Ø Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda: a) oświadczenia Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 2) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, Zamawiający żąda: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3) w celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, Zamawiający żąda: a) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uzna roboty budowlane wykonane w zakresie CPV 45212172-2 lub CPV 45212000-6 lub CPV 45212140-9, których wartość realizowanego obiektu musi wynosić nie mniej niż 4.000.000,00 zł, a powierzchnia użytkowa obiektu nie mniejsza niż 1000 m2 oraz w zakresie CPV 45241000-8 lub CPV 45242200-7 lub CPV 45242210-0, których wartość realizowanego obiektu musi wynosić nie mniej niż 1.500.000,00 zł. d) wykaz kluczowego personelu przewidzianego do realizacji zamówienia wraz z odpisem uprawnień budowlanych w wymaganych specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej, - drogowej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - hydrotechnicznej oraz aktualne zaświadczenia Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa - Załącznik nr 5 do SIWZ; e) wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ. 4) w celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda: a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert w kwocie nie mniejszej niż 3.000.000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych). b) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie mniejszą niż 5.000.000,00 zł.(słownie: pięć milionów złotych).
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego lub przesyłką pocztową po uprzednim pisemnym zgłoszeniu w Wydziale Techniczno-Inwestycyjnym pok. 113, w godz. 8.00 do 15.00, tel. 087 73 24 120 lub 087-73 24 122, fax. 087-428 5241, bądź na stronie internetowej www.bip.gizycko.pl w zakładce przetargi.
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych pod Nr 92351-2009
w dniu 12 czerwca 2009 roku.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało opublikowane Biuletynie Zamówień Publicznych
w 26.06.2009 r. pod poz. 210752 – 2009.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało opublikowane Biuletynie Zamówień Publicznych
w 13.07.2009 r. pod poz. 235718 – 2009.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało opublikowane Biuletynie Zamówień Publicznych
w 22.07.2009 r. pod poz. 248908 – 2009.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało opublikowane Biuletynie Zamówień Publicznych
w 28.07.2009 r. pod poz. 256278 – 2009.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 31. 07. 2009 r. pod poz. 262018– 2009.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 05. 08. 2009 r. pod poz. 267920 – 2009.
do pobrania
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Projekt pn. „Budowa portu pasażerskiego EKO-MARINA w Giżycku"
współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013
|
|
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku