Przetargi - archiwum

Dostawa i uruchomienie sprzętu związanego z rozbudową monitoringu miejskiego w Giżycku /do 16 czerwca/

PO.52222/08-7/09                                                                 Giżycko, 23 czerwca 2009 r.

 

 

Zamawiający:   Burmistrz Miasta Giżycka, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko

Nazwa zamówienia: „Dostawa i uruchomienie sprzętu związanego z rozbudową monitoringu miejskiego w Giżycku”

 

OGŁOSZENIE  O  WYNIKU  POSTĘPOWANIA

 

  Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) informuję, że
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa i uruchomienie sprzętu związanego z rozbudową monitoringu miejskiego w Giżycku” wybrana została do realizacji ww zamówienia oferta:

 

  Crowley Data Poland Spółka z o. o, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa

 

U z a s a d n i e n i e

Oferta najkorzystniejsza cenowo.

 

  W przedmiotowym postępowaniu oferty złożyli Wykonawcy:

  1. Centrum Informatyki ZETO S.A., ul. Skorupska 2, 15-048 Białystok,
  2. Crowley Data Poland Spółka z o.o., ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,
  3. Przedsiębiorstwo Telekomunikacyjne TELŁĄCZ, ul. Studzienna 2, 15-771 Białystok,
  4. EWTEL, Zbigniew Kuriata, ul. Pułaskiego 133/29, 15-337 Białystok.

 

Załącznik:  Druk ZP - 21

 

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert

Numer oferty

Liczba pkt w kryterium cena 100,00

Liczba pkt w kryterium ....................

Liczba pkt w kryterium ....................

Liczba pkt w kryterium ....................

Liczba pkt w kryterium ....................

Razem

1.

210,72

 

 

 

 

210,72

2.

400,00

 

 

 

 

400,00

3.

89,52

 

 

 

 

89,52

4.

208,84

 

 

 

 

208,84



 

Burmistrz Miasta Giżycka

al. 1 Maja 14

11-500 Giżycko

www.bip.gizycko.pl

 

zaprasza do składania ofert w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania:

 

Dostawa i uruchomienie sprzętu związanego z rozbudową monitoringu miejskiego w Giżycku.

 

Wspólny Słownik Zamówień (CPV) :

34.97.10.00 – 4 Urządzenia bezpośredniego monitorowania

45.31.10.00-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

51.31.00.00-8 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo

45.31.61.10 – 9 - Montaż słupów oświetleniowych

 

Określenie przedmiotu oraz wielkości zamówienia.

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i uruchomienie sprzętu związanego z rozbudową monitoringu miejskiego w Giżycku.

 

2. Proponowany sprzęt musi być fabrycznie nowy i zgodny z zasadniczymi wymaganiami specyfikacji technicznej

3. Zakres robót :

a)  Projekty i pozwolenia wymagane do wykonania montażu i instalacji urządzeń.

b)  Dostawa sprzętu do siedziby ZAMAWIAJĄCEGO.

c)  Montaż dostarczonych szaf aparaturowych  i instalacja dostarczonych urządzeń.

d)  Montaż i uruchomienie dostarczonych kamer w następujących lokalizacjach:

·         Dworzec kolejowy ul. Kolejowa – na budynku dworca,

·         Skrzyżowanie ul. Warszawska i ul. Dąbrowskiego – na istniejącym słupie energetycznym,

·         Skrzyżowanie ul. Staszica i ul. Jagiełły - na istniejącym słupie energetycznym,

·         Skrzyżowanie ul. Smętka i ul. Jagiełły - na istniejącym słupie energetycznym,

·         Wzgórze św. Brunona - na istniejącym słupie energetycznym,

·         Skrzyżowanie ul. 1 Dyw. im.: T. Kościuszki i ul. Nowowiejska – wymagana budowa nowego słupa,

·         Skrzyżowanie ul. Wodociągowa i ul. 1 Dyw. im.: T. Kościuszki – wymagana budowa nowego słupa,

·         Ul. Królowej Jadwigi 6 - na istniejącym słupie energetycznym,

·         Ul. Warszawska - pasaż, w pobliżu pierwszej fontanny od strony ul. Dąbrowskiego  – wymagana budowa nowego słupa.

Każdy z wykonawców powinien przeprowadzić wizje lokalną miejsca instalacji kamer celem sprawdzenia warunków wykonywania prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do wyceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy.

 

e)  Przeniesienie istniejących urządzeń do nowych szaf aparaturowych

f) Wykonanie połączenia końcówki istniejącego kabla transmisyjnego z     odbiornikami przeniesionymi do nowych szaf

g) Wykonanie okablowania urządzeń w szafach

h)  Uruchomienie systemu monitorowania po przeniesieniu, strojenie torów transmisyjnych.

i)  Przeprowadzenie szkolenia użytkowników systemu min. 8 godz.

4. Okres rękojmi nie może być krótszy niż 24 miesiące.

 

Ø  Bezwzględnie wymagany termin wykonania zadania to 30.10.2009 roku.

Ø  Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Ø  Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Ø  Nie będzie zawierana umowa ramowa.

Ø  Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów.

Ø  Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Ø  Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego.

 

Ø  Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych)

Wadium można wnieść w formie określonej w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych art. 45 ust. 6 i 7, tj. w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).

 

Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy o numerze:

 

Urząd Miejski w Giżycku

11-500 Giżycko

Aleja 1 Maja 14

BANK PEKAO SA

Nr 89 1240 5598 1111 0000 5021 2365.

z dopiskiem „wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę i uruchomienie sprzętu związanego z rozbudową monitoringu miejskiego w Giżycku”.

 

Oryginał dokumentu świadczący o wniesieniu wadium w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego w Giżycku (pokój 101).

 

Ø Termin składania ofert upływa dniem 16 czerwca  2009 roku o godzinie 10:00.

 

Ø Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego, złożyć w sekretariacie pokój 104 lub wysłać na adres: Urząd Miejski, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko.

 

Ø Publiczne otwarcie ofert nastąpi 16 czerwca  2009 roku o godzinie 10:10, w siedzibie Zamawiającego, pokój 106.

 

Ø Termin związania ofertą - 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.

 

Ø Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami są:

Adam Maliszewski, Szef  Pionu Ochrony w Giżycku, tel. 0 87 7324 123.

 

Ø Kryteria oceny ofert: cena - 100%

 

Ø W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone

w art. 22 ust. 1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:

Art. 22 ust. 1 pkt. 1

Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. :

·         prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia                          2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej,

Wymagane dokumenty :

·         aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub  zgłoszenia do ewidencji działalności  gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

 

Art. 22 ust. 1 pkt. 2

Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,  tj. :

·         wykonali w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem zakresowi przetargowemu stanowiącemu przedmiot zamówienia na wartość min. 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych).

Wymagane dokumenty :

·         wykaz zrealizowanych zadań w ciągu ostatnich 3 lat o podobnym charakterze do przetargowego z określeniem ich wartości i zakresu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru) – Załącznik nr 4 do SIWZ.

 

 

Art. 22 ust. 1 pkt. 3

Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.:

·         są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100.000,00 PLN.

 

 

Wymagane dokumenty :

·         polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na  kwotę min. 100.000,00 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że Wybrany wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu.

 

Art. 22 ust. 1 pkt. 4

Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisane  w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych).

Wymagane dokumenty :

·         oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz  składek  na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że  uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

·         oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.

Ø  Formularze zawierające Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście, pobrać ze strony internetowej www.bip.gizycko.pl lub za zaliczeniem pocztowym (po uprzednim pisemnym zgłoszeniu) w siedzibie Zamawiającego,
w pomieszczeniu Monitoringu Miejskiego, w godz.
8.00 do 15.00, tel. (087) 7324 123.

Ø  Ogłoszenie o zamówieniu publicznym zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 28 maja 2009 r. pod poz. 171942-2009.

Ø Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 05 czerwca 2009 r. pod poz. 171942-2009.

Zmiana UZP

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 28.05.2009
Dokument wytworzony przez: Pion Ochrony (PO)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Adam Maliszewski
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 28 maja 2009 15:20
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 4382
23 czerwca 2009 10:10 (Małgorzata Kulas) - Zmiana treści dokumnetu.
08 czerwca 2009 11:13 (Małgorzata Kulas) - Dodanie załącznika.
05 czerwca 2009 09:14 (Małgorzata Kulas) - Zmiana treści dokumnetu.