PO.52222/08-7/09 Giżycko, 23 czerwca 2009 r.
Zamawiający: Burmistrz Miasta Giżycka, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
Nazwa zamówienia: „Dostawa i uruchomienie sprzętu związanego z rozbudową monitoringu miejskiego w Giżycku”
Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) informuję, że
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa i uruchomienie sprzętu związanego z rozbudową monitoringu miejskiego w Giżycku” wybrana została do realizacji ww zamówienia oferta:
Crowley Data Poland Spółka z o. o, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
U z a s a d n i e n i e
Oferta najkorzystniejsza cenowo.
W przedmiotowym postępowaniu oferty złożyli Wykonawcy:
Załącznik: Druk ZP - 21
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
Numer oferty |
Liczba pkt w kryterium cena 100,00 |
Liczba pkt w kryterium .................... |
Liczba pkt w kryterium .................... |
Liczba pkt w kryterium .................... |
Liczba pkt w kryterium .................... |
Razem |
1. |
210,72 |
|
|
|
|
210,72 |
2. |
400,00 |
|
|
|
|
400,00 |
3. |
89,52 |
|
|
|
|
89,52 |
4. |
208,84 |
|
|
|
|
208,84 |
Burmistrz Miasta Giżycka
al. 1 Maja 14
11-500 Giżycko
www.bip.gizycko.pl
zaprasza do składania ofert w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania:
Dostawa i uruchomienie sprzętu związanego z rozbudową monitoringu miejskiego w Giżycku.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV) :
34.97.10.00 – 4 Urządzenia bezpośredniego monitorowania
45.31.10.00-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
51.31.00.00-8 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo
45.31.61.10 – 9 - Montaż słupów oświetleniowych
Określenie przedmiotu oraz wielkości zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i uruchomienie sprzętu związanego z rozbudową monitoringu miejskiego w Giżycku.
|
2. Proponowany sprzęt musi być fabrycznie nowy i zgodny z zasadniczymi wymaganiami specyfikacji technicznej |
3. Zakres robót : a) Projekty i pozwolenia wymagane do wykonania montażu i instalacji urządzeń. b) Dostawa sprzętu do siedziby ZAMAWIAJĄCEGO. c) Montaż dostarczonych szaf aparaturowych i instalacja dostarczonych urządzeń. d) Montaż i uruchomienie dostarczonych kamer w następujących lokalizacjach: · Dworzec kolejowy ul. Kolejowa – na budynku dworca, · Skrzyżowanie ul. Warszawska i ul. Dąbrowskiego – na istniejącym słupie energetycznym, · Skrzyżowanie ul. Staszica i ul. Jagiełły - na istniejącym słupie energetycznym, · Skrzyżowanie ul. Smętka i ul. Jagiełły - na istniejącym słupie energetycznym, · Wzgórze św. Brunona - na istniejącym słupie energetycznym, · Skrzyżowanie ul. 1 Dyw. im.: T. Kościuszki i ul. Nowowiejska – wymagana budowa nowego słupa, · Skrzyżowanie ul. Wodociągowa i ul. 1 Dyw. im.: T. Kościuszki – wymagana budowa nowego słupa, · Ul. Królowej Jadwigi 6 - na istniejącym słupie energetycznym, · Ul. Warszawska - pasaż, w pobliżu pierwszej fontanny od strony ul. Dąbrowskiego – wymagana budowa nowego słupa. Każdy z wykonawców powinien przeprowadzić wizje lokalną miejsca instalacji kamer celem sprawdzenia warunków wykonywania prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do wyceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy.
e) Przeniesienie istniejących urządzeń do nowych szaf aparaturowych f) Wykonanie połączenia końcówki istniejącego kabla transmisyjnego z odbiornikami przeniesionymi do nowych szaf g) Wykonanie okablowania urządzeń w szafach h) Uruchomienie systemu monitorowania po przeniesieniu, strojenie torów transmisyjnych. i) Przeprowadzenie szkolenia użytkowników systemu min. 8 godz. |
4. Okres rękojmi nie może być krótszy niż 24 miesiące. |
|
Ø Bezwzględnie wymagany termin wykonania zadania to 30.10.2009 roku.
Ø Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Ø Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Ø Nie będzie zawierana umowa ramowa.
Ø Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów.
Ø Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Ø Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego.
Ø Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych)
Wadium można wnieść w formie określonej w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych art. 45 ust. 6 i 7, tj. w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy o numerze:
Urząd Miejski w Giżycku
11-500 Giżycko
Aleja 1 Maja 14
BANK PEKAO SA
Nr 89 1240 5598 1111 0000 5021 2365.
z dopiskiem „wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę i uruchomienie sprzętu związanego z rozbudową monitoringu miejskiego w Giżycku”.
Oryginał dokumentu świadczący o wniesieniu wadium w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego w Giżycku (pokój 101).
Ø Termin składania ofert upływa dniem 16 czerwca 2009 roku o godzinie 10:00.
Ø Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego, złożyć w sekretariacie pokój 104 lub wysłać na adres: Urząd Miejski, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko.
Ø Publiczne otwarcie ofert nastąpi 16 czerwca 2009 roku o godzinie 10:10, w siedzibie Zamawiającego, pokój 106.
Ø Termin związania ofertą - 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.
Ø Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami są:
Adam Maliszewski, Szef Pionu Ochrony w Giżycku, tel. 0 87 7324 123.
Ø Kryteria oceny ofert: cena - 100%
Ø W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone
w art. 22 ust. 1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:
Art. 22 ust. 1 pkt. 1
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. :
· prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej,
Wymagane dokumenty :
· aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
Art. 22 ust. 1 pkt. 2
Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. :
· wykonali w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem zakresowi przetargowemu stanowiącemu przedmiot zamówienia na wartość min. 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych).
Wymagane dokumenty :
· wykaz zrealizowanych zadań w ciągu ostatnich 3 lat o podobnym charakterze do przetargowego z określeniem ich wartości i zakresu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru) – Załącznik nr 4 do SIWZ.
Art. 22 ust. 1 pkt. 3
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.:
· są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100.000,00 PLN.
Wymagane dokumenty :
· polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na kwotę min. 100.000,00 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że Wybrany wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu.
Art. 22 ust. 1 pkt. 4
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisane w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych).
Wymagane dokumenty :
· oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
· oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.
Ø Formularze zawierające Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście, pobrać ze strony internetowej www.bip.gizycko.pl lub za zaliczeniem pocztowym (po uprzednim pisemnym zgłoszeniu) w siedzibie Zamawiającego,
w pomieszczeniu Monitoringu Miejskiego, w godz. 8.00 do 15.00, tel. (087) 7324 123.
Ø Ogłoszenie o zamówieniu publicznym zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 28 maja 2009 r. pod poz. 171942-2009.
Ø Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 05 czerwca 2009 r. pod poz. 171942-2009.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku