ABI.030.-01-5/09 Giżycko, 26.02.2009 r.
Zamawiający: Burmistrz Miasta Giżycka, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
Nazwa zamówienia:
„Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego do Urzędu Miejskiego w Giżycku”
Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) Zamawiający informuje, że w przeprowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn.: „Dostawa sprzętu i oprogramowani a komputerowego do Urzędu Miejskiego w Giżycku” wybrana została do realizacji ww zamówienia oferta:
EXON Computer Systems, Andrzej Jassowicz, ul. Widok 16, 87-100 Toruń.
U z a s a d n i e n i e
Oferta najkorzystniejsza cenowo.
W przedmiotowym postępowaniu oferty złożyli Wykonawcy:
1. EXON Computer Systems, Andrzej Jassowicz, ul. Widok 16, 87-100 Toruń,
2. Towarzystwo Handlowe ALPLAST Sp. j., A. Bąk i spółka, ul. Obozowa 5, 78-100 Kołobrzeg;
3. T-MATIC Ełk Sp. z o.o., ul. Wawelska 22H, 19-300 Ełk;
4. Konsorcjum: ATURI Sp. j., D. Wiśniewska, H. Cieluch, ul. Ratuszowa 6, 11-700 Mrągowo; B3 System S.A.,
ul. Taneczna 7, 02-829 Warszawa.
Załącznik:
- Druk ZP – 21
Burmistrz Miasta Giżycka
al. 1 Maja 14
11-500 Giżycko
www.bip.gizycko.pl
zaprasza do składania ofert w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania:
Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego do Urzędu Miejskiego w Giżycku
Wspólny słownik Zamówień (CPV) - 30.21.3000-5 komputery osobiste,
- 30.21.3100-6 komputery przenośne.
Określenie przedmiotu oraz wielkości zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
- 10 szt. markowe (Compaq, Dell, HP, IBM, Siemens lub równoważne) zestawy komputerowe stacjonarne typ 1 z monitorem 17”,
- 4 szt. zestawy komputerowe przenośne typu notebook,
- oprogramowanie (10 szt.) Microsoft Office Basic Edition PL,
- oprogramowanie (14 szt.) Microsoft Windows XP Professional PL,
Ø Bezwzględnie wymagany termin realizacji zamówienia: 14 dni od dnia zawarcia umowy.
Ø Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Ø Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Ø Nie będzie zawierana umowa ramowa.
Ø Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów.
Ø Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Ø Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego.
Ø Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 1000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych)
Wadium można wnieść w formie określonej w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych art. 45 ust. 6 i 7, tj. w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się kasy Urzędu Miejskiego w Giżycku lub przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank PKO S.A. o/Giżycko Nr 89 1240 5598 1111 0000 5021 2365.
Oryginał dokumentu świadczący o wniesieniu wadium w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego w Giżycku (pokój 101).
Ø Termin składania ofert upływa dniem 20 lutego 2009 roku o godzinie 10:00
Ø Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego, złożyć w sekretariacie pokój 104 lub wysłać na adres: Urząd Miejski, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko.
Ø Publiczne otwarcie ofert nastąpi 20 lutego 2009 roku o godzinie 10:10, w siedzibie Zamawiającego, pokój 106.
Ø Termin związania ofertą - 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.
Ø Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami są:
Mirosław Domysławski / Szymon Grabowski Informatyk Urzędu Miejskiego w Giżycku, tel. 0 87 7324 140.
Ø Kryteria oceny ofert: cena - 100%
Ø W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone
w art. 22 ust. 1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:
Art. 22 ust. 1 pkt. 1
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. :
· prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej,
Wymagane dokumenty :
· aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
Art. 22 ust. 1 pkt. 2
Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. :
· wykonali w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem zakresowi przetargowemu stanowiącemu przedmiot zamówienia na wartość min. 30.000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych).
Wymagane dokumenty :
· wykaz zrealizowanych zadań w ciągu ostatnich 3 lat o podobnym charakterze do przetargowego z określeniem ich wartości i zakresu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru) – Załącznik nr 4 do SIWZ.
Art. 22 ust. 1 pkt. 3
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
tj. :
· są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 30.000,00 PLN.
Wymagane dokumenty :
· polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na kwotę min. 30.000,00 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że Wybrany wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu.
Art. 22 ust. 1 pkt. 4
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisane w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych).
Wymagane dokumenty :
· oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
· oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.
Ø Formularze zawierające Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście, pobrać ze strony internetowej www.bip.gizycko.pl lub za zaliczeniem pocztowym (po uprzednim pisemnym zgłoszeniu) w siedzibie Zamawiającego, w pokoju nr 119,
w godz. 800 do 1500, tel. (087) 7324 140.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 10 lutego 2009 r. pod. poz. 23570-2009.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku