Przetargi - archiwum

Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego do Urzędu Miejskiego w Giżycku /do 20 lutego/

 

ABI.030.-01-5/09                                                                      Giżycko, 26.02.2009 r.

 

 

Zamawiający:             Burmistrz Miasta Giżycka, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko

 

Nazwa zamówienia:

„Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego do Urzędu Miejskiego w Giżycku”

 

OGŁOSZENIE  O  WYNIKU  POSTĘPOWANIA

 

Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) Zamawiający informuje, że w przeprowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn.: „Dostawa sprzętu i oprogramowani a komputerowego do Urzędu Miejskiego w Giżycku” wybrana została do realizacji ww zamówienia oferta:  

 

EXON Computer Systems, Andrzej Jassowicz, ul. Widok 16, 87-100 Toruń.

 

 

U z a s a d n i e n i e

 

Oferta najkorzystniejsza cenowo.

 

  W przedmiotowym postępowaniu oferty złożyli Wykonawcy:

1. EXON Computer Systems, Andrzej Jassowicz, ul. Widok 16, 87-100 Toruń,

2. Towarzystwo Handlowe ALPLAST Sp. j., A. Bąk i spółka, ul. Obozowa 5, 78-100 Kołobrzeg;

3. T-MATIC Ełk Sp. z o.o., ul. Wawelska 22H, 19-300 Ełk;

4. Konsorcjum: ATURI Sp. j., D. Wiśniewska, H. Cieluch, ul. Ratuszowa 6, 11-700 Mrągowo;  B3 System S.A.,

    ul. Taneczna 7, 02-829 Warszawa.

 

           

Załącznik:

- Druk ZP – 21

 

Burmistrz Miasta Giżycka

al. 1 Maja 14

11-500 Giżycko

www.bip.gizycko.pl

 

zaprasza do składania ofert w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania:

 

Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego do Urzędu Miejskiego w Giżycku

 

Wspólny słownik Zamówień (CPV) - 30.21.3000-5 komputery osobiste,

                                                           - 30.21.3100-6 komputery przenośne.

 

Określenie przedmiotu oraz wielkości zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa:

- 10 szt. markowe (Compaq, Dell, HP, IBM, Siemens lub równoważne) zestawy komputerowe stacjonarne typ 1 z monitorem 17”,

- 4 szt. zestawy komputerowe przenośne typu notebook,

- oprogramowanie (10 szt.) Microsoft Office Basic Edition PL,

- oprogramowanie (14 szt.) Microsoft Windows XP Professional PL,

 

Ø  Bezwzględnie wymagany termin realizacji zamówienia: 14 dni od dnia zawarcia umowy.

Ø  Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Ø  Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Ø  Nie będzie zawierana umowa ramowa.

Ø  Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów.

Ø  Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Ø  Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego.

 

Ø  Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 1000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych)

Wadium można wnieść w formie określonej w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych art. 45 ust. 6 i 7, tj. w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).

Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się kasy Urzędu Miejskiego w Giżycku lub przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:

Bank PKO S.A. o/Giżycko Nr 89 1240 5598 1111 0000 5021 2365.

Oryginał dokumentu świadczący o wniesieniu wadium w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego w Giżycku (pokój 101).

 

Ø Termin składania ofert upływa dniem 20 lutego 2009 roku o godzinie 10:00

 

Ø Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego, złożyć w sekretariacie pokój 104 lub wysłać na adres: Urząd Miejski, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko.

 

Ø Publiczne otwarcie ofert nastąpi 20 lutego 2009 roku o godzinie 10:10, w siedzibie Zamawiającego, pokój 106.

 

Ø Termin związania ofertą - 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.

 

Ø Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami są:

Mirosław Domysławski / Szymon Grabowski Informatyk Urzędu Miejskiego w Giżycku, tel. 0 87 7324 140.

 

Ø Kryteria oceny ofert: cena - 100%

 

Ø W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone

w art. 22 ust. 1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:

Art. 22 ust. 1 pkt. 1

Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. :

·        prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia                          2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej,

Wymagane dokumenty :

·        aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub  zgłoszenia do ewidencji działalności  gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

 

Art. 22 ust. 1 pkt. 2

Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. :

·        wykonali w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem zakresowi przetargowemu stanowiącemu przedmiot zamówienia na wartość min. 30.000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych).

Wymagane dokumenty :

·        wykaz zrealizowanych zadań w ciągu ostatnich 3 lat o podobnym charakterze do przetargowego z określeniem ich wartości i zakresu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru) – Załącznik nr 4 do SIWZ.

 

Art. 22 ust. 1 pkt. 3

Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 
tj. :

·        są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 30.000,00 PLN.

 

Wymagane dokumenty :

·        polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na  kwotę min. 30.000,00 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że Wybrany wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu.

 

Art. 22 ust. 1 pkt. 4

Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisane               w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych).

Wymagane dokumenty :

·        oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz  składek  na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że  uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

·        oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.

 

Ø  Formularze zawierające Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście, pobrać ze strony internetowej www.bip.gizycko.pl lub za zaliczeniem pocztowym (po uprzednim pisemnym zgłoszeniu) w siedzibie Zamawiającego, w pokoju nr 119,
w godz. 800 do 1500, tel. (087) 7324 140.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 10 lutego 2009 r. pod. poz. 23570-2009.  

 

 

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 10.02.2009
Dokument wytworzony przez: Administrator Bezpieczeństwa Informacji i Informatyk (ABI)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Szymon Grabowski
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 10 lutego 2009 15:03
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 3797
26 lutego 2009 09:12 (Małgorzata Kulas) - Dodanie załącznika.
26 lutego 2009 09:09 (Małgorzata Kulas) - Zmiana treści dokumnetu.
10 lutego 2009 15:03 (Małgorzata Kulas) - Dodanie załącznika.