Przetargi - archiwum

Konserwacja i naprawa oświetlenia ulic w latach 2009-2010 stanowiącego majątek Gminy Miejskiej Giżycko /do 30 grudnia/

Gmina Miejska Giżycko

al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko

www.bip.giżycko.pl

ogłasza przetarg nieograniczony

 

Na wykonanie usługi:

Konserwacja i naprawa oświetlenia ulic w latach 2009-2010

stanowiącego majątek Gminy Miejskiej Giżycko

 

Wspólny słownik zamówień ( CPV)

50232100-1 : Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

 

Określenie przedmiotu zamówienia :

 

Przedmiotem zamówienia jest „Konserwacja i naprawa oświetlenia ulic w latach 2009-2010 stanowiącego majątek Gminy Miejskiej Giżycko” w zakresie:

a/ bieżąca konserwacja oświetlenia ulicznego, placów, iluminacji stanowiących majątek Miasta  

    Giżycko:

-          naprawa opraw (SL, SLR, OCP, OCP-K,URAN),

-          wymiana źródeł światła, oprawek, stateczników, układów zapłonowych itp.

-          wymiana bezpieczników w tablicach słupowych oraz w szafach oświetleniowych,

-          synchronizacje zegarów astronomicznych,

-          mycie kloszy,

-          odśnieżanie opraw iluminacji.

b/ remonty układów oświetlenia ulicznego:

-          wymiana - remont(prostowanie) słupa, wysięgnika, itp.

-          naprawa, uzupełnianie osłon tablic słupowych,

-          wymiana opraw,

-          naprawa szaf oświetleniowych (wymiana zamków, rygli, drzwiczek) oraz wyposażenia szaf (zegary, bezpieczniki, wyłączniki, styczniki)

-          wymiana, remont  linii kablowych, lokalizacja uszkodzeń w kablowych liniach oświetleniowych.

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje ok.1100szt opraw rozmieszczonych na terenie miasta.

                                                                                                                            

Ø  Bezwzględnie wymagany termin wykonania zamówienia  - od daty podpisania umowy do 31.12.2010 r.

Ø  Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 4 000,00 PLN

      (słownie : cztery tysiące  złotych).

Wadium można wnieść w formie określonej w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych art. 45 ust.  6 i 7, tj. w pieniądzu, poręczeniach bankowych

lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej  z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158,  z późn. zm.).

Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:PKO S.A. nr 89 1240 5598 1111 0000 5021 2365 .  
Oryginał dokumentu świadczący o wniesieniu wadium w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego (pok. 101). 

Ø  Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.

Ø  Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

Ø  Nie będzie zawierana umowa ramowa.

Ø  Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów.

Ø  Nie będzie prowadzona aukcja elektroniczna.

Ø  Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

Ø  Termin składania ofert upływa 30.12.2008r o godz. 12.00.

Ø  Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego złożyć w sekretariacie pok. 104

       lub wysłać na adres: Urząd Miejski, al.  Maja 14   11 - 500 Giżycko.

Ø  Termin związania ofertą – 30 dni.

Ø  Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pokoju 106 w dniu 30.12.2008r. o godz. 12.10.

Ø  Osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcami:

Róża Cudzanowska – Naczelnik Wydziału Techniczno-Inwestycyjnego Urzędu Miejskiego w Giżycku, tel. 087-7324120  lub 087-7324122.

Ø  Kryteria oceny i wyboru oferty: cena 100 %.

Ø  W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone                  w art. 22 ust. 1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:

Art. 22 ust. 1 pkt. 1

Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj:

-          prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy                                          z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej;

Wymagane dokumenty:

-          aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub  zgłoszenia do  ewidencji działalności  gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

 

Art. 22 ust. 1 pkt. 2

Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.:

-          wykonali w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem zakresowi przetargowemu stanowiącemu przedmiot zamówienia na wartość  min. 50 000,00 PLN w charakterze głównego wykonawcy;

-          posiadają odpowiednie wyposażenie techniczne: 1 podnośnik samochodowy z koszem izolowanym dopuszczonym do prac pod napięciem, 1 samochód dostawczy.

-          zapewnią aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane przez osoby posiadające: świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją sieci elektrycznych oświetlenia ulicznego, uprawnienia do prac pod napięciem na urządzeniach do 1kV zgodnie z wymogami instrukcji PPN, bezpośrednio pod nadzorem osób legitymujących się posiadaniem uprawnień budowlanych do kierowania robotami
w specjalności: instalacyjno- inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych

Wymagane dokumenty:

- wykaz zrealizowanych zadań w ciągu ostatnich 3 lat o podobnym charakterze do przetargowego  z określeniem ich wartości i zakresu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te  zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru),

- wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia,

- wykaz kluczowego personelu przewidzianego do realizacji zamówienia wraz z odpisem uprawnień  SEP, uprawnień budowlanych w wymaganych specjalnościach oraz aktualne zaświadczenia Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa – Załącznik nr 4 do SIWZ;

Art. 22 ust. 1 pkt. 3

Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. :

są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 50.000,00 PLN.

Wymagane dokumenty :

- polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na  

 kwotę  min. 50.000,00 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że Wybrany  wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu.

Art. 22 ust. 1 pkt. 4

Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisane
w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych).

Wymagane dokumenty :

- oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na  podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.

 

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia –  (Koszt 5,00 PLN) można odebrać osobiście lub za zaliczeniem pocztowym (po uprzednim pisemnym zgłoszeniu)  siedzibie Zamawiającego, Wydział Techniczno-Inwestycyjny pok. 113, w godz. 800 do 1500,

tel. 087-7324120 lub 087-7324122, fax. 087-428 5241, bądź na stronie internetowej www.bip.gizycko.pl

            Ogłoszenie o zamówieniu publicznym zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 17 grudnia 2008 r. pod poz. 368539-2008.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 17.12.2008
Dokument wytworzony przez: Wydział Techniczno-Inwestycyjny (WT)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Jerzy Orszewski
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 17 grudnia 2008 11:31
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 4402
07 stycznia 2009 13:40 (Małgorzata Kulas) - Dodanie załącznika.
17 grudnia 2008 11:32 (Małgorzata Kulas) - Dodanie załącznika.
17 grudnia 2008 11:31 (Małgorzata Kulas) - Utworzenie dokumentu.