Gmina Miejska Giżycko
al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
www.bip.giżycko.pl
Na wykonanie usługi:
Konserwacja i naprawa oświetlenia ulic w latach 2009-2010
stanowiącego majątek Gminy Miejskiej Giżycko
Wspólny słownik zamówień ( CPV)
50232100-1 : Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego
Określenie przedmiotu zamówienia :
Przedmiotem zamówienia jest „Konserwacja i naprawa oświetlenia ulic w latach 2009-2010 stanowiącego majątek Gminy Miejskiej Giżycko” w zakresie:
a/ bieżąca konserwacja oświetlenia ulicznego, placów, iluminacji stanowiących majątek Miasta
Giżycko:
- naprawa opraw (SL, SLR, OCP, OCP-K,URAN),
- wymiana źródeł światła, oprawek, stateczników, układów zapłonowych itp.
- wymiana bezpieczników w tablicach słupowych oraz w szafach oświetleniowych,
- synchronizacje zegarów astronomicznych,
- mycie kloszy,
- odśnieżanie opraw iluminacji.
b/ remonty układów oświetlenia ulicznego:
- wymiana - remont(prostowanie) słupa, wysięgnika, itp.
- naprawa, uzupełnianie osłon tablic słupowych,
- wymiana opraw,
- naprawa szaf oświetleniowych (wymiana zamków, rygli, drzwiczek) oraz wyposażenia szaf (zegary, bezpieczniki, wyłączniki, styczniki)
- wymiana, remont linii kablowych, lokalizacja uszkodzeń w kablowych liniach oświetleniowych.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje ok.1100szt opraw rozmieszczonych na terenie miasta.
Ø Bezwzględnie wymagany termin wykonania zamówienia - od daty podpisania umowy do 31.12.2010 r.
Ø Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 4 000,00 PLN
(słownie : cztery tysiące złotych).
Wadium można wnieść w formie określonej w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych art. 45 ust. 6 i 7, tj. w pieniądzu, poręczeniach bankowych
lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:PKO S.A. nr 89 1240 5598 1111 0000 5021 2365 .
Oryginał dokumentu świadczący o wniesieniu wadium w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego (pok. 101).
Ø Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.
Ø Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Ø Nie będzie zawierana umowa ramowa.
Ø Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów.
Ø Nie będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
Ø Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Ø Termin składania ofert upływa 30.12.2008r o godz. 12.00.
Ø Termin związania ofertą – 30 dni.
Ø Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pokoju 106 w dniu 30.12.2008r. o godz. 12.10.
Ø Osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcami:
Róża Cudzanowska – Naczelnik Wydziału Techniczno-Inwestycyjnego Urzędu Miejskiego w Giżycku, tel. 087-7324120 lub 087-7324122.
Ø Kryteria oceny i wyboru oferty: cena 100 %.
Ø W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:
Art. 22 ust. 1 pkt. 1
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj:
- prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej;
Wymagane dokumenty:
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.:
- wykonali w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem zakresowi przetargowemu stanowiącemu przedmiot zamówienia na wartość min. 50 000,00 PLN w charakterze głównego wykonawcy;
- posiadają odpowiednie wyposażenie techniczne: 1 podnośnik samochodowy z koszem izolowanym dopuszczonym do prac pod napięciem, 1 samochód dostawczy.
- zapewnią aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane przez osoby posiadające: świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją sieci elektrycznych oświetlenia ulicznego, uprawnienia do prac pod napięciem na urządzeniach do 1kV zgodnie z wymogami instrukcji PPN, bezpośrednio pod nadzorem osób legitymujących się posiadaniem uprawnień budowlanych do kierowania robotami
w specjalności: instalacyjno- inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych
Wymagane dokumenty:
- wykaz zrealizowanych zadań w ciągu ostatnich 3 lat o podobnym charakterze do przetargowego z określeniem ich wartości i zakresu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru),
- wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia,
- wykaz kluczowego personelu przewidzianego do realizacji zamówienia wraz z odpisem uprawnień SEP, uprawnień budowlanych w wymaganych specjalnościach oraz aktualne zaświadczenia Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa – Załącznik nr 4 do SIWZ;
Art. 22 ust. 1 pkt. 3
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. :
są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 50.000,00 PLN.
Wymagane dokumenty :
- polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na
kwotę min. 50.000,00 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że Wybrany wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu.
Art. 22 ust. 1 pkt. 4
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisane
w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych).
Wymagane dokumenty :
- oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia – (Koszt 5,00 PLN) można odebrać osobiście lub za zaliczeniem pocztowym (po uprzednim pisemnym zgłoszeniu) siedzibie Zamawiającego, Wydział Techniczno-Inwestycyjny pok. 113, w godz. 800 do 1500,
tel. 087-7324120 lub 087-7324122, fax. 087-428 5241, bądź na stronie internetowej www.bip.gizycko.pl
Ogłoszenie o zamówieniu publicznym zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 17 grudnia 2008 r. pod poz. 368539-2008.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku