Przetargi - archiwum

„Wykonywanie usługi w zakresie sprzątania na bieżąco (zamiatanie, odśnieżanie i usuwanie gołoledzi) terenów, na których obowiązek utrzymania ciąży na Gminie Miejskiej Giżycko oraz na drogach publicznych gminnych i powiatowych w obrębie administracyjnym miasta Giżycka w okresie od 1 stycznia 2009 roku do 31 grudnia 2010 roku” /do 1 grudnia/

 

 

WT.JS.7062/13-4/08                                                            

Zamawiający: Burmistrz Miasta Giżycka, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko

 

Nazwa zamówienia: „Wykonywanie usługi w zakresie sprzątania na bieżąco (zamiatanie, odśnieżanie i usuwanie gołoledzi) terenów, na których obowiązek utrzymania ciąży na Gminie Miejskiej Giżycko oraz na drogach publicznych gminnych i powiatowych w obrębie administracyjnym miasta Giżycka w okresie od 1 stycznia 2009 roku do 31 grudnia 2009 roku”

OGŁOSZENIE  O  WYNIKU  POSTĘPOWANIA

 

Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 nr 223, poz. 1655) Zamawiający informuje, że w przeprowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn.: „Wykonywanie usługi w zakresie sprzątania na bieżąco (zamiatanie, odśnieżanie i usuwanie gołoledzi) terenów, na których obowiązek utrzymania ciąży na Gminie Miejskiej Giżycko oraz na drogach publicznych gminnych i powiatowych w obrębie administracyjnym miasta Giżycka w okresie od
1 stycznia 2009 roku do 31 grudnia 2009 roku” wybrana została do realizacji
ww zamówienia oferta:

 

 

Zakładu Usług Komunalnych Spółka z o.o., ul. Suwalska 21, 11-500 Giżycko.

 

U z a s a d n i e n i e

Oferta najkorzystniejsza cenowo.

W przedmiotowym postępowaniu oferty złożyli Wykonawcy:

1. Zakład Usług Komunalnych Spółka z o.o., ul. Suwalska 21, 11-500 Giżycko.

  

Załącznik:

- Druk ZP - 21

oznaczenie sprawy WT.JS.7062/13/08

 

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert

Numer oferty

Liczba pkt w kryterium cena 100,00

Liczba pkt w kryterium ....................

Liczba pkt w kryterium ....................

Liczba pkt w kryterium ....................

Liczba pkt w kryterium ....................

Razem

1.

500,00

 

 

 

 

500,00

 

 

Gmina Miejska Giżycko

al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko

www.bip.giżycko.pl

ogłasza przetarg nieograniczony

Na wykonanie zadania :

„Wykonywanie usługi w zakresie sprzątania na bieżąco (zamiatanie, odśnieżanie i usuwanie gołoledzi) terenów, na których obowiązek utrzymania ciąży na Gminie Miejskiej Giżycko oraz na drogach publicznych gminnych i powiatowych w obrębie administracyjnym miasta Giżycka w okresie od 1 stycznia 2009 roku do 31 grudnia 2009 roku”.

 

Wspólny słownik zamówień ( CPV)

90600000-3 : Usługi sprzątanie oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane.

90610000-6 : Usługi sprzątania i zamiatania ulic.

90611000-3 : Usługi sprzątania ulic.

90612000-0 : Usługi zamiatania ulic.

90620000-9 : Usługi odśnieżania.

90630000-2 :  Usługi usuwania oblodzeń.

Przedmiotem zamówienia jest :

·     Przedmiotem zamówienia jest organizacja i wykonanie kompleksowej usługi w zakresie sprzątania na bieżąco (zamiatanie, odśnieżanie i usuwanie gołoledzi) terenów, na których obowiązek utrzymania ciąży na Gminie Miejskiej Giżycko oraz na drogach publicznych gminnych  i powiatowych w obrębie administracyjnym.
·     Zamówienie będzie wykonywane we wszystkie dni robocze, niedziele i dni świąteczne, również w zakresie zimowego utrzymania. W okresie od 1 października do 15 kwietnia Wykonawca ma obowiązek pozostawania w całodobowej gotowości do podjęcia działań związanych z zimowym utrzymaniem miasta a w szczególności do odśnieżania oraz zwalczania śliskości i gołoledzi.

·        Do zakresu zamówienia wchodzi :

a)      organizacja biura (punktu kontaktowego, punktu zgłoszeniowego itp.) – kontakt telefoniczny, faksowy lub e-mailowy z osobą odpowiedzialną za realizację usługi ze strony Wykonawcy,

b)      obmiatanie jezdni dróg gminnych i powiatowych, chodników, placów, parkingów, traktów pieszych i spacerowych oraz innych terenów Gminy Miejskiej Giżycko,

c)      zbieranie papierów i innych zanieczyszczeń z terenów objętych umową,

d)     opróżnianie śmietniczek przyulicznych, wymiana worków na odpady                                w śmietniczkach i wywóz odpadów na składowisko odpadów komunalnych                         o uregulowanym stanie prawnym,

e)      podnoszenie i regulacja opadniętych śmietniczek,

f)       usuwanie śniegu, likwidowanie śliskości i gołoledzi z jezdni dróg gminnych                       i powiatowych, parkingów, chodników, placów, parkingów, traktów pieszych                     i spacerowych oraz innych terenów Gminy Miejskiej Giżycko, w tym usuwanie pozostałości piachu zużytego do posypywania terenów,

g)      sukcesywne usuwanie piasku użytego do likwidacji śliskości,

h)      wywożenie piasku „pozimowego” zebranego przez właścicieli nieruchomości,

i)        ostateczne usunięcie zebranego piasku „pozimowego” do 30 kwietnia 2009 roku,

j)        wywożenie na składowisko odpadów komunalnych o uregulowanym stanie prawnym zmiotek i innych odpadów powstałych w wyniku prowadzenia prac, w tym usuwanie odpadów wskazanych przez Zamawiającego,

k)      polewanie jezdni (I kolejność zimowego utrzymania dróg) w okresach wzmożonych upałów utrzymujących się dłużej niż tydzień czasu,

l)        usuwanie „zieleni” wyrastającej w chodnikach,

m)    mycie wyszczególnionych chodników na pow. około 2.000 m2 z odchodów ptasich, spadzi z drzew (Plac Grunwaldzki, ul. Pocztowa oraz inne miejsca).

·                 Obowiązkiem Wykonawcy jest taka organizacja usługi, która zapewni na bieżąco utrzymanie terenów objętych umową wysokiego poziomu porządku i czystości.               W okresie od 1 października do 15 kwietnia Wykonawca ma obowiązek pozostawania w całodobowej gotowości do podjęcia działań związanych z zimowym utrzymaniem miasta a w szczególności do odśnieżania oraz zwalczania śliskości i gołoledzi.

·                 Wykonywanie zadań będących przedmiotem zamówienia będzie odbywało się we wszystkie dni robocze, niedziele i dni świąteczne na ulicach i w rejonach uzgodnionych pomiędzy przedstawicielami stron w sposób gwarantujących bieżące utrzymanie ulic i terenów w porządku i czystości, zimowe utrzymanie dróg i terenów oraz terminowe opróżnianie śmietniczek przyulicznych.

·                 Opróżnienie śmietniczek przyulicznych i wywóz odpadów po ich opróżnieniu, a także wywóz zmiotek i innych odpadów powstałych podczas sprzątania miasta wskazanych przez Zamawiającego, będzie odbywało się stosowanie do potrzeb. Wszelkie koszty załadunku, transportu i utylizacji odpadów na składowisku ponosi Wykonawca.

·                 Wykonawca ma obowiązek wyposażenia pracowników zatrudnionych przy ręcznym utrzymaniu i obmiataniu w sprzęt do realizacji wyznaczonych zadań.

·                 W okresie zimowym w sytuacjach braku śniegu Wykonawca będzie wykonywał prace porządkowe na terenie miasta w zakresie zapewniającym porządek i czystość.

·                 Zamawiający ma prawo wydawać Wykonawcy ustnie, telefonicznie lub pocztą elektroniczną polecenia dotyczące wykonania w trybie pilnym sprzątania terenów czy wywozu odpadów. Podjęcie działań przez Wykonawcę związanych z wykonywaniem prac powinno być podjęte w ciągu tego samego dnia roboczego a najpóźniej w ciągu dnia następnego, jeżeli o czasie realizacji decydować będą czynniki obiektywne.

Ø  Bezwzględnie wymagany termin wykonania zamówienia – od 1 stycznia 2009 roku do 31 grudnia 2009 roku.

Ø  Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego.

Ø  Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 30.000,00 PLN (trzydzieści tysięcy złotych).

Wadium można wnieść w formie określonej w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych art. 45 ust.  6 i 7, tj. w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej , z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158,  z późn. zm.).

Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PEKAO S.A. nr 89 1240 5598 1111 0000 5021 2365.  
Oryginał dokumentu świadczący o wniesieniu wadium w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego (pok. 101). 

Ø  Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.

Ø  Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

Ø  Nie będzie zawierana umowa ramowa.

Ø  Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów.

Ø  Nie będzie prowadzona aukcja elektroniczna.

Ø  Termin składania ofert upływa 1 grudnia 2008 r. o godz. 12.00.

Ø  Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego złożyć w sekretariacie pok. 104 lub wysłać na adres: Urząd Miejski, al.  Maja 14   11 - 500 Giżycko.

Ø  Termin związania ofertą – 60 dni.

Ø  Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pokoju 106 w dniu 1 grudnia 2008 r.  o godz. 12.10.

Ø  Osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcami:

Róża Cudzanowska – Naczelnik Wydziału Techniczno-Inwestycyjnego Urzędu Miejskiego w Giżycku, tel. 0-87 73 24 120 lub 0-87 73 24 122.

Ø  Kryteria oceny i wyboru oferty: cena 100 %.

Ø  W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone  w art. 22 ust. 1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:

Art. 22 ust. 1 pkt. 1

Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. :

·        prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej,

·        posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów z grupy 20 (odpady komunalne łącznie z frakcjami gromadzonymi oddzielnie).

Wymagane dokumenty :

·         aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub  zgłoszenia do  ewidencji działalności  gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

·         zezwolenie w formie decyzji administracyjnej na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów z grupy 20 (odpady  komunalne łącznie z frakcjami gromadzonymi oddzielnie).

Art. 22 ust. 1 pkt. 2

Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. :

·         wykonali w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem zakresowi przetargowemu stanowiącemu przedmiot zamówienia na wartość min. 500.000,00 PLN,

·         posiadają odpowiednie wyposażenie techniczne.

Wymagane dokumenty :

·         wykaz zrealizowanych zadań w ciągu ostatnich 3 lat o podobnym charakterze do przetargowego z określeniem ich wartości i zakresu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru),

·         wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia, tj. minimalnie : 2 zamiatarki samojezdne o poj. zbiornika min. 2 m3, 2 pługo-piaskarki samochodowe z dociskiem pneumatycznym lub hydraulicznym, 3 pługi ciągnikowe, 1 koparko-ładowarka, oraz polewaczkę o poj. zbiornika min. 4 m3.

Art. 22 ust. 1 pkt. 3

Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. :

·      są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 300.000,00 PLN.

Wymagane dokumenty :

·         polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na  kwotę min. 300.000,00 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że Wybrany wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu.

Art. 22 ust. 1 pkt. 4

Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisane w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych).

Wymagane dokumenty :

·         aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

·         aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,

·         aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,

·         oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

 

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia –  (Koszt 20,00 PLN) można odebrać osobiście lub za zaliczeniem pocztowym (po uprzednim pisemnym zgłoszeniu)  siedzibie Zamawiającego, Wydział Techniczno-Inwestycyjny pok. 113, w godz. 8.00 do 15.00, tel. 087 73 24 120  lub 087-73 24 122, fax. 087-428 5241, bądź na stronie internetowej www.bip.gizycko.pl.

 

Ogłoszenie o zamówieniu publicznym  zostało przekazane do Urzędu Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich  w dniu  30 września 2008 r. z numerem zgłoszenia PL002-2008-000464.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 30.09.2008
Dokument wytworzony przez: Wydział Techniczno-Inwestycyjny (WT)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Jacek Stankiewicz
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 18 grudnia 2008 09:54
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 4242
06 listopada 2008 14:41 (Małgorzata Kulas) - Dodanie załącznika.
06 listopada 2008 14:41 (Małgorzata Kulas) - Dodanie załącznika.
06 listopada 2008 14:40 (Małgorzata Kulas) - Usunięcie załącznika.