Przetargi - archiwum

„Utrzymanie czystości i porządku w nieruchomościach budynkowych oraz terenach zarządzanych przez Spółkę z o. o. „Administrator” w Giżycku” /19 września/

„Administrator” sp. z o. o. w Giżycku

ul. Pocztowa 3

11-500 Giżycko

ogłasza przetarg nieograniczony

 

 

Na usługę w zakresie:

„Utrzymanie czystości i porządku w nieruchomościach budynkowych oraz terenach zarządzanych przez Spółkę z o. o. „Administrator” w Giżycku”

Sprzątanie  dworca PKP w Giżycku i terenu wokół . Prowadzenie, udostępnianie i  utrzymanie czystości w  szalecie przy dworcu PKP oraz terenu wokół.

 

Numer ogłoszenia : 214720- 2008 , data zamieszczenia 05.09.2008 rok

 

Wspólny słownik zamówień              -           CPV    90000000-7

Przedmiotem zamówienia jest:

 

 „Utrzymanie czystości i porządku w nieruchomościach budynkowych oraz terenach zarządzanych przez Spółkę z o. o. „Administrator” w Giżycku”

Sprzątanie  dworca PKP w Giżycku i terenu wokół . Prowadzenie, udostępnianie i  utrzymanie czystości w  szalecie przy dworcu PKP oraz terenu wokół w okresie od 01.10.2008 do 30.09.2009 .

 

 

                                                    

 

Zakres usług objętych umową :

 

UTRZYMANIE  CZYSTOŚCI  I  PORZĄDKU :

 

1.                 Budynki :

a)     obmiatanie klatek schodowych – 1 raz / dzień i gruntowne sprzątanie po remoncie,

b)     obmiatanie korytarzy piwnic – nie rzadziej jak 1 raz / miesiąc i w zależności od potrzeb,

c)     zmywanie schodów na klatkach schodowych – nie rzadziej jak 1 raz w miesiącu oraz każdorazowo w przypadku zabrudzenia wydzielinami ludzkimi i zwierzęcymi,

d)     obmiatanie strychów –nie rzadziej jak 1 raz / miesiąc i w zależności od potrzeb,

e)     zmywanie lamperii w klatkach schodowych 2 razy / rok, w terminach do 30 V  i  30 XI i w zależności od potrzeb,

f)      mycie okien i drzwi wejściowych do budynku i piwnic ,w obrębie klatek schodowych – 2 razy / rok w terminach do 30 V  i do 30 XI.

i w zależności od potrzeb,

g)     Sprzątanie pomieszczeń pralni ,suszarni ,przyłączy wodomierzy głównych – nie rzadziej niż 1 raz / miesiąc i w zależności od  potrzeb.

 

 

Uwaga :

Zmywanie klatek schodowych oraz mycie lamperii, okien i drzwi należy wykonywać przy zastosowaniu środków chemicznych dopuszczonych do stosowania w gospodarstwach domowych.

 

1.     Podwórka, drogi wewnętrzne, chodniki .

-        obmiatanie w zależności od potrzeb codziennie.

 

2.     Dojścia do śmietników i w ich obrębie.

-        obmiatanie w zależności od potrzeb codziennie.

 

3.     Usuwanie wiatrołomów.

 

4.     Utrzymanie i pielęgnacja zieleni.

           a/        koszenie w okresie od  01.05.  do  31.10.  – w zależności od potrzeb,

 b/      bieżące zbieranie zanieczyszczeń stałych,

          c/      odtwarzanie zieleńców po okresie zimowym,

 

     5.  Przycinanie krzewów, wycinka odrostów przy pniach drzew.

-         w zależności od potrzeb.

 

 

 

 

LIKWIDACJA  SKUTKÓW  ZIMY :

 

 

1.                 Chodniki

a)                 usuwanie śniegu

                    chodniki winny być wolne od śniegu od godz. 600 i utrzymane w takim stanie przy dużych opadach w ciągu dnia, łącznie z dniami wolnymi od pracy i w święta

b)                usuwanie błota pośniegowego

-        codziennie w zależności od występujących potrzeb

 

2.                 Podwórka, drogi wewnętrzne, obręb śmietników

- codziennie łącznie z dniami wolnymi od pracy i świętami :

a)                 usuwanie śniegu

-       na najczęściej użytkowanych dojściach do śmietników i ich obrębie

-        odśnieżanie dróg dojazdowych i wewnętrznych

b)                likwidacja gołoledzi i śliskości pośniegowej

- w zależności od potrzeb

 

 

Uwaga :

Likwidacja gołoledzi i śliskości pośniegowej winna odbywać się poprzez posypywanie piaskiem .

Zabrania się stosowania żużlu oraz środków chemicznych

 

 

 

 

INNE  PRACE  PORZĄDKOWE

 

1.                 Budynki

a/    wymiana spalonych żarówek w klatkach schodowych oraz

       korytarzach piwnicznych o mocy nie większej niż 40 W,

 

b/      likwidacja skutków niedrożności instalacji kanalizacyjnej

         polegającej na usuwaniu nieczystości i dezynfekcji korytarzy         

         piwnicznych, bieżące informowanie służb Zamawiającego o

         zauważonych  nieprawidłowościach, usterkach w obrębie  

         nieruchomości  budynkowych,

d/     drobne naprawy w budynkach jak:

-        szklenie okienek piwnicznych, okien na klatce schodowej o powierzchni szkła do 0,2 m2

-        drobne naprawy okien na klatkach schodowych,

-        drobne naprawy drzwi wejściowych i samozamykaczy,

e/      czyszczenie „studzienek” okienek piwnicznych znajdujących się na

         zewnątrz budynku,

f/      usuwanie zbędnych przedmiotów z korytarzy piwnicznych ,strychów

         pralni ,suszarni i  pomieszczeń wodomierzowych,

g/      drobne naprawy chodników  przy budynkach  ( wymiana lub

         uzupełnienie do 6 płytek chodnikowych i 2 mb krawężnika )

h/     wymiana piasku w piaskownicach dwa razy do roku w terminie     do

        15V   i   do  01VIII.

i/      doręczanie korespondencji najemcom i właścicielom za

        pokwitowaniem oraz umieszczanie i usuwanie nieaktualnych

        ogłoszeń i obwieszczeń w gablotach.

2.                 Sprzątanie  i utrzymanie czystości i porządku  w  obiekcie PKP w 

          Giżycku  oraz  terenu  wokół dworca.

3.                 Prowadzenie, udostępnianie i  utrzymanie czystości  w  szalecie oraz terenu wokół.


  • Bezwzględny termin realizacji zamówienia od dnia 01.10.2008 do dnia 30.09.2009 r.
  • Zamawiający nie przewiduje  możliwości  udzielenia zamówienia uzupełniającego .
  • Wadium można wnieść w formie określonej w ustawie  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień  Publicznych art. 45 ust. 6 i 7 tj. w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że  poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których  mowa w art. 6 b ust.5 pkt.5 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości/ Dz.U.109, poz.1158, z późn. zm./

 

Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert wadium  do dnia 19.09.2008r do godz.1000  w wysokości 6.000,- PLN ( sześć tysięcy złotych )

 

Wadium można wnieść w pieniądzu przelewem na konto „Administratora” –

62 1020 4753 0000 0102 0003 8745 w PKO.BP.S.A

  • Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.
  • Nie dopuszcza się  składania  oferty wariantowej.
  • Nie będzie zawierana umowa ramowa.
  • Nie ustanawia się  dynamicznego systemu zakupów.
  • Nie będzie prowadzona aukcja elektroniczna.

Formularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia ( 20 zł ) można odebrać osobiście lub za zaliczeniem pocztowym ( po uprzednim pisemnym zgłoszeniu ) w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie w pokoju nr 1 w godz. 800 do 1400 , tel. (0-87 428-29-62 )

Specyfikacja znajduje się również na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Giżycku

www.bip.gizycko.pl

 

Termin składania ofert upływa dnia 19.09.2008r. o godz. 1200

 

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w świetlicy w dniu 19.09.2008r o godz. 1210

 

Termin związania z ofertą 30 dni .

 

Osobą upoważnioną do kontaktów z oferentami jest Pani Aniela Matejko kierownik Działu Administracyjnego spółki z o. o. „Administrator” w Giżycku  tel. 0-87-428 –24-52

 

Kryteria  oceny i wyboru oferty zgodnie z poniższymi kryteriami

Kryteria oceny i wyboru oferty    - 100%

Cena będzie  dokonana wg. następującej formuły :

 

Cena brutto  oferty najtańszej

------------------------------------

Cena brutto oferty badanej x 100 pkt.

Gdzie PC punkty za cenę brutto /max 100 pkt./

Przy wyliczeniu ceny ofertowej  brutto zostanie  uwzględniona  całość usług.

O udzielenie zamówienia  mogą  ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1. Spełniają warunki  określone w  art.22 ust.1   i nie zostali wykluczeni na podstawie  art.24 

    ust.1 Ustawy – Prawo zamówień publicznych tj: .

 

           Art. 22 ust.1 pkt.1

 

           Posiadają uprawnienia  do wykonywania  określonej działalności lub czynności, jeżeli   

           ustawy nakładają  obowiązek posiadania takich  uprawnień tj:

         

·          prowadzą działalność gospodarczą na zasadach   

      określonych  w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004r.     

      o swobodzie  działalności gospodarczej,

·         posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów z grupy 20 / odpady komunalne łącznie z frakcjami gromadzonymi oddzielnie/

 

Wymagane dokumenty:

 

·         aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne  zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne  przepisy wymagają wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu  składania ofert,

 

·         zezwolenie w formie decyzji administracyjnej na  prowadzenie działalności w zakresie  zbierania i transportu odpadów z grupy 20 / odpady komunalne łącznie z frakcjami  gromadzonymi oddzielnie .

 

                     II. Art. 22 ust.1 pkt.2

 

      

                     Posiadają  niezbędną wiedzę i doświadczenie  oraz dysponują potencjałem 

                     technicznym i   osobami zdolnymi do  wykonania zamówienia  tj:                  

                          

·         Wykonali w ciągu ostatnich 3 lat zamówienie odpowiadające swoim rodzajem, zakresowi przetargowemu stanowiącemu przedmiot zamówienia .

·         Posiadają odpowiednie  wyposażenie techniczne.

 

                           Wymagane dokumenty

 

·          Wykaz  zadań wykonanych w okresie ostatnich 3 lat o podobnym   

       charakterze do przetargowego  z określeniem ich wartości i zakresu wraz   

       z dokumentami potwierdzającymi, ,że roboty zostały wykonane należycie  

       np. /referencje, protokoły odbioru/,

   

·         przedstawią  tytuł prawny / może być umowa przedwstępna/ do lokalu /nieruchomości / położonej  na terenie miasta Giżycka, który będzie biurem obsługi, bądź  złożą oświadczenie, że najpóźniej do dnia podpisania umowy  będą dysponować lokalem wyposażonym w stałe łącze telefoniczne na terenie miasta Giżycka, umożliwiającym realizację  zamówienia.

·         wykaz sprzętu niezbędnego  do realizacji zamówienia tj: minimalnie :

sprzęt mechaniczny do odśnieżania    szt.2

sprzęt mechaniczny do wywozu śniegu szt. 2

kosiarki spalinowe szt. 5

   samochody  osobowe – towarowe szt. 2

/ może być przedwstępna umowa na wynajem sprzętu/

·         Przedstawią harmonogram zorganizowania sprzątania   

                                       nieruchomości i terenów zielonych w okresie letnim i zimowym

                                       wraz z zabezpieczeniem  osobowym i  sprzętowym

         / czas rozpoczęcia  pracy, zakończenie, nadzór, opis  posiadanego i  

          zaplecza osobowego i sprzętowego/posiadają odpowiednie 

          wyposażenie  techniczne  i lokal / biuro obsługi – patrz  § 3  pkt.6,7,8,  

          projektu umowy/

           

 

                

        

            III. Art.22 ust.1 pkt.3

 

                       Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej  zapewniającej   

                       wykonanie zamówienia tj:

- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone  

  w związku z wykonywaniem działalności objętej umową na 50.000 zł.,

 

Wymagane dokumenty :

 

·         polisa  lub inny dokument ubezpieczenia  potwierdzający, że  Wykonawca jest ubezpieczony na kwotę min. 50 000 zł od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej  działalności gospodarczej. Dopuszcza się załączenie  w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie  prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane  SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że wybrany Wykonawca na najpóźniej dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu potwierdzającego zawarcie  ubezpieczenia.

 

IV.             Art.22 ust.1 pkt.4 

 

            Nie  podlegają wykluczeniu z postępowania  o udzielenie   

           zamówienia /szczegółowo opisane w art. 24 ustawy  Prawo

           zamówień publicznych/.

                     

                   Wymagane dokumenty:

 

·         zaświadczenia  właściwego naczelnika  Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału  Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub  zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie  w całości decyzji właściwego organu – wystawione  nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania  ofert,

·         dokument potwierdzający wniesienie wymaganego wadium,

·         oświadczenie , że Wykonawca spełnia warunki określone  w art. 22 ust.1 i nie został  wykluczony  na podstawie  art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

 

Formularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (Koszt 20,00 zł ) można odebrać osobiście lub za zaliczeniem pocztowym ( po uprzednim pisemnym zgłoszeniu ) w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie w pokoju nr 1 w godz. 800 do 1400 ,

tel. (0-87 428-29-62 )

Specyfikacja znajduje się również na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Giżycku

www.bip.gizycko.pl

 

 

Giżycko, dnia 03.09.2008 r.                                      ……………………………………

 

 

 

 

 

 

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 września 2008 13:52
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 3740
10 września 2008 12:59 (Małgorzata Kulas) - Dodanie załącznika.
05 września 2008 13:54 (Małgorzata Kulas) - Dodanie załącznika.
05 września 2008 13:54 (Małgorzata Kulas) - Dodanie załącznika.