Gmina Miejska Giżycko
al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
www.bip.giżycko.pl
Na wykonanie zadania:
„Dostawa i montaż kompletnego budynku zaplecza boisk przy Gimnazjum nr 2 w Giżycku w ramach programu Moje boisko – Orlik 2012”
ETAP II
Wspólny słownik zamówień ( CPV)
45 26 27 00-8 – Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
Określenie przedmiotu zamówienia :
a) Dostawa i montaż kompletnego budynku zaplecza boisk o pow. użytkowej 23,28m2
przy Gimnazjum nr 2 w Giżycku w ramach programu ,, Moje boisko – Orlik 2012”
w Giżycku przy ul. Warszawskiej 39 na działkach o nr ewid. 2-256/2; 2-257/2;
2-255/4
b) Budynek z prefabrykowanych modułów drewnianych lub stalowych.
c) Zamówienie nie obejmuje podwalin i przyłączy, które będą wykonane, w ramach
odrębnego zamówienia ( ETAP I ).
d) Opis poszczególnych elementów budynku jest określony w SIWZ.
e) Budynek zaplecza musi być wykonany zgodnie z prawem budowlanym oraz prawami
pokrewnymi i szczegółowymi. Pomieszczenia muszą posiadać minimalne wielkości
zapisane w prawie budowlany oraz prawach pokrewnych.
f) Wszystkie materiały użyte do budowy muszą posiadać odpowiednie certyfikaty
i dopuszczenia do stosowania w budownictwie.
g) Zamawiający dopuszcza dostawę budynku zaplecza wykonanego w systemie
kontenerowym wg technologii własnej producenta, pod warunkiem zachowania
niezmienności elewacji i układu funkcjonalnego budynku oraz parametrów
technicznych ( z zachowaniem obowiązujących norm i przepisów prawa budowlanego).
Zamówienie nie obejmuje boisk ani zagospodarowania terenu ujętego w dokumentacji projektowej – ETAP I
Ø Bezwzględnie wymagany termin wykonania zamówienia – do 20.10.2008r.
Ø Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego.
Ø Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 1 000,00 PLN
(słownie : jeden tysiąc złotych).
Wadium można wnieść w formie określonej w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych art. 45 ust. 6 i 7, tj. w pieniądzu, poręczeniach bankowych
lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO S.A. nr 89 1240 5598 1111 0000 5021 2365 .
Oryginał dokumentu świadczący o wniesieniu wadium w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego (pok. 101).
Ø Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.
Ø Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Ø Nie będzie zawierana umowa ramowa.
Ø Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów.
Ø Nie będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
Ø Termin składania ofert upływa 29.08.2008r o godz. 13.00.
Ø Termin związania ofertą – 30 dni.
Ø Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pokoju 106 w dniu 29.08.2008r. o godz. 13.10.
Ø Osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcami:
Róża Cudzanowska – Naczelnik Wydziału Techniczno-Inwestycyjnego Urzędu Miejskiego w Giżycku, tel. 087-7324120 lub 087-7324122.
Ø Kryteria oceny i wyboru oferty: cena 100 %.
Ø W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:
Art. 22 ust. 1 pkt. 1
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj:
- prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej;
- zapewnią, aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane bezpośrednio pod nadzorem osób legitymujących się posiadaniem uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej, sieci i instalacji wodociągowych,
kanalizacyjnych, elektrycznych;
Wymagane dokumenty:
· aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
· Wykaz kluczowego personelu przewidzianego do realizacji zamówienia wraz z odpisem uprawnień budowlanych w wymaganych specjalnościach oraz aktualne zaświadczenia Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa – Załącznik nr 5 do SIWZ;
Art. 22 ust. 1 pkt. 2
Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
- wykonali w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia na wartość nie mniejszą niż 40 000,00 PLN w charakterze głównego wykonawcy;
Wymagane dokumenty:
· wykaz zrealizowanych zadań w ciągu ostatnich 3 lat o zakresie podobnym rodzajem robót i wartości min. 40 000 PLN do przetargowego z określeniem ich wartości i zakresu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (np. protokoły odbioru robót, referencje itp.) – Załącznik nr 4 do SIWZ;
Art. 22 ust. 1 pkt. 3
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.:
- posiadają środki finansowe na podstawowym rachunku bankowym lub zdolność kredytową
w wysokości min. 20 000,00 PLN.;
- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej na kwotę min. 20 000,00 PLN;
Wymagane dokumenty:
· informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert na kwotę min. 20 000,00 PLN;
· polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na kwotę min. 20 000,00 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że wybrany wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu..
Art. 22 ust. 1 pkt. 4
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisane
w art. 24 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych).
Wymagane dokumenty:
· oświadczenie że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne,
· dokument potwierdzający wniesienie wadium;
· oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia – (Koszt 50,00 PLN) można odebrać osobiście lub za zaliczeniem pocztowym (po uprzednim pisemnym zgłoszeniu) w siedzibie Zamawiającego, Wydział Techniczno-Inwestycyjny pok. 113, w godz. 800 do 1500,
tel. 087-7324120 lub 087-7324122, fax. 087-428 5241, bądź na stronie internetowej www.bip.gizycko.pl
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 13 sierpnia 2008 r. pod poz. 189352-2008.
do pobrania
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku