Przetargi - archiwum

„Dostawa i montaż kompletnego budynku zaplecza boisk przy Gimnazjum nr 2 w Giżycku w ramach programu Moje boisko – Orlik 2012” Etap II /do 29 sierpnia/

Gmina Miejska Giżycko

al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko

www.bip.giżycko.pl

ogłasza przetarg nieograniczony

 

Na wykonanie zadania:

                      „Dostawa i montaż kompletnego budynku zaplecza boisk przy Gimnazjum nr 2 w Giżycku w ramach programu Moje boisko – Orlik 2012”

ETAP  II

 

Wspólny słownik zamówień ( CPV)

 

             45 26 27 00-8 – Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 

 

Określenie przedmiotu zamówienia :

 

        a) Dostawa i montaż kompletnego budynku zaplecza boisk o pow. użytkowej 23,28m2

przy Gimnazjum nr 2 w Giżycku    w ramach programu ,, Moje boisko – Orlik 2012”

w Giżycku przy  ul.  Warszawskiej  39  na  działkach  o  nr ewid.  2-256/2;  2-257/2;

2-255/4

        b) Budynek z prefabrykowanych modułów drewnianych lub stalowych.

        c) Zamówienie nie obejmuje podwalin i przyłączy, które będą wykonane, w ramach  

            odrębnego zamówienia ( ETAP I ).

        d) Opis poszczególnych elementów budynku jest określony w SIWZ.

        e) Budynek zaplecza musi być wykonany zgodnie z prawem budowlanym oraz prawami

            pokrewnymi i szczegółowymi. Pomieszczenia muszą posiadać minimalne wielkości

            zapisane w prawie budowlany  oraz prawach pokrewnych.

         f) Wszystkie materiały użyte do budowy muszą posiadać odpowiednie certyfikaty

             i dopuszczenia do stosowania w budownictwie.

         g) Zamawiający dopuszcza dostawę budynku zaplecza wykonanego w systemie

             kontenerowym wg technologii własnej producenta, pod warunkiem zachowania

             niezmienności elewacji i układu  funkcjonalnego budynku oraz parametrów

             technicznych ( z zachowaniem obowiązujących norm  i przepisów prawa budowlanego).

 

Zamówienie nie obejmuje boisk ani zagospodarowania terenu ujętego w dokumentacji projektowej – ETAP I

 

Ø      Bezwzględnie wymagany termin wykonania zamówienia – do 20.10.2008r.

Ø      Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego.

Ø      Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 1 000,00 PLN

      (słownie : jeden tysiąc  złotych).

Wadium można wnieść w formie określonej w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych art. 45 ust.  6 i 7, tj. w pieniądzu, poręczeniach bankowych

lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej  z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158,  z późn. zm.).

Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:   PKO S.A. nr 89 1240 5598 1111 0000 5021 2365 .  
Oryginał dokumentu świadczący o wniesieniu wadium w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego (pok. 101). 

Ø      Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.

Ø      Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

Ø      Nie będzie zawierana umowa ramowa.

Ø      Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów.

Ø      Nie będzie prowadzona aukcja elektroniczna.

Ø      Termin składania ofert upływa 29.08.2008r o godz. 13.00.

Ø      Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego złożyć w sekretariacie pok. 104  lub wysłać na adres: Urząd Miejski, al.  Maja 14   11 - 500 Giżycko.

Ø      Termin związania ofertą – 30 dni.

Ø      Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pokoju 106 w dniu 29.08.2008r.  o godz. 13.10.

Ø      Osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcami:

Róża Cudzanowska – Naczelnik Wydziału Techniczno-Inwestycyjnego Urzędu Miejskiego w Giżycku, tel. 087-7324120  lub 087-7324122.

Ø      Kryteria oceny i wyboru oferty: cena 100 %.

Ø      W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone                  w art. 22 ust. 1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:

Art. 22 ust. 1 pkt. 1

Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj:

-         prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy                                          z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej;

-         zapewnią, aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane bezpośrednio pod nadzorem osób legitymujących się posiadaniem uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalnościach: konstrukcyjno -  budowlanej, sieci i instalacji wodociągowych,

      kanalizacyjnych, elektrycznych;

 Wymagane dokumenty:

·        aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub  zgłoszenia do  ewidencji działalności  gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

·        Wykaz kluczowego personelu przewidzianego do realizacji zamówienia wraz z odpisem uprawnień budowlanych w wymaganych specjalnościach oraz aktualne zaświadczenia Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa – Załącznik nr 5 do SIWZ;

 

Art. 22 ust. 1 pkt. 2

Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:

-         wykonali w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia na wartość  nie mniejszą niż  40 000,00 PLN w charakterze głównego wykonawcy;

Wymagane dokumenty:

·        wykaz  zrealizowanych   zadań   w   ciągu   ostatnich  3 lat  o  zakresie podobnym rodzajem robót i wartości  min. 40 000 PLN do przetargowego   z określeniem ich wartości i zakresu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (np.  protokoły odbioru robót, referencje itp.) – Załącznik nr 4 do SIWZ;

Art. 22 ust. 1 pkt. 3

Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.:

-         posiadają środki finansowe na podstawowym rachunku bankowym lub zdolność kredytową

      w wysokości min. 20 000,00 PLN.;

-     są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

gospodarczej na kwotę min. 20 000,00 PLN;

Wymagane dokumenty:

·        informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość  posiadanych środków  finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona  nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert na  kwotę min. 20 000,00 PLN;

·        polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na kwotę min. 20 000,00 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie  ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej   w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że wybrany wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu..

Art. 22 ust. 1 pkt. 4

Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisane

w art. 24 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych).

Wymagane dokumenty:

·        oświadczenie że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz  składek  na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, 

·        dokument potwierdzający wniesienie wadium;

·        oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia –  (Koszt 50,00 PLN) można odebrać osobiście lub za zaliczeniem pocztowym (po uprzednim pisemnym zgłoszeniu)  w siedzibie Zamawiającego, Wydział Techniczno-Inwestycyjny pok. 113, w godz. 800 do 1500,

tel. 087-7324120 lub 087-7324122, fax. 087-428 5241, bądź na stronie internetowej www.bip.gizycko.pl

            Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 13 sierpnia 2008 r. pod poz. 189352-2008.  

do pobrania

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 13.08.02008
Dokument wytworzony przez: Wydział Techniczno-Inwestycyjny (WT)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Sebastian Pyzalski
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 13 sierpnia 2008 15:20
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 3601
01 września 2008 15:35 (Małgorzata Kulas) - Dodanie załącznika.
14 sierpnia 2008 07:53 (Małgorzata Kulas) - Zmiana treści dokumnetu.
14 sierpnia 2008 07:31 (Małgorzata Kulas) - Zmiana treści dokumnetu.