Gmina Miejska Giżycko
al. 1 Maja 14,11-500 Giżycko
www.bip.giżycko.pl
Na wykonanie zadania:
Wspólny słownik zamówień ( CPV)
· 45233120-6 – roboty budowlane w zakresie budowy dróg
· 45232400-6 – roboty w zakresie kanałów ściekowych
· 45316110-9 – instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego
· 74232000-4 – usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
Zakres zamówienia obejmuje przebudowę nawierzchni ulicy, budowę chodnika , ścieżki rowerowej, kanalizacji deszczowej, oświetlenia ulicznego na dz. nr 296; 299/1; 299/2; 299/3; 293; obręb Giżycko 1.
Zakres robót:
- Rozbiórka elementów dróg - 14 481,0 m2
- Nawierzchnia z brukowca z kamienia łamanego na podbudowie z kruszywa łamanego gr. 20cm w krawężniku kamiennym na ławie betonowej z oporem - 13 313,0m2
- Nawierzchnie z betonu asfaltowego - 193,00 m2
- Nawierzchnie z kostki betonowej gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego gr. 10 cm w obrzeżu betonowym - 4665,0 m2
- Nawierzchnie z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce piaskowej w obrzeżu betonowym- 4794,0 m2
- Założenie zieleńców - 6920,0 m2
- Oznakowanie pionowe - 2 kpl.
- Wykonanie rurociągów kanalizacji deszczowej z rur plastikowych o średnicach:
Ø d= 160 mm - 38,0 m
Ø d=300 mm - 370 m
- Studnie rewizyjne z kręgów betonowych d=1200 - 11 szt.
- Studzienki ściekowe uliczne betonowe z osadnikiem d=500 mm - 10 szt.
- Lampy oświetleniowe z oprawami 77 szt.
- Linia kablowa YAKY 5x50 mm2 - 760,0 m
- Linia kablowa YAKY 4x50 mm2 - 1544,0 m
- Linia kablowa YAKXS 4x10 mm2 - 400,0 m
- Opracowanie projektu technicznego wymiany oświetlenia ulicznego - 500,0 m
- Oświetlenie uliczne wg. opracowanego projektu technicznego - 4 kpl.
Ø Bezwzględnie wymagany termin wykonania zamówienia – do 20 maja 2009 r.
Ø Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego.
Ø Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 100 000,00 PLN
/ słownie złotych: sto tysięcy 00/100 /.
Wadium można wnieść w formie określonej w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo
Zamówień Publicznych art. 45 ust. 6 i 7, tj. w pieniądzu, poręczeniach bankowych
lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej , z tym, że poręczenie
kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubez-
pieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b
ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm. ).
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zama-
wiającego: PEKAO SA 89 1240 5598 1111 0000 5021 2365
Oryginał dokumentu świadczący o wniesieniu wadium w innej formie niż w pieniądzu
należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego (pok. 101).
Ø Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.
Ø Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Ø Nie będzie zawierana umowa ramowa.
Ø Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów
Ø Nie będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Ø Termin składania ofert upływa 03 czerwca 2008r. o godz. 12.00
Ø Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego złożyć w sekretariacie pok. 104 lub wysłać na adres: Urząd Miejski, al. 1 Maja 14 11-500 Giżycko
Ø Termin związania ofertą – 30 dni.
Ø Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pokoju 106 w dniu 03 czerwca 2008 r. o godz. 12.10.
Ø Osoby upoważnione do kontaktów z Wykonawcami:
- Mariola Tafil – Inspektor Wydziału Ogólnego Urzędu Miejskiego w Giżycku – pok. 106 w siedzibie Zamawiającego – co do procedury – tel. 087 73 24 143
- Róża Cudzanowska – Naczelnik Wydziału Techniczno-Inwestycyjnego Urzędu Miejskiego w Giżycku – pok. 114 w siedzibie Zamawiającego – co do przedmiotu zamówienia – tel. 087 73 24 120
Ø Kryteria oceny i wyboru oferty: cena 100 %.
Ø W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:
Art. 22 ust. 1 pkt. 1
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.:
- prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej;
- zapewnią aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane przez osoby legitymujące się posiadaniem uprawnień do kierowania robotami w branży drogowej, sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, sieci elektroenergetycznych
- Wymagane dokumenty:
· aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
· Wykaz kluczowego personelu przewidzianego do realizacji zamówienia ( wraz z odpisem uprawnień i kserokopiami zaświadczeń o przynależności do odpowiedniej Izby );
Art. 22 ust.1 pkt. 2
Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
· wykonali w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia na wartość nie mniejszą niż 1 500 000,00 PLN w charakterze głównego wykonawcy;
Wymagane dokumenty:
· wykaz zrealizowanych zadań w ciągu ostatnich 5 lat o podobnym charakterze do przetargowego i wartości min. 1 500 000,00 PLN z określeniem ich wartości i zakresu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (np. protokoły odbioru robót, referencje itp.);
Art. 22 ust. 1 pkt. 3
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.:
- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej na kwotę min. 500 000,00 PLN;
- posiadają środki finansowe na podstawowym rachunku bankowym lub zdolność kredytową w wysokości min. 500 000 PLN
Wymagane dokumenty:
· polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na kwotę min. 500 000,00 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że wybrany wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu.
· Informacja z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert na kwotę min. 500 000,00 PLN
Art. 22 ust. 1 pkt. 4
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisane w art. 24 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych).
Wymagane dokumenty:
· Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
· dokument potwierdzający wniesienie wadium;
· oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.
Ø Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia – (Koszt 200,00 zł) można odebrać osobiście lub za zaliczeniem pocztowym (po uprzednim pisemnym zgłoszeniu) w siedzibie Zamawiającego, Wydział Techniczno-Inwestycyjny pok. 114, w godz. 8.00 do 15.00,
tel. 087 73 24 120 fax. 087 428 52 41.
Ø Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.gizycko.pl w zakładce przetargi 12 maja 2008r. poz. 98766.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku