Przetargi - archiwum

Rozbudowa ul. Św. Brunona /do 3 czerwca/

 

Gmina Miejska Giżycko

al. 1 Maja 14,11-500 Giżycko

www.bip.giżycko.pl

ogłasza przetarg nieograniczony na roboty budowlane

Na wykonanie zadania:

Rozbudowa ul. Św. Brunona

Wspólny słownik zamówień ( CPV)

·         45233120-6 – roboty budowlane w zakresie budowy dróg

·        45232400-6  – roboty w zakresie kanałów ściekowych

·        45316110-9 – instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego

·        74232000-4  – usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

 

Zakres zamówienia obejmuje przebudowę nawierzchni ulicy, budowę chodnika , ścieżki rowerowej, kanalizacji deszczowej, oświetlenia ulicznego na dz. nr 296; 299/1; 299/2; 299/3; 293; obręb Giżycko 1.

Zakres robót:

-         Rozbiórka elementów dróg                                                                             -  14 481,0 m2

-         Nawierzchnia z brukowca z kamienia łamanego na podbudowie z kruszywa łamanego  gr. 20cm w krawężniku kamiennym na ławie betonowej z oporem                 - 13 313,0m2

-         Nawierzchnie z betonu asfaltowego                                                                    - 193,00 m2

-         Nawierzchnie z kostki betonowej gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego gr. 10 cm w obrzeżu betonowym                                                                                   - 4665,0 m2

-    Nawierzchnie z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce piaskowej w obrzeżu betonowym- 4794,0 m2                                                                                  

-         Założenie zieleńców                                                                                            - 6920,0 m2

-         Oznakowanie pionowe                                                                                             - 2 kpl.

-         Wykonanie rurociągów kanalizacji deszczowej z rur plastikowych o średnicach:

Ø      d= 160 mm                                                                                                           - 38,0 m

Ø      d=300 mm                                                                                                             - 370 m

-           Studnie rewizyjne z kręgów betonowych d=1200                                                    - 11 szt.

-           Studzienki ściekowe uliczne betonowe z osadnikiem d=500 mm                            - 10 szt.

-           Lampy oświetleniowe z oprawami                                                                              77 szt.

-           Linia kablowa YAKY 5x50 mm2                                                                           - 760,0 m

-           Linia kablowa YAKY 4x50 mm2                                                                         - 1544,0 m

-           Linia kablowa YAKXS 4x10 mm2                                                                         - 400,0 m

-           Opracowanie projektu technicznego wymiany oświetlenia ulicznego                   - 500,0 m

-           Oświetlenie uliczne wg. opracowanego projektu technicznego                                 - 4 kpl.

Ø      Bezwzględnie wymagany termin wykonania zamówienia – do 20 maja 2009 r.

Ø      Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego.

Ø      Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości:  100 000,00 PLN    

      / słownie złotych: sto tysięcy 00/100 /.

      Wadium można wnieść w formie określonej w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo
      Zamówień Publicznych art. 45 ust.  6 i 7, tj. w pieniądzu, poręczeniach bankowych

      lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej , z tym, że poręczenie

      kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubez-

      pieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b

      ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju

      Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158,  z późn. zm. ).

    

 

 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zama-

      wiającego:   PEKAO SA 89 1240 5598 1111 0000 5021 2365  
      Oryginał dokumentu świadczący o wniesieniu wadium w innej formie niż w pieniądzu

      należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego (pok. 101). 

Ø      Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.

Ø      Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

Ø      Nie będzie zawierana umowa ramowa.

Ø      Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów

Ø      Nie będzie prowadzona aukcja elektroniczna

Ø      Termin składania ofert upływa 03 czerwca 2008r. o godz. 12.00

Ø      Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego złożyć w sekretariacie pok. 104 lub wysłać na adres: Urząd Miejski, al. 1 Maja 14  11-500 Giżycko

Ø      Termin związania ofertą – 30 dni.

Ø      Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pokoju 106 w dniu 03 czerwca 2008 r. o godz. 12.10.

Ø      Osoby upoważnione do kontaktów z Wykonawcami:

-     Mariola Tafil – Inspektor Wydziału Ogólnego Urzędu Miejskiego w Giżycku – pok. 106 w siedzibie Zamawiającego – co do procedury – tel. 087 73 24 143

-     Róża Cudzanowska – Naczelnik Wydziału Techniczno-Inwestycyjnego Urzędu Miejskiego w Giżycku – pok. 114 w siedzibie Zamawiającego – co do przedmiotu zamówienia – tel. 087 73 24 120

Ø      Kryteria oceny i wyboru oferty: cena 100 %.

Ø       W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:

 Art. 22 ust. 1 pkt. 1

Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.:

-         prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia  2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej;

-          zapewnią aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane przez osoby legitymujące się posiadaniem uprawnień do kierowania robotami  w branży drogowej, sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, sieci elektroenergetycznych

-         Wymagane dokumenty:

·        aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub  zgłoszenia do  ewidencji działalności  gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

·        Wykaz kluczowego personelu przewidzianego do realizacji zamówienia ( wraz z odpisem uprawnień i kserokopiami zaświadczeń o przynależności do odpowiedniej Izby );

 

Art. 22 ust.1 pkt. 2

Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:

·        wykonali w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia na wartość nie mniejszą  niż 1 500 000,00 PLN w charakterze głównego wykonawcy;

Wymagane dokumenty:

·        wykaz  zrealizowanych   zadań   w   ciągu   ostatnich  5 lat  o  podobnym charakterze do przetargowego i wartości  min. 1 500 000,00 PLN  z określeniem ich wartości i zakresu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (np.  protokoły odbioru robót, referencje itp.);

 

Art. 22 ust. 1 pkt. 3

Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.:

-    są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

gospodarczej na kwotę min. 500 000,00 PLN;

-    posiadają środki finansowe na podstawowym rachunku bankowym lub zdolność kredytową w wysokości min. 500 000 PLN

 

Wymagane dokumenty:

·        polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na kwotę min. 500 000,00 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie  ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej   w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane w SIWZ kwoty,  z zastrzeżeniem, że wybrany wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu.

·        Informacja z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert na kwotę min. 500 000,00 PLN

 

Art. 22 ust. 1 pkt. 4

Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisane w art. 24 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych).

Wymagane dokumenty:

·        Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz  składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że  uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie    w całości wykonania decyzji właściwego organu.

·        dokument potwierdzający wniesienie wadium;

·        oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.

Ø      Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia – (Koszt 200,00 zł) można odebrać osobiście lub za zaliczeniem pocztowym (po uprzednim pisemnym zgłoszeniu) w siedzibie Zamawiającego, Wydział Techniczno-Inwestycyjny pok. 114, w godz. 8.00 do 15.00,

      tel. 087 73 24 120 fax. 087 428 52 41.

Ø      Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.gizycko.pl w zakładce przetargi  12 maja 2008r. poz. 98766.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 maja 2008 14:47
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 3627
30 maja 2008 09:18 (Małgorzata Kulas) - Dodanie załącznika.
30 maja 2008 09:18 (Małgorzata Kulas) - Dodanie załącznika.
29 maja 2008 14:51 (Małgorzata Kulas) - Dodanie załącznika.