Przetargi - archiwum

Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego do Urzędu Miejskiego w Giżycku /do 22 kwietnia/

 Burmistrz Miasta Giżycka

al. 1 Maja 14

11-500 Giżycko

www.bip.gizycko.pl

 

zaprasza do składania ofert w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania:

 

Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego

do Urzędu Miejskiego w Giżycku

 

Wspólny słownik Zamówień (CPV) - 30 23 12 00 - 9 sprzęt komputerowy

 

Określenie przedmiotu oraz wielkości zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa:

§         12 szt. markowych (Siemens, Compaq, HP, IBM lub równoważne) stacjonarnych zestawów komputerowych;

§         3 szt. zestawy komputerowe niestacjonarne, typu notebook;

  • 9 szt. drukarek laserowych,
  • 2 szt. drukarki atramentowe,
  • 8 szt. skanerów,
  • 4 szt. monitory LCD,
  • 12 szt. podzespoły komputerowe: UPS;
  • oprogramowanie biurowe ( 15 szt. ) Microsoft Office Standard Edition 2003,
  • oprogramowanie narzędziowe (2 szt.) DOS Print,
  • oprogramowanie (15 szt. ) Microsoft Windows XP Professional.

 

Ø        Bezwzględnie wymagany termin realizacji zamówienia: 14 dni od dnia zawarcia umowy.

Ø        Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Ø        Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Ø        Nie będzie zawierana umowa ramowa.

Ø        Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów.

Ø        Nie będzie prowadzona aukcja elektroniczna

Ø        Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego.

 

Ø        Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 1200,00 PLN (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych)

Wadium można wnieść w formie określonej w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych art. 45 ust. 6 i 7, tj. w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).

Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się kasy Urzędu Miejskiego w Giżycku lub przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PEKAO SA Nr 89 1240 5598 1111 0000 5021 2365.

Oryginał dokumentu świadczący o wniesieniu wadium w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego w Giżycku (pokój 101).

 

 

Ø   Termin składania ofert upływa 22 kwietnia 2008 r. o godz. 11.00.

 

Ø   Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego, złożyć w sekretariacie pokój 104 lub wysłać na adres: Urząd Miejski, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko.

 

Ø   Publiczne otwarcie ofert nastąpi 22 kwietnia 2008 r., o godz. 11.10, w siedzibie Zamawiającego, pokój 106.

 

Ø   Termin związania ofertą - 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

Ø   Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:

Szymon Grabowski, Informatyk Urzędu Miejskiego w Giżycku, tel. 0 87 7324 140.

 

Ø   Kryteria oceny ofert: cena - 100%

 

Ø   W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone

w art. 22 ust. 1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:

Art. 22 ust. 1 pkt. 1

Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. :

·        prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia                          2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej,

Wymagane dokumenty :

·        aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub  zgłoszenia do ewidencji działalności  gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

 

Art. 22 ust. 1 pkt. 2

Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. :

·        wykonali w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem zakresowi przetargowemu stanowiącemu przedmiot zamówienia na wartość min. 50.000,00 PLN.

Wymagane dokumenty :

·        wykaz zrealizowanych zadań w ciągu ostatnich 3 lat o podobnym charakterze do przetargowego z określeniem ich wartości i zakresu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru) – Załącznik nr 4 do SIWZ.

 

Art. 22 ust. 1 pkt. 3

Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,  tj.:

·        są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 50.000,00 PLN.

Wymagane dokumenty :

·        polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na  kwotę min. 50.000,00 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że Wybrany wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu.

 

Art. 22 ust. 1 pkt. 4

Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisane               w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych).

Wymagane dokumenty :

·        oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz  składek  na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że  uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

·        dokument potwierdzający wniesienie wadium,

·        oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.

 

Ø        Formularze zawierające Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście, pobrać ze strony internetowej www.bip.gizycko.pl lub za zaliczeniem pocztowym (po uprzednim pisemnym zgłoszeniu) w siedzibie Zamawiającego, u informatyka Miejskiego w pokoju 119, w godz. 8.00 do 15.00, tel. (087) 7324 140.

 

 

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu
11 kwietnia 2008 r. pod poz. 74764-2008.
       

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 11 kwietnia 2008 14:10
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 2304
17 kwietnia 2008 15:18 (Małgorzata Kulas) - Dodanie załącznika.
14 kwietnia 2008 08:25 (Małgorzata Kulas) - Dodanie załącznika.
14 kwietnia 2008 08:25 (Małgorzata Kulas) - Usunięcie załącznika.