Gmina Miejska Giżycko
al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
Na wykonanie zadania:
Wspólny słownik zamówień ( CPV)
93900000 7 - różne usługi, gdzie indziej niesklasyfikowane
Określenie przedmiotem zamówienia:
1.1 Przedmiotem zamówienia jest „Prowadzenie działań w zakresie ochrony przed bezdomnością zwierząt w Giżycku”.
- wyłapywania i transportu (dostarczenia) zwierząt do schroniska, a w przypadkach koniecznych, do zakładu weterynaryjnego;
- prowadzenia schroniska miejskiego w Bystrym k.Giżycka (stałe utrzymanie i opieka nad zwierzętami, dbałość o majątek gminny) – szczegółowe zasady prowadzenia schroniska określa „Regulamin schroniska dla bezdomnych i pozbawionych opieki psów w Bystrym k. Giżycka”, będący załącznikiem do umowy;
- prowadzenia obserwacji nowoprzyjętych zwierząt i podejmowania działań mających na celu odnalezienie właściciela psa w okresie kwarantanny;
- sterylizacji suk – wszystkich znajdujących się w schronisku, które osiągnęły dojrzałość płciową;
- zachipowania wszystkich znajdujących się w schronisku psów – nie później niż
w dniu opuszczenia przez nie schroniska;
- zapewnienia dozoru weterynaryjnego;
- przestrzegania zapisów ustawy o ochronie zwierząt, ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminach, ustawy prawo ochrony środowiska i innych przepisów szczególnych
- prowadzenia działań edukacyjnych związanych z ochroną zwierząt;
- zbierania i transportu zwłok zwierzęcych z terenów publicznych miasta Giżycka.
· Wykonywanie zadań będących przedmiotem zamówienia będzie odbywało się we wszystkie dni robocze, niedziele i dni świąteczne.
· Zbiórka i wywóz odpadów powstałych w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę, będzie odbywało się stosownie do potrzeb, na podstawie umowy z przedsiębiorcą posiadającym stosowne zezwolenie Burmistrza Miasta Giżycka na odbiór odpadów komunalnych (z wyjątkiem sytuacji, gdy Wykonawca sam posiada takie zezwolenie). Wszelkie koszty załadunku, transportu i utylizacji odpadów na składowisku ponosi Wykonawca.
· Wykonawca ma obowiązek wyposażenia pracowników zatrudnionych przy bieżącym utrzymaniu schroniska w sprzęt do realizacji wyznaczonych zadań.
· Zamawiający ma prawo wydawać Wykonawcy ustnie, telefonicznie lub pocztą elektroniczną polecenia dotyczące wykonania w trybie pilnym prac związanych z odławianiem i transportem psów z terenu miasta. Rozpoczęcie działań przez Wykonawcę związanych z wykonywaniem prac powinno nastąpić nie później niż
w ciągu 30 minut od momentu zgłoszenia, jeżeli o czasie realizacji decydować będą czynniki obiektywne.
Ø Bezwzględnie wymagany termin wykonania zamówienia – od 4 maja 2008 roku do 30 kwietnia 2010 roku.
Ø Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego.
Ø Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 3.000,00 PLN (trzy tysiące złotych 0/100).
Wadium można wnieść w formie określonej w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych art. 45 ust. 6 i 7, tj. w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej , z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BPH S.A. o/Giżycko nr 89 1240 5598 1111 0000 5021 2365.
Oryginał dokumentu świadczący o wniesieniu wadium w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego (pok. 101).
Ø Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.
Ø Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Ø Nie będzie zawierana umowa ramowa.
Ø Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów.
Ø Nie będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
Ø Termin składania ofert upływa 15.04.2008 r. o godz. 12.30.
Ø Termin związania ofertą – 30 dni.
Ø Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pokoju 106 w dniu 15.04.2008 r. o godz. 12.40.
Ø Osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcami:
Arkadiusz Połojański – Naczelnik Wydziału Mienia Urzędu Miejskiego w Giżycku,
tel. 0-87 73 24 118 lub 0-87 73 24 119.
Ø Kryteria oceny i wyboru oferty: cena 100 %.
Ø W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:
Art. 22 ust. 1 pkt. 1
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. :
· prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. - O swobodzie działalności gospodarczej,
· posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów (odpady komunalne łącznie z frakcjami gromadzonymi oddzielnie) lub zawrą
z właściwym przedsiębiorcą posiadającym zezwolenie, umowy na odbiór odpadów komunalnych w przypadku wyboru ich oferty
· posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnością zwierząt, wydane na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996r
o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2005r Nr 236, poz. 2008)
· posiadają podpisaną z uprawnionym podmiotem umowę na odbiór i utylizację zwłok zwierzęcych, bądź nie później niż do dnia podpisania umowy zawrą taką umowę.
Wymagane dokumenty :
· aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
· zezwolenie w formie decyzji administracyjnej na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów (odpady komunalne łącznie z frakcjami gromadzonymi oddzielnie) lub oświadczenie o zawarciu z właściwym przedsiębiorcą umowy na odbiór odpadów komunalnych w przypadku wyboru ich oferty, przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu stosowną umowę pod rygorem odstąpienia od podpisania umowy.
· Zezwolenie w formie decyzji administracyjnej naprowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnością zwierząt, a także w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt wydane na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996r o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj.Dz.U. z 2005r Nr 236, poz. 2008)
· Kopia umowy podpisanej z uprawnionym podmiotem na odbiór i utylizację zwłok zwierzęcych lub oświadczenie o zawarciu z właściwym przedsiębiorcą umowy na odbiór i utylizację zwłok zwierzęcych. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu stosowną umowę pod rygorem odstąpienia od podpisania umowy.
Art. 22 ust. 1 pkt. 2
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. :
· wykonali w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem zakresowi przetargowemu stanowiącemu przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 30.000,-zł .
· posiadają odpowiednio przeszkoloną kadrę do realizacji zamówienia w zakresie ochrony i opieki nad zwierzętami.
Wymagane dokumenty :
· wykaz zrealizowanych zadań w ciągu ostatnich 3 lat o podobnym charakterze do przetargowego z określeniem ich wartości i zakresu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru);
· wykaz personelu wraz z kwalifikacjami,
Art. 22 ust. 1 pkt. 3
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
tj. :
· są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 50.000,00 PLN.
Wymagane dokumenty :
· polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na kwotę min. 50.000,00 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że Wybrany wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu.
· Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
Art. 22 ust. 1 pkt. 4
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisane w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych).
Wymagane dokumenty :
· dokument potwierdzający wniesienie wadium,
· oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia – można odebrać osobiście lub za pośrednictwem poczty (po uprzednim pisemnym zgłoszeniu) w siedzibie Zamawiającego, Wydział Mienia pok. 110, w godz. 800 do 1500, tel. 087 73 24 118 lub 087-73 24 119, fax. 087-428 5241, bądź na stronie internetowej www.bip.gizycko.pl.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 7 kwietnia 2008 r. pod poz. 69991– 2008.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku