Przetargi - archiwum

„Prowadzenie działań w zakresie ochrony przed bezdomnością zwierząt w Giżycku” /do 15 kwietnia/

Gmina Miejska Giżycko

al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko

www.bip.giżycko.pl

ogłasza przetarg nieograniczony

 

Na wykonanie zadania:

„Prowadzenie działań w zakresie ochrony przed bezdomnością zwierząt w Giżycku”

Wspólny słownik zamówień ( CPV)

93900000 7   -    różne usługi, gdzie indziej niesklasyfikowane

 

Określenie przedmiotem zamówienia:

1.1     Przedmiotem zamówienia jest „Prowadzenie działań w zakresie ochrony przed bezdomnością zwierząt w Giżycku”.

·              Prowadzenie działań mających na celu ograniczenie liczby psów bezdomnych  i pozbawionych opieki na terenie miasta, w oparciu o uchwałę Rady Miejskiej w Giżycku w sprawie odławiania bezpańskich i pozbawionych opieki psów
w zakresie:

- wyłapywania i transportu (dostarczenia) zwierząt do schroniska, a w przypadkach koniecznych, do zakładu weterynaryjnego;

- prowadzenia schroniska miejskiego w Bystrym k.Giżycka (stałe utrzymanie i opieka nad zwierzętami, dbałość o majątek gminny) – szczegółowe zasady prowadzenia schroniska określa „Regulamin schroniska dla bezdomnych i pozbawionych opieki psów w Bystrym k. Giżycka”, będący załącznikiem do umowy;

- prowadzenia obserwacji nowoprzyjętych zwierząt i podejmowania działań mających na celu odnalezienie właściciela psa w okresie kwarantanny;

- sterylizacji suk – wszystkich znajdujących się w schronisku, które osiągnęły dojrzałość płciową;

- zachipowania wszystkich znajdujących się w schronisku psów – nie później niż
w dniu opuszczenia przez nie schroniska;

- zapewnienia dozoru weterynaryjnego;

- przestrzegania zapisów ustawy o ochronie zwierząt, ustawy o utrzymaniu porządku                  i czystości w gminach, ustawy prawo ochrony środowiska i innych przepisów szczególnych

- prowadzenia działań edukacyjnych związanych z ochroną zwierząt;

- zbierania i transportu zwłok zwierzęcych z terenów publicznych miasta Giżycka.

·         Wykonywanie zadań będących przedmiotem zamówienia będzie odbywało się we wszystkie dni robocze, niedziele i dni świąteczne.

·         Zbiórka i wywóz odpadów powstałych w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę, będzie odbywało się stosownie do potrzeb, na podstawie umowy                         z przedsiębiorcą posiadającym stosowne zezwolenie Burmistrza Miasta Giżycka na odbiór odpadów komunalnych (z wyjątkiem sytuacji, gdy Wykonawca sam posiada takie zezwolenie). Wszelkie koszty załadunku, transportu i utylizacji odpadów na składowisku ponosi Wykonawca.

·         Wykonawca ma obowiązek wyposażenia pracowników zatrudnionych przy bieżącym utrzymaniu schroniska w sprzęt do realizacji wyznaczonych zadań.

·           Zamawiający ma prawo wydawać Wykonawcy ustnie, telefonicznie lub pocztą elektroniczną polecenia dotyczące wykonania w trybie pilnym prac związanych                     z odławianiem i transportem psów z terenu miasta. Rozpoczęcie działań przez Wykonawcę związanych z wykonywaniem prac powinno nastąpić nie później niż
w ciągu 30 minut od momentu zgłoszenia, jeżeli o czasie realizacji decydować będą czynniki obiektywne.

Ø      Bezwzględnie wymagany termin wykonania zamówienia – od 4 maja 2008 roku do                30 kwietnia 2010 roku.

Ø      Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego.

Ø      Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 3.000,00 PLN (trzy tysiące złotych 0/100).

Wadium można wnieść w formie określonej w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych art. 45 ust.  6 i 7, tj. w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej , z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158,  z późn. zm.).

Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BPH S.A. o/Giżycko  nr 89 1240 5598 1111 0000 5021 2365. 
Oryginał dokumentu świadczący o wniesieniu wadium w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego (pok. 101). 

Ø      Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.

Ø      Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

Ø      Nie będzie zawierana umowa ramowa.

Ø      Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów.

Ø      Nie będzie prowadzona aukcja elektroniczna.

Ø      Termin składania ofert upływa 15.04.2008 r. o godz. 12.30.

Ø      Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego złożyć w sekretariacie pok. 104 lub wysłać na adres: Urząd Miejski, al.  Maja 14   11 - 500 Giżycko

Ø      Termin związania ofertą – 30 dni.

Ø      Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pokoju 106 w dniu 15.04.2008 r. o godz. 12.40.

Ø      Osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcami:

Arkadiusz Połojański – Naczelnik Wydziału Mienia Urzędu Miejskiego w Giżycku,
tel. 0-87 73 24 118 lub 0-87 73 24 119.

Ø      Kryteria oceny i wyboru oferty: cena 100 %.

Ø      W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone                  w art. 22 ust. 1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:

Art. 22 ust. 1 pkt. 1

Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. :

·        prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia                2 lipca 2004 r. - O swobodzie działalności gospodarczej,

·        posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów (odpady komunalne łącznie z frakcjami gromadzonymi oddzielnie) lub zawrą
z właściwym przedsiębiorcą posiadającym zezwolenie, umowy na odbiór odpadów komunalnych w przypadku wyboru ich oferty

·        posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnością zwierząt, wydane na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996r
o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2005r Nr 236, poz. 2008)

·        posiadają podpisaną z uprawnionym podmiotem umowę na odbiór i utylizację zwłok zwierzęcych, bądź nie później niż do dnia podpisania umowy zawrą taką umowę.

Wymagane dokumenty :

·        aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub  zgłoszenia do  ewidencji działalności  gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż                       6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

·        zezwolenie w formie decyzji administracyjnej na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów (odpady  komunalne łącznie z frakcjami gromadzonymi oddzielnie) lub oświadczenie o zawarciu z właściwym przedsiębiorcą umowy na odbiór odpadów komunalnych  w przypadku wyboru ich oferty, przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu stosowną umowę pod rygorem odstąpienia od podpisania umowy.

·        Zezwolenie w formie decyzji administracyjnej naprowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnością zwierząt, a także w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych  zwierząt wydane na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996r o utrzymaniu czystości i porządku  w gminach (tj.Dz.U. z 2005r Nr 236, poz. 2008)

·        Kopia umowy podpisanej z uprawnionym podmiotem na  odbiór i utylizację zwłok zwierzęcych lub oświadczenie o zawarciu z właściwym przedsiębiorcą umowy na odbiór i utylizację zwłok zwierzęcych. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu stosowną umowę pod rygorem odstąpienia od podpisania umowy.

Art. 22 ust. 1 pkt. 2

Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. :

·        wykonali w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem zakresowi przetargowemu stanowiącemu przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 30.000,-zł .

·        posiadają odpowiednio przeszkoloną  kadrę do realizacji zamówienia w zakresie ochrony               i opieki nad zwierzętami.

Wymagane dokumenty :

·        wykaz zrealizowanych zadań w ciągu ostatnich 3 lat o podobnym charakterze do przetargowego z określeniem ich wartości i zakresu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru);

·        wykaz personelu wraz z kwalifikacjami,

Art. 22 ust. 1 pkt. 3

Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 
tj. :

·        są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności                  na kwotę min. 50.000,00 PLN.

Wymagane dokumenty :

·        polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na  kwotę min. 50.000,00 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że Wybrany wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu.

·        Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz  składek                              na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

Art. 22 ust. 1 pkt. 4

Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisane                   w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych).

Wymagane dokumenty :

·        dokument potwierdzający wniesienie wadium,

·        oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

 

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia – można odebrać osobiście lub                                 za pośrednictwem poczty (po uprzednim pisemnym zgłoszeniu)  w siedzibie Zamawiającego, Wydział Mienia pok. 110, w godz. 800 do 1500, tel. 087 73 24 118  lub 087-73 24 119, fax. 087-428 5241, bądź na stronie internetowej www.bip.gizycko.pl.

 

            Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 7 kwietnia 2008 r. pod poz.  69991– 2008.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 07 kwietnia 2008 13:39
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 2080
07 kwietnia 2008 13:44 (Małgorzata Kulas) - Dodanie załącznika.
07 kwietnia 2008 13:39 (Małgorzata Kulas) - Utworzenie dokumnetu.