Przetargi - archiwum

„Roboty konserwacyjne i remontowe w branży elektrycznej w budynkach zarządzanych przez „Administratora Sp. z o. o. w Giżycku” /do 7 kwietnia/

„Administrator” Sp. z o. o.

ul. Pocztowa 3 , 11-500 Giżycko

ogłasza przetarg nieograniczony na roboty budowlane :

„Roboty konserwacyjne i remontowe w branży elektrycznej w budynkach  zarządzanych  przez „Administratora Sp. z o. o. w Giżycku”  w zakresie :

 

-                     konserwacje i drobne naprawy inst. elektrycznej w częściach wspólnych budynków

-                     remonty inst. elektrycznej w lokalach przygotowanych do zasiedlenia

-                     dokonywanie okresowych pomiarów WLZ i instalacji odgromowej

-                     usuwanie wszystkich awarii w instalacji elektrycznej

-                     prowadzenie pogotowia technicznego do usuwania awarii w dni wolne od pracy i w święta ,oraz po godz. 1500w dni robocze          

Wspólny słownik zamówień – CPV : 45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

            Bezwzględnie wymagany termin realizacji zamówienia – 01.05.2008r.  do  30.04.2010r.

Ø      Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego.

Ø      Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości:  2 000,00 PLN    

      / słownie złotych: dwa tysiące  00/100 /.

      Wadium można wnieść w formie określonej w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo
 Zamówień Publicznych art. 45 ust.  6 i 7, tj. w pieniądzu, poręczeniach bankowych                        lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej , z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158,  z późn. zm. ).

      Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:   PKO.BP.S.A. o/Giżycko  nr 62 1020 4753 0000 0102 0003 8745 .  
Oryginał dokumentu świadczący o wniesieniu wadium w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w sekretariacie Zamawiającego  (pok. 1). 

Ø      Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.

Ø      Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

Ø      Nie będzie zawierana umowa ramowa.

Ø      Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów.

Ø      Nie będzie prowadzona aukcja elektroniczna.

Ø      Dopuszcza się możliwość powierzenia prac przez Wykonawcę Podwykonawcom

Ø      Termin składania ofert upływa 07.04.2008r. o godz. 10.00

Ø      Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego- 11-500 Giżycko, ul Pocztowa 3, sekretariat    (pok. Nr 1)

Ø      Termin związania ofertą – 30 dni.

Ø      Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w świetlicy w dniu 07.04.2008r                             o godz. 11.00.

Ø      Osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcami:

Irena Muzyczuk – prac. Działu Technicznego  spółki „Administrator”
 w Giżycku, tel. 0-87 428 25 98.

Ø      Kryteria oceny i wyboru oferty:

-          cena ryczałtowa roboczogodziny brutto                                                          -          50%

-          stawki do kosztorysowania                                                                             -          30%

-          wynagrodzenie miesięczne brutto za pełnienie pogotowia technicznego -          20%

Ø       W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.

 

 

22  ust. 1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:

Art. 22 ust. 1 pkt. 1

Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.:

-         prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia  2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej;

-          zapewnią aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane przez osoby legitymujące się posiadaniem uprawnień do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie             instalacji elektrycznych

-         Wymagane dokumenty:

·        aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub  zgłoszenia do  ewidencji działalności  gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

·        Wykaz kluczowego personelu przewidzianego do realizacji zamówienia (wraz z odpisem uprawnień (instalacje elektryczne.) i kserokopiami zaświadczeń o przynależności do odpowiedniej Izby )

Art. 22 ust.1 pkt. 2

Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:

·        wykonali w ciągu ostatnich 2 lat  zamówienia, których przedmiotem był zakres podobny lub porównywalny do niniejszego zamówienia na łączną wartość nie mniejszą                                niż  100.000,00 PLN        

Wymagane dokumenty:

·        wykaz  zrealizowanych   zadań   w   ciągu   ostatnich  2 lat  o  podobnym charakterze                       do przetargowego i łącznej wartości  min. 100 000,00 PLN  z określeniem ich wartości i zakresu wraz  z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (np.  protokoły odbioru robót, referencje itp.);

Art. 22 ust. 1 pkt. 3

Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.:

-     są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

gospodarczej na kwotę min. 50. 000,00 PLN;

Wymagane dokumenty:

·        polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony              na kwotę min. 50. 000,00 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie  ubezpieczony             od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej                         na wymagane w SIWZ kwoty,  z zastrzeżeniem, że wybrany wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu.

Art. 22 ust. 1 pkt. 4

Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisane      w art. 24 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych).

Wymagane dokumenty:

·        Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio,            że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz  składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że  uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organ ,wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

·        dokument potwierdzający wniesienie wadium;

·        oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.

Ø      Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia –  (Koszt 5,00 zł) można odebrać osobiście lub za zaliczeniem pocztowym (po uprzednim pisemnym zgłoszeniu) w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie  - pok. Nr 1, w godz. 800 do 1500,

      tel./fax   087-428-29 62.

Ø      Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Giżycku  www.bip.gizycko.pl w zakładce przetargi.

Ø      Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych publikowanym na stronach portalu internetowego prowadzonego przez Urząd Zamówień publicznych :

– w dniu 17.03.2008r pod numerem 53939-2008

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 17 marca 2008 15:43
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 2192
17 marca 2008 15:44 (Małgorzata Kulas) - Dodanie załącznika.
17 marca 2008 15:43 (Małgorzata Kulas) - Utworzenie dokumnetu.