Gmina Miejska Giżycko
al. 1 Maja 14,11-500 Giżycko
www.bip.giżycko.pl
ogłasza przetarg nieograniczony na roboty budowlane
Na wykonanie zadania:
Przebudowa instalacji wentylacji mechanicznej Sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 4 w Giżycku
Wspólny słownik zamówień ( CPV)
45 33 12 10 - 1 – instalowanie wentylacji
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa instalacji wentylacji mechanicznej Sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 4 w Giżycku przy ulicy 3 Maja 21. Prace obejmują częściową przebudowę istniejących przewodów wentylacyjnych oraz wykonanie nowych ciągów nawiewnych i wywiewnych.
Zakres robót:
- przewody z blachy stalowej ocynkowanej : kołowe o średnicy do 630 mmm, prostokątne
o obwodzie do 4400 mm wraz z uzbrojeniem ( tłumiki, klapy p.poż, przepustnice wielopłasz-
czyznowe, kratki ), izolacją akustyczną i cieplną oraz konstrukcjami wsporczymi -545,84 m2;
- prace instalacyjne demontażowe;
- prace budowlane: przebicia oraz naprawa przegród budowlanych po przejściu kanałów wen-
tylacyjnych, demontaż oraz odtworzenie stropów podwieszanych itp.;
- rozruch instalacji
• próby montażowe ( próby szczelności, prace regulacyjno – pomiarowe );
• uruchomienie instalacji;
- zabezpieczenie elementów metalowych przed korozją;
Bezwzględnie wymagany termin wykonania zamówienia – 60 dni od daty podpisania umowy.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego.
Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 4 000,00 PLN
/ słownie złotych: cztery tysiące 00/100 /.
Wadium można wnieść w formie określonej w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo
Zamówień Publicznych art. 45 ust. 6 i 7, tj. w pieniądzu, poręczeniach bankowych
lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej , z tym, że poręczenie
kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubez-
pieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b
ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm. ).
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zama-
wiającego: BPH S.A. o/Giżycko nr 02 10 6000 76 0000 4115 60 0000 12.
Oryginał dokumentu świadczący o wniesieniu wadium w innej formie niż w pieniądzu
należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego (pok. 101).
Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Nie będzie zawierana umowa ramowa.
Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów.
Nie będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
Termin składania ofert upływa 04.10.2007r. o godz. 12.00.
Termin związania ofertą – 30 dni.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pokoju 106 w dniu 04.10.2007r o godz. 12.10.
Osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcami:
Róża Cudzanowska – Naczelnik Wydziału Techniczno-Inwestycyjnego Urzędu
Miejskiego w Giżycku, tel. 0-87 4283206 lub 0-87 4285231 wew. 20.
Kryteria oceny i wyboru oferty: cena 100 %.
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy
spełniają warunki określone w art. 22
ust. 1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:
Art. 22 ust. 1 pkt. 1
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.:
- prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej;
- zapewnią aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane przez osoby legitymujące się posiadaniem uprawnień do kierowania robotami w specjalności instalacyjno – inżynieryjnej i konstrukcyjno-budowlanej;
Wymagane dokumenty:
• aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
• Wykaz kluczowego personelu przewidzianego do realizacji zamówienia ( wraz z odpisem uprawnień i kserokopiami zaświadczeń o przynależności do odpowiedniej Izby );
Art. 22 ust.1 pkt. 2
Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
• wykonali w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia na wartość nie mniejszą niż 100 000,00 PLN w charakterze głównego wykonawcy;
Wymagane dokumenty:
• wykaz zrealizowanych zadań w ciągu ostatnich 5 lat o podobnym charakterze do przetargowego i wartości min. 100 000,00 PLN z określeniem ich wartości i zakresu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (np. protokoły odbioru robót, referencje itp.);
Art. 22 ust. 1 pkt. 3
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.:
- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej na kwotę min. 50 000,00 PLN;
Wymagane dokumenty:
• polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na kwotę min. 50 000,00 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że wybrany wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu.
Art. 22 ust. 1 pkt. 4
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisane w art. 24 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych).
Wymagane dokumenty:
• Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
• dokument potwierdzający wniesienie wadium;
• oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia – (Koszt 20,00 zł) można odebrać osobiście lub za zaliczeniem pocztowym (po uprzednim pisemnym zgłoszeniu) w siedzibie Zamawiającego, Wydział Techniczno-Inwestycyjny pok. 113, w godz. 8.00 do 15.00,
tel. 087-428-3206 lub 087-428-5231 wew.120., fax. 087-428 5241.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.gizycko.pl w zakładce przetargi.