Przetargi - archiwum

Przebudowa instalacji wentylacji mechanicznej Sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 4 w Giżycku /do 4 października/

Gmina Miejska Giżycko
al. 1 Maja 14,11-500 Giżycko
www.bip.giżycko.pl
ogłasza przetarg nieograniczony na roboty budowlane
Na wykonanie zadania:

Przebudowa instalacji wentylacji mechanicznej Sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 4 w Giżycku

Wspólny słownik zamówień ( CPV)
45 33 12 10 - 1 – instalowanie wentylacji

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa instalacji wentylacji mechanicznej Sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 4 w Giżycku przy ulicy 3 Maja 21. Prace obejmują częściową przebudowę istniejących przewodów wentylacyjnych oraz wykonanie nowych ciągów nawiewnych i wywiewnych.
Zakres robót:
- przewody z blachy stalowej ocynkowanej : kołowe o średnicy do 630 mmm, prostokątne
o obwodzie do 4400 mm wraz z uzbrojeniem ( tłumiki, klapy p.poż, przepustnice wielopłasz-
czyznowe, kratki ), izolacją akustyczną i cieplną oraz konstrukcjami wsporczymi -545,84 m2;
- prace instalacyjne demontażowe;
- prace budowlane: przebicia oraz naprawa przegród budowlanych po przejściu kanałów wen-
tylacyjnych, demontaż oraz odtworzenie stropów podwieszanych itp.;
- rozruch instalacji
• próby montażowe ( próby szczelności, prace regulacyjno – pomiarowe );
• uruchomienie instalacji;
- zabezpieczenie elementów metalowych przed korozją;

 Bezwzględnie wymagany termin wykonania zamówienia – 60 dni od daty podpisania umowy.

 Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego.

 Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 4 000,00 PLN
/ słownie złotych: cztery tysiące 00/100 /.
Wadium można wnieść w formie określonej w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo
Zamówień Publicznych art. 45 ust. 6 i 7, tj. w pieniądzu, poręczeniach bankowych
lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej , z tym, że poręczenie
kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubez-
pieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b
ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm. ).
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zama-
wiającego: BPH S.A. o/Giżycko nr 02 10 6000 76 0000 4115 60 0000 12.
Oryginał dokumentu świadczący o wniesieniu wadium w innej formie niż w pieniądzu
należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego (pok. 101).

 Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.

 Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

 Nie będzie zawierana umowa ramowa.

 Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów.

 Nie będzie prowadzona aukcja elektroniczna.

 Termin składania ofert upływa 04.10.2007r. o godz. 12.00.

 Termin związania ofertą – 30 dni.

 Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pokoju 106 w dniu 04.10.2007r o godz. 12.10.

 Osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcami:
Róża Cudzanowska – Naczelnik Wydziału Techniczno-Inwestycyjnego Urzędu
Miejskiego w Giżycku, tel. 0-87 4283206 lub 0-87 4285231 wew. 20.

 Kryteria oceny i wyboru oferty: cena 100 %.

 W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy
spełniają warunki określone w art. 22
ust. 1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:
Art. 22 ust. 1 pkt. 1
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.:
- prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej;
- zapewnią aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane przez osoby legitymujące się posiadaniem uprawnień do kierowania robotami w specjalności instalacyjno – inżynieryjnej i konstrukcyjno-budowlanej;
Wymagane dokumenty:
• aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
• Wykaz kluczowego personelu przewidzianego do realizacji zamówienia ( wraz z odpisem uprawnień i kserokopiami zaświadczeń o przynależności do odpowiedniej Izby );
Art. 22 ust.1 pkt. 2
Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
• wykonali w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia na wartość nie mniejszą niż 100 000,00 PLN w charakterze głównego wykonawcy;
Wymagane dokumenty:
• wykaz zrealizowanych zadań w ciągu ostatnich 5 lat o podobnym charakterze do przetargowego i wartości min. 100 000,00 PLN z określeniem ich wartości i zakresu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (np. protokoły odbioru robót, referencje itp.);
Art. 22 ust. 1 pkt. 3
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.:
- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej na kwotę min. 50 000,00 PLN;
Wymagane dokumenty:
• polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na kwotę min. 50 000,00 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że wybrany wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu.
Art. 22 ust. 1 pkt. 4
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisane w art. 24 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych).
Wymagane dokumenty:
• Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
• dokument potwierdzający wniesienie wadium;
• oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.

 Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia – (Koszt 20,00 zł) można odebrać osobiście lub za zaliczeniem pocztowym (po uprzednim pisemnym zgłoszeniu) w siedzibie Zamawiającego, Wydział Techniczno-Inwestycyjny pok. 113, w godz. 8.00 do 15.00,
tel. 087-428-3206 lub 087-428-5231 wew.120., fax. 087-428 5241.

 Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.gizycko.pl w zakładce przetargi.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 marca 2008 21:00
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 1627
12 marca 2008 21:00 (Małgorzata Kulas) - Utworzenie dokumentu