Przetargi - archiwum

Dostawa oprogramowania komputerowego Urzędowi Miejskiemu w Giżycku /do 5 września/

Burmistrz Miasta Giżycka
al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
www.bip.gizycko.pl
ogłasza przetarg nieograniczony

Na wykonanie zadania:

Dostawa oprogramowania komputerowego Urzędowi Miejskiemu w Giżycku


Wspólny słownik zamówień publicznych (CPV):

30245000-8 Pakiety oprogramowania
30241400-4 Oprogramowanie systemów operacyjnych
30241310-6 Programy komputerowe

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania komputerowego Urzędowi Miejskiemu w Giżycku w następującym zakresie:

- Microsoft Windows Server 2003 CAL PL User OEM - 20 szt.,
- Microsoft Office 2003 SBE PL OEM - 25 szt.,
- Total Commander5 (dawniej Windows Cmd) v.6 - 12 szt.,
- WinRAR v 3.x - 25 szt.,
- Macromedia Dreamweaver CS3 Win PL - 1 szt.
W okresie trwania rękojmi (2 lata) Wykonawca będzie dostarczał nieodpłatnie aktualizacje oprogramowania.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Bezwzględnie wymagany termin wykonania zamówienia - 30 dni od daty podpisania umowy.

Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 800,00 PLN
(słownie: osiemset złotych).

Wadium można wnieść w formie określonej w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, art. 45 ust. 6 i 7, tj.:
- pieniądzu,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo –
kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(Dz. U. nr 109, poz. 1158, późniejszymi zmianami).
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BPH S.A. o/Giżycko nr 02 10 6000 76 0000 4115 60 0000 12.

Oryginał dokumentu świadczący o wniesieniu wadium w innej formie niż pieniądzu należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego (pok. 101).

Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Nie będzie zawierana umowa ramowa.
Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów.
Nie będzie prowadzona aukcja elektroniczna.

Termin składania ofert upływa: 05 września 2007 r. o godz. 12.00.

Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego, złożyć w Sekretariacie pok. 104 lub wysłać na adres: Urząd Miejski, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pok. 106 w dniu 05 września 2007 r. o godz. 12.10.

Osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcami:
Szymon Grabowski – informatyk Urzędu Miejskiego w Giżycku, tel. (0 87) 428 52 31 w. 140, fax. (0 87) 428 52 41.
Kryteria oceny i wyboru ofert: 100% cena.

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych:, tj.:

Art. 22 ust. 1 pkt. 1
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. :
- prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia
2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej;
Wymagane dokumenty:
• aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Art. 22 ust. 1 pkt. 2
Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
- wykonali w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia na wartość nie mniejszą niż 30. 000,00 PLN w charakterze głównego wykonawcy;
Wymagane dokumenty:
• wykaz zrealizowanych dostaw w ciągu ostatnich 3 lat o zakresie podobnym do przetargowego i wartości min. 30.000,00 zł wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy zostały wykonane należycie (np referencje itp.) – Załącznik nr 4 do SIWZ;
Art. 22 ust. 1 pkt. 3
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
Art. 22 ust. 1 pkt. 4
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisane
w art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych).
Wymagane dokumenty:
• Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
• dokument potwierdzający wniesienie wadium;
• oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście lub za zaliczeniem pocztowym (po uprzednim pisemnym zgłoszeniu) w siedzibie Zamawiającego
u Informatyka Urzędu Miejskiego, pok. 119, w godz. 8.00 do 15.00, tel. (0 87) 428 52 31 w. 140, fax.(0 87) 428 52 41, bądź na stronie internetowej www.bip.gizycko.pl.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 marca 2008 21:00
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 1581
12 marca 2008 21:00 (Małgorzata Kulas) - Utworzenie dokumentu