Burmistrz Miasta Giżycka
al. 1 Maja 14
11-500 Giżycko
tel. (0-87) 428 52 31, fax 428 52 41
urzad@gizycko.um.gov.pl
www.bip.gizycko.pl
ogłasza przetarg nieograniczony
na wykonanie zadania:
„Zarządzanie targowiskiem miejskim w Giżycku w okresie od 01.10.2007r. do 30.09.2011r.”
CPV 70.33.00.00-3
70.30.00.00-4
Opis przedmiotu zamówienia
I. Organizowanie oraz wykonywanie prac związanych z zarządzaniem targowiskiem miejskim w Giżycku zgodnie z zasadami wynikającymi z przepisów prawa, standardami zawodowymi oraz z zasadami określonymi przez organy gminy miejskiej Giżycko.
Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
a) przestrzeganie regulaminu targowiska miejskiego przyjętego uchwałą Rady Miejskiej w Giżycku;
b) bieżące całoroczne utrzymanie porządku i czystości;
c) wyposażenie nieruchomości w niezbędną ilość pojemników na odpady stałe gwarantującą należyte utrzymanie czystości i porządku oraz zapewnienie odbioru odpadów przez uprawnione podmioty;
d) pobieranie (inkasowanie) opłat targowych oraz wszelkich opłat publicznych wg zasad ustalonych przez właściwe organy gminy oraz rozliczanie się z tego tytułu z Zamawiającym.
Przedmiot zamówienia szczegółowo określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)
• Bezwzględnie wymagany termin realizacji zamówienia od 01.10.2007r. do 30.09.2011r;
• Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej;
• Zamawiający nie dopuszcza składania oferty częściowej.
• Nie będzie zawierana umowa ramowa.
• Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów.
• Nie będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
• Formularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać nieodpłatnie osobiście, przesyłką poleconą za zaliczeniem pocztowym (po uprzednim zgłoszeniu) w siedzibie Zamawiającego, pok. 111, bądź na stronie internetowej: www.bip.gizycko.pl w zakładce przetargi.
• Termin składania ofert upływa 12 września 2007r. o godz. 11.00;
• Miejsce składania ofert : siedziba Zamawiającego;
• Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w pok. 106 dn. 12 września 2007r. o godz. 11.10;
• Termin związania ofertą 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
• Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 12.000,00zł /dwanaście tysięcy złotych/
Wadium można wnieść w formie określonej w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych art. 45 ust. pkt. 6 i 7, tj. w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami).
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BPH S.A. o/Giżycko nr 02 10 6000 76 0000 4115 60 0000 12
• Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:
Arkadiusz Połojański Naczelnik Wydziału Mienia UM Giżycko
tel. (0-87) 428 41 45 – od poniedziałku do piątku
w godzinach od 8.00 do 15.30.
Kryteria oceny oferty: do pobrania w załączniku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy :
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych,
I. Art. 22 ust. 1 pkt. 1
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. :
• prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej,
• spełniają warunki określone w art. 184 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami.
Wymagane dokumenty :
• aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
• Licencje(a) zawodowe zarządcy nieruchomości Wykonawcy bądź osób, które będą wykonywać czynności z zakresu zarządzania nieruchomością w imieniu Wykonawcy – nadanych w trybie Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r, o gospodarce nieruchomościami.
II. Art. 22 ust. 1 pkt. 2
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
• wykonali w ciągu ostatnich 3 lat zamówienie odpowiadające swoim rodzajem zakresowi przetargowemu stanowiącemu przedmiot zamówienia,
• przynajmniej przez 12 miesięcy zarządzali (administrowali) w sposób ciągły nieruchomościami o łącznej powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 2000m2,
• posiadają odpowiednie wyposażenie techniczne i lokal (biuro obsługi interesantów);
• dysponują kadrą (osobami) posiadającymi doświadczenie w zarządzaniu bądź administrowaniu nieruchomościami.
Wymagane dokumenty :
• Wykaz wykonanych bądź wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat usług zbliżonych zakresem do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów (referencji) potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.
• przedstawią tytuł prawny (może być przedwstępna umowa) do lokalu (nieruchomości) położonego na terenie miasta Giżycka, który będzie biurem obsługi interesantów, bądź złożą oświadczenie, że najpóźniej do dnia podpisania umowy będą dysponować lokalem, na terenie miasta Giżycka, umożliwiającym realizację zamówienia (biuro obsługi interesantów).
• wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia, tj. minimalnie: telefon, fax (może być przedwstępna umowa z firmą telekomunikacyjną bądź oświadczenie Wykonawcy, że najpóźniej do dnia podpisania umowy będzie dysponował telefonem stacjonarnym podłączonym na terenie miasta Giżycka, umożliwiającym realizację zamówienia.
• wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie stosownych uprawnień.
III. Art. 22 ust. 1 pkt. 3
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.:
• są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z wykonywaniem czynności zawodowych, w zakresie określonym w art. 186 ust.3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami oraz rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 21 września 2004r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej zarządcy nieruchomości (Dz. U. z 2004r. Nr 207, poz. 2114 ze zm.) na kwotę min. 50 000Euro.
Wymagane dokumenty :
• polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na kwotę min. 50 000Euro od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że wybrany Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu potwierdzającego zawarcie ubezpieczenia.
IV. Art. 22 ust. 1 pkt. 4
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisane w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych).
Wymagane dokumenty :
• Oświadczenia Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
• dokument potwierdzający wniesienie wymaganego wadium,
• oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.