Przetargi - archiwum

„Zagospodarowanie terenu przy ul. Mickiewicza” /do 12 lipca/

Gmina Miejska Giżycko
al. 1 Maja 14,11-500 Giżycko
www.bip.gizycko.pl
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości do 137 tys. euro

na wykonanie zadania:
„Zagospodarowanie terenu przy ul. Mickiewicza”
wspólny słownik zamówień (CPV) –
45100000-8 przygotowanie terenu budowy, 45110000-1 roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych,
45233200-1 roboty w zakresie różnych nawierzchni,
45232130-2 rurociągi do odprowadzenia wody burzowej,
45231400-9 roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych,
74224000-5 usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania,
Przedmiot zamówienia:
roboty drogowe;
- rozbiórka nawierzchni chodników, zjazdów i nawierzchni betonowych oraz murków i fundamentów po-wierzchnia zabudowy - 125 m2,
- nawierzchnia drogi wewnętrznej z kostki betonowej grub. 8 cm /kolor” „szary”/ na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie z kruszywa naturalnego, doziarnionego kruszywem łamanym w ilości 40 %, stabilizowanego mechanicznie, grub. 15 cm, z wyznaczeniem miejsc parkingowych kostką w kolorze: „gra-fitowym” lub „czerwonym”; w krawężniku betonowym: 15x30 cm i „najazdowym”15x22 cm na ławie betonowej - 747 m2,
- nawierzchnia chodnika z płytki betonowej 35x35x5 cm /kolor: „szary”/ na podsypce piaskowej; częściowo w obrzeżu betonowym 6x20 cm na podsypce piaskowej - 300 m2,
- regulacja istniejących pokryw studni telefonicznych, kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej
oraz wpustów ulicznych - 20 szt.
- studnia rozsączająca fi= 1500 mm, głeb. 2,00 m z włazem żeliwnym-obetonowanym typ ciężki - 1szt.
- kanał kanalizacji deszczowej fi=200 mm z rur PCV z włączeniem do istniejących studni i nowej
studni fi= 1500 mm - 29 m.
oświetlenie terenu:
- dokumentacja techniczna z uzyskaniem pozwolenia na budowę,
- wykonanie oświetlenia terenu na podstawie opracowanej dokumentacji technicznej
- min. 4 pkt świetl.
• Bezwzględnie wymagany termin realizacji zamówienia okres 120 dni od dnia podpisania umowy.
• Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego.
• Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 3 000,00 PLN /słownie: trzy tysiące złotych/ przed upływem terminu składania ofert,
Wadium może być wniesione w formie określonej w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. –
– Prawo Zamówień Publicznych art. 45 ust. 6 i 7, tj: w pieniądzu; poręczeniach bankowych
lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest
zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych;
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
( Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm).
Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto:
nr 02 1060 0076 0000 4115 6000 0012 Bank BPH S.A. Oddział w Giżycku.
Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego, pok. 101

• Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

• Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.

• Termin składania ofert upływa dnia 12 lipca 2007 r. o godz. 12.00.

• Oferty osobiście dostarczone do siedziby Zamawiającego należy złożyć w Sekretariacie, pok. nr 104.

• Termin związania ofertą – 30 dni.

• Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 12 lipca 2007 roku, o godz. 12.10 w siedzibie Zamawiającego, pok. 106.

• Osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcami:

• Róża Cudzanowska – Naczelnik Wydziału Techniczno-Inwestycyjnego Urzędu Miejskiego w Giżycku,
tel. 0 87 428 32 06 lub 0 87 428 52 31 wew. 20

• Kryteria oceny i wyboru oferty: cena 100 %.

• W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy – Prawo zamówień publicznych, tj.:
1. Art. 22 ust. 1 pkt. 1
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posia-dania takich uprawnień, tj:
- prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej;
- zapewnią aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane bezpośrednio pod nadzorem osób legitymujących się posiadaniem uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalnościach: drogowej, sieci i instalacji wodo-ciągowych i kanalizacyjnych oraz elektrycznych;
Wymagane dokumenty:
• aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wysta-wionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
• wykaz kluczowego personelu przewidzianego do realizacji zamówienia wraz z odpisem uprawnień budowlanych w wymaganych specjalnościach oraz aktualne zaświadczenia Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa – Załącznik nr 5 do SIWZ;
2. Art. 22 ust. 1 pkt. 2
Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
- wykonali w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowla-nym stanowiącym przedmiot zamówienia na wartość nie mniejszą niż 100 000,00 PLN w charakterze głównego wy-konawcy;
Wymagane dokumenty:
• wykaz zrealizowanych zadań w ciągu ostatnich 5 lat o podobnym charakterze do przetargowego z określeniem ich wartości i zakresu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (np. protokoły odbioru robót, referencje itp.) – Załącznik nr 4 do SIWZ;
3. Art. 22 ust. 1 pkt. 3
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.:
- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
na kwotę min. 50 000,00 PLN;
Wymagane dokumenty:
• polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na kwotę min. 50 000,00 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wyko-nawca zostanie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że wybrany wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obo-wiązek przedstawienia stosownego dokumentu.
4. Art. 22 ust. 1 pkt. 4
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisany w art. 24 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych).

Wymagane dokumenty:
• oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
• dokument potwierdzający wniesienie wadium;
• oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.

• Zamawiający nie zawrze umowy ramowej, nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów, nie dokona wy-boru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

• Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (20,00 zł) można odebrać osobiście lub za zaliczeniem pocz-towym /po uprzednim pisemnym zgłoszeniu/ w siedzibie Zamawiającego, Wydział Techniczno Inwestycyjny, w pokoju 114, w godz. 8.00 do 15.00, tel. 0 87 428 32 06 lub 0 87 428 52 31 wew.20, fax. 0 87 428 52 41.

• Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.gizycko.pl w zakładce: //przetargi.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 marca 2008 21:00
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 1617
12 marca 2008 21:00 (Małgorzata Kulas) - Utworzenie dokumentu