Gmina Miejska Giżycko
al. 1 Maja 14,11-500 Giżycko
www.bip.gizycko.pl
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości do 60 tys. euro
na wykonanie zadania:
„Roboty rozbiórkowe nawierzchni ulicy przejazdowej na os. XXX-lecia”
wspólny słownik zamówień (CPV) –
45111100-9 roboty w zakresie burzenia,
45111220-6 roboty w zakresie usuwania gruzu,
45233300-2 fundamentowanie dróg,
Przedmiot zamówienia:
- mechaniczne rozebranie nawierzchni z masy mineralno – bitumicznej grub. 16 cm - 1 697 m2,
- rozebranie podbudowy z płyt betonowych pełnych o pow. do 3 m2 z załadunkiem, wywozem na odl. 3 km, ułożeniem materiałów odzyskanych w stosy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego - 1 697 m2,
- wywóz gruzu z terenu rozbiórki na składowisko odpadów z ich utylizacją - 815 t,
- profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 1 305 m2,
- wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego cementem, grub. 10 cm - 1 305 m2,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, grub. 25 cm - 1 305 m2,
• Bezwzględnie wymagany termin realizacji zamówienia okres 40 dni od dnia podpisania umowy.
• Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego.
• Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 1 500,00 PLN /słownie: tysiąc pięćset złotych/ przed upływem terminu składania ofert,
Wadium może być wniesione w formie określonej w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. –
– Prawo Zamówień Publicznych art. 45 ust. 6 i 7, tj: w pieniądzu; poręczeniach bankowych
lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest
zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych;
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
( Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm).
Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto:
nr 02 1060 0076 0000 4115 6000 0012 Bank BPH S.A. Oddział w Giżycku.
Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego, pok. 101
• Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
• Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.
• Termin składania ofert upływa dnia 25 maja 2007 r. o godz. 13.00.
• Termin związania ofertą – 30 dni.
• Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pok. 106 w dniu 25 maja 2007 r. o godz. 13.10.
• Osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcami:
• Róża Cudzanowska – Naczelnik Wydziału Techniczno-Inwestycyjnego Urzędu Miejskiego w Giżycku,
tel. 0 87 428 32 06 lub 0 87 428 52 31 wew. 20
• Kryteria oceny i wyboru oferty: cena 100 %.
• W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy – Prawo zamówień publicznych, tj.:
1. Art. 22 ust. 1 pkt. 1
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowią-zek posiadania takich uprawnień, tj:
- prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej;
- zapewnią aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane bezpośrednio pod nadzorem osób legity-mujących się posiadaniem uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalnościach: drogowej;
Wymagane dokumenty:
• aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności go-spodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
• Wykaz kluczowego personelu przewidzianego do realizacji zamówienia wraz z odpisem uprawnień budow-lanych w wymaganych specjalnościach oraz aktualne zaświadczenia Polskiej Izby Inżynierów Budownic-twa – Załącznik nr 5 do SIWZ;
2. Art. 22 ust. 1 pkt. 2
Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
- wykonali w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia na wartość nie mniejszą niż 100 000,00 PLN w charakterze głównego wykonawcy;
Wymagane dokumenty:
• wykaz zrealizowanych zadań w ciągu ostatnich 5 lat o podobnym charakterze do przetargowego z określeniem ich wartości i zakresu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (np. protokoły odbioru robót, referencje itp.) – Załącznik nr 4 do SIWZ;
3. Art. 22 ust. 1 pkt. 3
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.:
- posiadają środki finansowe na podstawowym rachunku bankowym lub zdolność kredytową
w wysokości min. 25 000,00 PLN.;
- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
na kwotę min. 50 000,00 PLN;
Wymagane dokumenty:
• oświadczenie, że Wykonawca posiada na podstawowym rachunku bankowym środki finansowe lub zdol-ność kredytową w wysokości min. 25 000,00 PLN;
• polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na kwotę min. 50 000,00 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwier-dzającego, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że wybrany wykonawca najpóź-niej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu.
4. Art. 22 ust. 1 pkt. 4
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisany w art. 24 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych).
Wymagane dokumenty:
• oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
• dokument potwierdzający wniesienie wadium;
• oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podsta-wie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.
• Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (20,00 zł) można odebrać osobiście lub za zaliczeniem pocztowym /po uprzednim pisemnym zgłoszeniu/ w siedzibie Zamawiającego, Wydział Techniczno Inwe-stycyjny, w pokoju 114, w godz. 8.00 do 15.00, tel. 0 87 428 32 06 lub 0 87 428 52 31 wew.20, fax. 0 87 428 52 41.
• Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.gizycko.pl w zakładce: //przetargi.